خرید قسطی a31 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 08:47:17

گوشی‌های سامسونگ در قیمت‌های مختلف و طرح‌های گوناگون طراحی و تولید شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی سامسونگ a31 هستید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی سامسونگ a31


صفحه نمایشی سینمایی

نمایشگر 6.4 اینچی a31 سامسونگ با کمک تکنولوژی اینفینیتی U لب تا لب کار می‌کند. صفحه سوپر آمولد نیز سبب می‌شود تا بتوانید با کیفیت Full HD به تماشای ویدیوها، بازی‌ها و پخش زنده مورد علاقه‌تان بپردازید. با خرید a31 سامسونگ همیشه فعال باشید.  

ظرافتی مثال نزدنی در طراحی

در یک دستگاه 8.6 میلی‌متری هر چیزی که از یک تلفن همراه انتظار دارید را داشته باشید. گوشی در دستان شما جای می‌گیرد، یک طراحی فوق العاده زیبا دارد، روی پوشش خارجی آن درخشنده است و در چهار رنگ زیبای مشکی، سفید، آبی و قرمز موجود است. با خرید اقساطی a31 سامسونگ شیک و خوش‌استایل باشید.

دوربین‌های چهارگانه برای ثبت صحنه‌های بیشتر

این گوشی دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است که عکس‌هایی با کیفیت فوق‌العاده می‌گيرد. با کمک این گوشی در روز و شب عکس‌هايی واضح بگيريد. دوربين 8 مگاپیکسلی نيز تا 122 درجه منظره بیشتری را برای شما ثبت می‌کند. 

دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌هایی از نزدیک مناسب است. با گرفتن عکس‌های نزدیک و قابلیت فوکوس زنده را در دوربین 5 مگاپیکسلی سوژه‌تان را برجسته‌تر سازيد.

دوربین‌های 48 و 8 مگاپیکسلی کمک می‌کند تا شما از جایی که در آن ایستادهاید، منظره گستره‌تری از اطرافتان را ثبت نمایید. برای گرفتن این عکس‌های وسیع زاویه 123 درجه و 80 درجه به شما کمک شایانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی a31 سامسونگ تبدیل به یک ستاره زیبا و جذاب شوید!

باتری قدرتمند

تلفنی که باتری شارژ آن ماندگار باشد و بتوانید به راحتی انواع و اقسام کارهای خود را مثل اشتراک گذاری‌های اینترنتی، صحبت کردن و هزاران کار دیگر انجام دهید. اگر احساس کنید که شارژ تلفن در حال تمام شدن است با یک شارژ سریع 15 واتی آن را به سرعت شارژ نمایید.

پردازشگر قدرتمند و فضای ذخیره‌سازی عالی

قدرت و سرعت را در این تلفن هوشمند فوق‌العاده تجربه کنید. پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی، رم‌های 4 یا 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی به شما کمک می‌کند تا از پردازش سریع و فضای ذخیره سازی فوق‌العاده بهره‌مند باشید. 

می‌توانید به راحتی بر روی بازی خود تمرکز کنید، دانلود کنید و حتی اگر به حافظه بیشتری نیاز داشته باشید با یک کارت Micro SD 512 گیگابایتی حافظه گوشی خود را نیز افزایش دهید. با خرید اقساطی a31 سامسونگ از هر وسیله دیگری بی‌نیاز شوید!

تقویت کننده‌های بازی

تقویت کننده‌های بازی موجود در این تلفن همراه به شما کمک می‌کند تا عملکرد بازی خود را بیشتر کنید. یک وسیله کاربری مخصوص و وجود منویی با دسترسی آسان نیز سبب می‌شود تا تمامی عوامل حواس‌پرتی را از بین ببرید و بازی خود را ارتقا دهید. با خرید نقدی یا اقساطی a31 سامسونگ در تمامی بازی‌ها، برنده باشید.

امنیت عالی

در این گوشی از فناوری نکس استفاده شده که کمک می‌کند تا با امنیت چند لایه، اطلاعات حساس از خطر بد افزارها سالم بماند. اثر انگشت شما نیز کمک می کند تا یک احراز هویت سطح بالا داشته باشید و تنها خودتان از گوشی هوشمندتان استفاده کنید. با خرید اقساطی a31 سامسونگ آسوده خاطر باشید.

خرید قسطی a31 سامسونگ

می‌توانید با استفاده از سایت قسطی‌کلاب کلیه کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را تهیه نماييد. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی a31 سامسونگ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مانیتور

فروش قسطی مانیتور
اگر تمایل به خرید قسطی مانیتور دارید و نیاز به داشتن اطلاعات در مورد یک لپتاپ مناسب، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی S21 FE با چک

خرید اقساطی S21 FE با چک
یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگی با قیمت مناسب مدل گلکسی s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی S21 FE با چک به بخش موبایل در دسته بندی...