یخچال فریزر پارس اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/31 19:58:32

شرکت پارس یکی از تولید کننده های لوازم خانگی است. این برند در تولید یخچال فریزر ها بسیار موفق بوده و بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. جهت اطلاع از شرایط ویژه یخچال فریزر پارس اقساطی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.

یخچال فریزر پارس اقساطی

خرید یخچال فریزر 

امروزه شاید نتوان خانه ای را یافت که در آن یخچال فریزر مورد استفاده نباشد، وسایلی که امکان نگهداری طولانی مدت مواد غذایی خام و نیمه آماده و آماده را برای زندگی پر سرعت مدرن ما فراهم می کنند. اگر در ابتدای راه زندگی و خرید لوازم خانگی برای منزل خود هستید یا به فکر تعویض یخچال فریزر قدیمی خود افتاده اید، قطعا به دنبال محصولی هستید که علاوه بر زیبایی، دوام و کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشد. 

خریدی که هم زیبایی خانه شما را افزوده و هم بی نیاز از تعمیرات گاه و بی گاه باشد، صدای زیادی تولید نکند و به اندازه همه خریدهای ماهانه و سالانه تان جادار باشد. اعتماد به لوازم خانگی شرکت نام آشنای پارس با بیش از چهل سال سابقه در این زمینه، می تواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها باشد. برندی که دست کم دو نسل از آن استفاده کرده و با موفقیت امتحان خود را پس داده است، تولیدی ایرانی که می تواند همه انتظارات شما را برآورده کند.

از ویژگی های یخچال فریزر پارس اقساطی، علاوه بر ظاهری زیبا و چشم نواز، می توان به سیستم برفک زدایی خودکار، نمایشگر دیجیتالی و تنظیم دما و قابلیت نمایش دمای داخل یخچال اشاره کرد. همه ی این پنل ها در ارتفاع و دور از دسترس کودکان قرار دارند. 

به علاوه این یخچال فریزر پارس اقساطی مجهز به فن و گردش یکنواخت هوا، سیستم کنترل هوشمند، مجهز به هشدار دهنده باز ماندن در و افزایش دماست. لازم به ذکر است که این محصول به طور خودکار سیستم را عیب یابی کرده و شما را از آن مطلع می سازد. فیلتر بوگیر و لاستیک دور در، هر دو ضد باکتری بوده و بهداشت و بوی مطبوع یخچال فریزر شما را تضمین می کنند. ضمن اینکه روی درب یخچال، ابسردکن تعبیه شده که نیاز به باز و بسته شدن در را به طرز چشم گیری کاهش می دهد. 

همچنین اگر به درستی از بابت میزان مصرف انرژی این محصول نگران هستید، لازم است بدانید که هر دو یخچال و فریزر دارای برچسب مصرف بهینه انرژی (به ترتیب A و B) بوده و تا حد قابل قبولی مراقب قبض برقتان خواهند بود.

یخچال فریزر پارس اقساطی

یخچال فریزر پارس اقساطی بسیار جادار بوده و گنجایش زیادی برای حمل و نگهداری از مواد غذایی دارد. بدنه یخچال دارای شش طبق و یک محفظه نگهدای میوه است و در سطح داخلی در هم پنج طبق باریک وجود دارد. فریزر نیز شامل شش کشوی عریض و دو کشوی باریک تر است که امکان تفکیک مواد غذایی مختلف را به خوبی فراهم می کند.

خریدی اقتصادی 

شکی نیست که در شرایط اقتصادی امروز، در صورتی که یخچال فریزر شما به هر دلیلی خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد و یا زوج جوانی باشید که در پی تجهیز منزل تازه خود هستید، خرید لوازم خانگی و از جمله یخچال فریزر، شما را متحمل فشارهای اقتصادی سنگینی خواهد کرد. 

هزینه ای که نه امکان چشم پوشی از آن وجود دارد و نه به تعویق انداختنش ممکن است. فروشگاه قسطی کلاب برای رفاه حال شما این امکان را فراهم آورده تا با خرید اقساطی یخچال فریزر پارس، یکی از بهترین برندهای تجاری ایرانی را در آشپزخانه خود داشته باشید. بدین معنی که دیگر نیازی به پس انداز و سپس خرید ندارید. بلکه می توانید همانطور که در منزل خود روی مبل لم داده اید، به سایت فروشگاه قسطی کلاب وارد شده، این کالا را پس از انتخاب کردن، سفارش دهید. 

سپس طی اقساط بلند مدت 12 ماهه در طی مدتی طولانی و به تدریج، هزینه آن را به صورت حضوری یا آنلاین بپردازید، بدون آن که نگران افزایش قیمت یا ناموجود شدنش باشید. با ما همراه باشید تاا صاحب یخچال فریزر پارس اقساطی شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو کلور با ارز دیجیتال

خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو کلور با ارز دیجیتال
بسیاری از افراد کم درآمد جامعه می‌توانند به سراغ خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو کلور بروند و از وجود یک یخچال زیبا در منزل خود....

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با چک

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با چک
پاکشوما برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی..