یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 09:07:50

الکترو استیل در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار پیشرو و موفق است. لوازم خانگی را نمی توان از زندگی ها حذف و یا نادیده گرفت. با پیشرفت زندگی خرید یخچال فریزر ها بسیار اهمیت دارد. جهت خرید یخچال فریزر الکترو استیل اقساطی  به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.

 یخچال فریزر الکترو استیل اقساطی

 خرید اقساطی یخچال فریزر 

بدون تردید، کمترین کسی را سراغ داریم که نام برند الکترواستیل را به گوش نشنیده باشد. یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی به سبب برخورداری از قطعات باکیفیت و استفاده از فناوری های روز دنیا در ساختار خود، در زمره یخچال های بادوام و مرغوب کشور قرار دارد. برخورداری محصولات الکترو استیل از استانداردهای جهانی و اروپایی، نمایانگر کیفیت و مرغوبیت تمام و کمال این محصولات می باشد. 

همچنین در پرتو همسو شدن با استانداردهای روز، تضمین سلامت مصرف کننده به بهترین نحو در یخچال فریزر الکترواستیل موجودیت یافته است. بر همین اساس، یخچال فریزر الکترو استیل اقساطی از جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان این محصولات برخوردار می باشد. طراحی یخچال فریزر الکترواستیل بسیار ساده و در عین حال شکیل و جذاب صورت گرفته است. روشنایی فضای داخلی این مدل یخچال فریزر در پرتو استفاده از لامپ های ال ای دی موجود در ساختار آن به خوبی محقق شده است. 

ناگفته نماند که طراحی فضای داخلی این محصولات به گونه ای صورت گرفته است که مصرف کننده به سهولت می تواند ضمن استفاده کاربردی از قفسه های یخچال، فضای مورد نیاز برای قرار دادن مواد غذایی را در اختیار داشته باشد. در ساختار یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی، یک آبریز بر روی درب یخچال تعبیه شده است. بر همین اساس، مصرف کننده می تواند بدون نیاز به باز کردن درب یخچال، از نوشیدن یک آب گوارا و خنک نهایت لذت را ببرد. 

همچنین سیستم خنک کننده چندگانه یخچال فریزر الکترواستیل، از جمله ویژگی های قابل توجه و حائز اهمیت آن به شمار می آید. با استفاده از این سیستم خنک کننده جریان هوای سرد در فضای داخلی یخچال به یک میزان در تمام بخش های آن اعمال می گردد.

چرا خرید یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی

تعبیه دستگیره های از نوع اهرمی در بدنه یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی، ضمن هماهنگی و توازن آن با بدنه یخچال، از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. برخورداری از سیستم حائز اهمیت No Frost در ساختار یخچال فریزر الکترواستیل، از دیگر نقاط مثبت و کاربردی این محصول تلقی می شود. در پرتو استفاده از این سیستم از برفک زدگی دیواره ها و جداره های داخلی این مدل یخچال جلوگیری به عمل می آید. 

همچنین بازتاب انرژی به قسمت های داخلی یخچال به منظور جلوگیری از هدر رفتن هوای سرد، به وسیله این سیستم انجام می پذیرد. بهره مندی از فیلترهای پاک سازی و تصفیه در بین محفظه ها و طبقات، از دیگر ویژگی های حائز اهمیت یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی به شمار می رود.وجود این فیلترها ضمن پاک سازی محیط داخلی از هرگونه آلودگی و بوی نامطبوع، هوای تمیز و سالم را در بین قسمت های یخچال فریزر به جریان می اندازد.

شاخص مصرف انرژی یخچال فریزر الکترو استیل اقساطی نیز در وضعیت بسیار مطلوب و مناسبی به سر می برد. ظرفیت مناسب و قابل توجه این مدل یخچال، امکان قرار دادن مواد غذایی مورد نیاز مصرف کننده را میسر می سازد. همچنین کشوهای تعبیه شده برای یخچال فریزر الکترواستیل از قابلیت تنظیم رطوبت و دما برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که این مدل یخچال فریزر مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

عرضه یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی در قسطی کلاب

این روزها راهکارهای فروش اقساطی لوازم خانگی نظیر فروش اقساطی یخچال فریزر به سبب مقرون به صرفه بودن از نقطه نظر اقتصادی به ویژه در بحبوحه اقتصادی حال حاضر، از اهمیت بسزایی بهره می برد. فروش یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی در اقساط سه الی دوازده ماهه در مجموعه قسطی کلاب انجام می شود. ارائه طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی در قسطی کلاب متناسب با نیازهای شکل گرفته آحاد جامعه اجرایی می گردد. این طرح ها علاوه بر ارائه انواع و اقسام لوازم خانگی به شیوه اقساطی، فروش اقساطی یخچال فریزر و همینطور فروش یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی را در بر می گیرد.     

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون دوو قسطی

 تلویزیون دوو قسطی
خرید تلویزیون دوو قسطی، یک راهکار مناسب و بسیار مطلوب برای برخورداری از یک تلویزیون مناسب و با...

فروش قسطی کولر گازی هایسنس

فروش قسطی کولر گازی هایسنس
برند هایسنس یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات عالی دارد. برای خرید قسطی کولر گازی هایسنس به بخش سرمایشی در دسته بندی...