فروش قسطی یخچال فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/23 09:25:41

برند امرسان با گذشت سالیان بسیار تجربیات فراوانی در حوزه طراحی و تولید یخچال فریزر کسب کرده است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی یخچال فریزر امرسان

یخچال امرسان

یخچال‌ها یکی از ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز ما می‌باشند که به حفظ، نگهداری و تازگی مواد غذایی مورد نیاز ما کمک می‌کنند. شرکت امرسان یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر داخلی است که به ارائه کیفیت مناسب در تولید مشهور است و سعی دارد تا بازارهای داخلی و خارجی را از آن خود کند.

همچنین، از نظر قیمت نیز نسبت به سایر برندها مقرون به صرفه هستند. یخچال فریزرهای تولید شده این برند، طراحی خوبی دارند. مصرف انرژی آن‌ها پایین است و دارای امکانات و قابلیت‌های متنوعی هستند. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از این محصولات بپردازیم. این محصول از طبقات شیشه‌ای نشکن ساخته شده است. همچنین کشویی مخصوص به میوه‌جات و سبزیجات تازه دارد و از قسمت مخصوص لبنیات و بطری برخوردار است. قابلیت خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال امرسان مدل TFH17T350

این یخچال فریزر از نوع یخچال فریزرهای کمبی و یا بالا پایین می‌باشد که 17 فوت گنجایش دارد. در سه رنگ سفید، سفید چرمی و طوسی تولید شده است و شرکت امرسان آن را 36 ماه گارانتی می‌نماید.

ارتفاع یخچال با در نظر گرفتن درب آن، 1740 میلی‌متر، عمق یخچال برابر با 675 میلی‌متر و پهنایش برابر با 660 میلی‌متر است. وزن این محصول 69.5 کیلوگرم است. با خرید قسطی یخچال فریزر امرسان کیفیت را مشاهده کنید.

از نظر مصرف انرژی نیز یک محصول بسیار مناسب است و برچسب انرژی آن از درجه A می‌باشد. همچنین دارای ظرفیت 255 لیتر است. گنجایش فریزر نیز معادل 80 لیتر می‌باشد. 

به این صورت گنجایش کل یخچال فریزر به 335 لیتر می‌رسد. این محصول دارای چهار طبقه در یخچال است. جهت باز شدن درب یخچال از سمت راست می‌باشد.

این یخچال فریزر از یک لامپ بهره‌مند است که با کمک آن می‌توانید حتی در تاریکی شب، محتویات داخل این دستگاه را ببینید. جهت باز شدن درب فریزر نیز، از سمت راست می‌باشد. 

فریزر دارای دو کشو است. متاسفانه فریزر، دارای یخساز دستی نمی‌باشد. همچنین فاقد سیستم سرد کننده سریع است و از مکانیسم بدون ‌برفک نیز برخوردار نیست. با خرید قسطی یخچال فریزر امرسان از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت کنید.

از جمله معایب این دستگاه نداشتن آبریز بیرونی است. طول سیم این دستگاه 222 سانتی‌متر می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این یخچال فریزر، کنترل مکانیکی آن می‌باشد. 

طبقات این یخچال از نوع شیشه‌ای نشکن می‌باشد. به علاوه از بطری و جا لبنیاتی بهره‌مند است و یک کشوی مختص به میوه و سبزیجات تازه دارد. با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان مواد غذایی سالم و انرژی بخش مصرف کنید.

یکی از مزایای این دستگاه وجود پایه‌های قابل تنظیم و چرخدار می‌باشد. به این صورت می‌توانید به راحتی یخچال فریزر خود را در آشپزخانه جابجا نماید.

بررسی تنظیمات یخچال فریزر امرسان

تنظیمات موجود در سرمایش یخچال در هفت درجه متفاوت است که با توجه به نوع مواد غذایی قرار گرفته، می‌توان آن را تنظیم نمود. همچنین قابلیت انجماد طولانی‌ مدت نیز خواهید داشت.

یخچال دارای چهار طبقه داخلی و 6 جایگاه بطری در درب می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان دستگاه خود را به راحتی جابه‌جا نمایید.

در تولید این یخچال فریزر از مواد دوستدار محیط زیست استفاده شده است. گاز تبریزی و مواد به کار رفته برای عایق بندی این دستگاه به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند. با خرید قسطی یخچال فریزر امرسان یک محصول طرفدار محیط زیست خریداری کنید!

اگر بخواهیم یک نظر کلی بیاندازید باید بگوییم سرمایش این یخچال مناسب است. لاستیک‌های قرار گرفته بر روی درب‌ها کیفیت راضی ‌کننده‌ای دارند و همچنین نصب دستگاه به سرعت انجام می‌شود و بسیار اقتصادی است.

قسمت سرد سازی قوی عمل می‌کند. ظاهر زیبایی دارد. می‌توان گفت این محصول برای ادارات و شرکت‌ها بسیار مناسب است. در مقابل، معایبی نیز دارد.

برای مثال فاقد سیستم ضد برفک می‌باشد. در هنگام کار کمی صدا ایجاد می‌نماید و بطری‌ها کمی سخت در محفظه قرار می‌گیرند. همچنین فاقد یخساز و آبریز می‌باشد.

قسطی کلاب

برای خرید این کالای داخلی و دوست داشتنی می‌توانید به قسطی‌ کلاب مراجعه نمایید و از خدمات عرضه شده توسط این فروشگاه دیجیتالی داخلی استفاده نمایید. 

در این فروشگاه می‌توانید با یکی از چهار روش موجود در وبسایت از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و نسبت به سفارش کالای خود اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تلویزیون شیائومی با چک

خرید اقساطي تلویزیون شیائومی با چک
برند شیائومی جز برترین برندهای دنیا است که در حال توسعه سبد محصولاتی خود می‌باشد. برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی با چک به بخش...

خرید پلوپز هاردستون

خرید پلوپز هاردستون
پلوپز هاردستون یکی از بهترین پلوپزهای بازار است که با آن علاوه بر پخت غذا، پخت کیک و فعالیت‌های دیگر آشپزی را نیز می‌توانید انجام دهید. با ...