خرید اقساطی خودرو کوییک با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 08:10:29

اگر قصد خرید اقساطی خودرو کوییک با چک را دارید، تنها کافی است به بخش ثبت خرید اقساطی خودرو در بخش خرید اقساطی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو کوییک با چک


با خودروی کوییک بیشتر آشنا شوید! 

خودرو کوییک یکی از جدیدترین و البته محبوب‌ترین محصولات شرکت خودروسازی سایپا می‌باشد. خرید قسطی خودرو کوییک برای کسانی که امکان خرید نقدی این خودرو را ندارند از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است. خودروی کوییک، یک خودروی هاچ بک می‌باشد که در دو مدل ساده و کوییک آر در بازار وجود دارد. این خودرو به دلیل ابعاد کوچکی که دارد بهترین گزینه برای رانندگی در شهرهای بزرگ و پرترافیک همانند تهران است. زیرا ابعاد کوچک آن، کاربرد آن را آسان می‌کند. همچنین وجود آپشن‌های رفاهی در این خودرو سبب راحتی هر چه بیشتر سرنشینان آن می‌شود. در ادامه بیشتر به خرید اقساطی خودرو کوییک می‌پردازیم.

آنچه در مورد خودرو کوییک باید بدانید!

قبل از آنکه برای خرید قسطی کوییک اقدام کنید لازم است مقداری بیشتر با این خودرو آشنا شوید. این خودرو برای اولین بار در سال 1395 معرفی شد اما شرکت سایپا تولید آن را از سال 1397 آغاز کرد. این خودرو در تیپ‌های SE-A، SE-A LUX و SE روانه بازار شده است که البته از لحاظ فنی با هم تفاوتی ندارند. بلکه عمده تفاوت آن‌ها مربوط به آپشن‌های آنان می‌باشد. این خودرو دارای ظرفیت حمل 5 سرنشین است. بنابراین جز خودروهای جادار محسوب می‌شود. سیستم ترمز ABS و سیستم امنیتی Immobilizer از سیستم‌های تعبیه شده برای این ماشین هستند.

خودرو قسطی کوییک

شاید با شنیدن خرید قسطی ماشین کوییک تعجب کنید! زیرا کمتر این امکان برای مشتریان فراهم می‌شود که بتوانند به صورت قسطی، خودرو خریداری نمایند. اما سایت قسطی کلاب برای فراهم کردن هر چه بیشتر رفاه حال مشتریان خود، امکان خرید قسطی این خودروی محبوب را فراهم کرده است. بنابراین اگر بودجه نقدی کافی برای خرید خودرو را ندارید، اصلا نگران نباشید. زیرا شما نیز با بودجه کم می‌توانید صاحب خودروی شخصی خود شده و از آن بهره مند شوید. خرید قسطی خودرو کوییک این امکان را به شما می‌دهد تا در اقساط‌های بلند مدت، هزینه ماشین را پرداخت نمایید.

نحوه خرید اقساطی خودرو کوییک

مسلما هزینه خرید قسطی کوییک بیشتر از خرید نقدی آن خواهد بود که البته این امر، امری کاملا منطقی می‌باشد. زیرا به علت وجود تورم در کشور، فروشنده نمی‌تواند هیچ محصولی را به قیمت اولیه آن به شما بفروشد. این مسئله نه تنها در فروش اقساطی ماشین، بلکه در فروش اقساطی تمامی کالاها در کشور صدق می‌کند. در عوض با خرید قسطی ماشین، دیگر نیازی نیست سال‌ها پول خودتان را پس انداز کنید تا بتوانید یک خودرو خریداری نمایید. در عوض با پرداخت مبلغ بسیار ناچیزی، می‌توانید خودروی خود را تحویل گرفته و به مرور اقساط آن را پرداخت کنید. این روش بسیار به صرفه‌تر و منطقی‌تر خواهد بود. 

فروش قسطی ماشین توسط سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی خودرو کوییک را کمترین زمان به مشتریان می‌دهد. متاسفانه امروزه به دلیل تورم و قیمت‌های نجومی، خرید نقدی ماشین برای برخی از هموطنان به یک رویا تبدیل شده است. درنتیجه برای خرید قسطی یا باید از بانک وام بگیرند و کارمزد آن را پرداخت نمایند و یا باید قسطی خرید کنند. خرید قسطی ماشین بسیار به صرفه‌تر از دریافت وام از بانک است. زیرا همان مبلغی را به عنوان سود به بانک پرداخت می‌کنید، به فروشنده پرداخت خواهید کرد.

شرایط فروش اقساطی ماشین در سایت قسطی کلاب

امکان خرید قسطی کوییک از لیزینگ پارسیان، بایچک و طرح پایا در سایت قسطی کلاب وجود دارد. برای خرید اقساطی ماشین تنها کافی است وارد صفحه اصلی سایت شده و گزینه وسایل نقلیه را انتخاب نمایید. شرایط فروش اقساطی ماشین در طرح‌های پارسیان، بایچک و طرح پایا با هم فرق می‌کند. برای آگاهی از شرایط هر کدام، وارد لینک مربوط به آن‌ها شده و شرایط را به صورت کامل مطالعه نمایید. پس از مطالعه کامل شرایط مربوط به هر طرح می‌‍توانید برای خرید اقساطی خودرو کوییک اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو کوییک چکي

خرید اقساطي خودرو کوییک چکي
شما می‌توانید برای خرید اقساطي خودرو کوییک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک
تیبا یکی از محصولات خوب سایپا با قیمتی عالی و مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی خودرو تیبا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل...