فروش یخچال اسنوا اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 13:10:02

برند اسنوا یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی است که با ارائه بالاترین کیفیت و بهترین محصول محبوبیت ویژه‌ای بین ایرانیان پیدا کرده است. برای خرید اقساطی یخچال اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش یخچال اسنوا قسطی


معرفی شرکت اسنوا 

شرکت اسنوا، یک شرکت ایرانی می‌باشد که در زمینه طراحی و ساخت محصولاتی با کیفیت فعالیت می‌کند. جالب است بدانید که این برند که در سال 1384 در شهر مورچه خورت اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

در ابتدا به تولید محصولاتی چون کولر آبی و اجاق گاز پرداخت. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال اسنوا شما را مطلع سازیم.

محصولات شرکت اسنوا

برند اسنوا محصولات گوناگونی دارد و در کارخانه خود از جدیدترین ابزار آلات و دستگاه‌های صنعتی استفاده شده است. برند اسنوا سبد محصولاتی کاملی دارد و شما به آسانی قادر خواهید بود که تمامی وسیله‌های خانه خود را از این برند معتبر خریداری کنید. در ادامه این متن با قسطی کلاب همراه گردید تا از شرایط خرید اقساطی یخچال اسنوا شما را مطلع سازیم.

یخچال اسنوا

برند اسنوا سازنده یخچال‌، فریزرهایی منطبق با تکنولوژی روز دنیا، با ظاهری بسیار مدرن و شیک می‌باشد. این شرکت با تولید انواع یخچال فریزر چون مدل‌های بالا پایین، سایدبای‌ساید و دوقلو توانسته‌ است نیاز مشتریان بسیاری را برطرف کرده و با قیمت بسیار به صرفه و مناسبی که دارد، نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

یخچال اسنوا از تنوع بالایی برخوردار است و شما با توجه به فضای آشپزخانه و دیزاین آن می‌توانید متناسب‌ترین یخچال فریزر را برای خانه خود انتخاب کنید. در ادامه این متن همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال اسنوا شما را با خبر سازیم.

شرکت قسطی کلاب

قسطی کلاب، یک وب سایت اینترنتی می‌باشد که با قرار دادن شرایط خرید به صورت نقدی و اقساطی، توانسته ‌است نیاز بسیاری از مردم را پاسخگو باشد. 

این شرکت در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و همچنین لوازم خانگی فعالیت می‌کند و توانسته با قرار دادن هر دو شیوه نقدی و اقساطی فروش، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. 

در شرایط خرید به صورت اقساطی می‌توانید به یکی از دو روش بای چک یا لیزینگ، محصول مورد نظر خود را از این سایت خریداری کرده و طی ده ماه شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایید.

خرید به صورت بای چک

برای خرید اقساطی یخچال اسنوا بایستی بدانید که یکی از شیوه‌های پرداخت اقساطی در سایت قسطی کلاب، خرید به صورت بای چک می‌باشد. 

در این شرایط از خرید، تنها کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در ازای پرداخت چک، سفته و یا کسر از حقوق کارمندی خود، اعتبار به دست آورده و طی ده ماه شروع به باز پرداخت اقساط خود نمایید. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال اسنوا ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

این شیوه از پرداخت مخصوص کسانی است که توانایی دادن چک یا سفته دارند و در غیر این صورت کارمند می‌باشند و می‌توانند به صورت سیستماتیک با کسر از حقوق خود، پرداخت قسط خود را انجام دهند.

خرید به صورت لیزینگ

 در شرایط خرید به صورت لیزینگ تنها کافی است پس از ثبت نام در سایت قسطی کلاب، اعتبار خود را به یکی از دو شرکت پارسیان یا فرازاندیشان ارائه داده و پس از تایید شدن توسط یکی از این دو شرکت، محصول مورد نظرتان را خریداری کرده و طی ده ماه شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایید. 

برای خرید اقساطی یخچال اسنوا لازم است بدانید که یکی دیگر از شرایط پرداخت اقساطی، خرید به صورت لیزینگ می‌باشد. برخلاف شیوه بای چک که سقفی ندارد، این شیوه از پرداخت دارای سقف اعتبار می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کولر گازی جی پلاس

فروش اقساطی کولر گازی جی پلاس
یکی از بهترین کولرگازی‌های ایرانی بی‌شک متعلق به برند جی پلاس است. برای خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس به بخش سرمایشی در دسته بندی...

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس
ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه در هر خانه ای محسوب می شود. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس دارید به بخش ...