خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:19:58

اگر شما هم جز علاقه مندان به قهوه هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی از بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی از قسطی کلاب


اسپرسوساز دلونگی

پیچیدن عطر اسپرسو در فضای خانه به اندازه نوشیدنش آدم را سرحال می‌کند. داشتن دستگاه اسپرسوساز آرزوی همه عاشقان قهوه است، خرید اقساطی این آرزو را به‌سرعت برآورده می‌کند. با خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی یک شات اسپرسو خوش‌طعم و عطر برای خود آماده کنید، در‌حالی‌که تنها بخشی از هزینه این دستگاه بادوام را پرداخت کرده‌اید. در این مقاله شما را با این محصول پرطرفدار برند دلونگی بیشتر آشنا می‌کنیم تا لذت نوشیدن یک فنجان قهوه دلچسب را به خود و عزیزان‌تان هدیه دهید. 

اسپرسوساز دلونگی؛ باریستایی حرفه‌ای در میان لوازم خانگی شما

با اسپرسوساز دلونگی می‌توانید مانند یک باریستای حرفه‌ای نوشیدنی‌های متنوعی بر پایه قهوه آماده کنید و از داشتن این محصول در میان لوازم خانگی‌تان لذت ببرید. برند خوشنام دلونگی اسپرسوساز‌های متنوعی به بازار عرضه کرده‌است که با کیفیت بالا و طراحی جذاب‌شان توانسته‌اند طرفداران زیادی کسب کنند.

اسپرسوساز دلونگی طول عمر بالایی دارد، چرا که از بهترین متریال در ساختش استفاده شده‌است. بدنه این محصول از جنس فلز ضد‌زنگ و پلاستیک مقاوم است و وزن مناسبی دارد. استفاده از این کالا بسیار آسان است و پیچیدگی بسیاری از اسپرسوساز‌های موجود در بازار را ندارد. این محصول با عرضه در مدل‌ها و طرح‌های مختلف پاسخگوی هر خواسته و سلیقه‌ای است. در ادامه تعدادی از پرطرفدار‌ترین اسپرسوساز‌های برند دلونگی را به شما معرفی می‌کنیم. 

مدل EC685؛ زیبایی و کیفیت از جنس لوازم خانگی

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی امکان انتخاب از میان مدل‌های متنوع این محصول را برای شما فراهم می‌کند. یکی از بهترین مدل‌های این اسپرسوساز بادوام، EC685 است. این مدل، مناسب افرادی است که می‌خواهند در کنار پرداخت هزینه متوسط کارایی بالایی از کالای خریداری شده‌شان دریافت کنند. این محصول توانسته با قیمت مناسب و کیفیت بالایش به یکی از پرفروش‌ترین اسپرسوساز‌های موجود در ایران تبدیل شود. نازل بخار قدرتمند و توانایی تهیه کف شیر، فیلتر آب، قابلیت شست‌و‌شوی خودکار، تنظیم غلظت قهوه و نشانگر زمان رسوب‌زدایی تنها بخشی از امکانات این دستگاه است. توان مصرفی این مدل 1350 وات است و با مخزن 1.1 لیتری‌اش ظرفیت و کارایی بالایی دارد. با این محصول علاوه‌بر اسپرسو می‌توانید کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و سایر نوشیدنی‌های بر پایه قهوه را به‌سرعت درست کنید و لذت ببرید. 

مدل BCO431.S؛ اسپرسوسازی پرقدرت و کارا

بودن اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431.S در میان لوازم خانگی‌تان خیال‌تان را از داشتن دستگاهی پرقدرت و همه‌کاره راحت می‌کند. این مدل با توان 1750 وات و فشار بخار 15 بار، اسپرسوسازی نیمه‌صنعتی محسوب می‌شود. وجود مخزن مجزا برای درست کردن قهوه‌فرانسه در کنار مخزن اسپرسو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در خانه برای سلایق مختلف هم‌زمان نوشیدنی تهیه کنید. ظرفیت مخزن آب اسپرسوساز 1.2 لیتر و قهوه‌فرانسه 1.4 لیتر است. فیلتر تصفیه آب، نازل بخار و صفحه گرم‌نگهدارنده قهوه امکانات این مدل را تکمیل می‌کنند. 

مدل ECP31.21؛ اقتصادی اما باکیفیت

اگر بودجه‌تان محدود است و می‌خواهید در کنار دریافت بهترین کیفیت، هزینه کمتری صرف کنید مدل ECP31.21 بهترین انتخاب برای شما است. این دستگاه با بدنه پلاستیکی و فلزی ضد‌زنگش بسیار بادوام است و با توان 1100 واتی و فشار 15 باری‌اش قدرت بالایی دارد. با نازل بخار این محصول می‌توانید شیر را کف‌دار کرده و قهوه مورد‌علاقه‌تان را درست کنید. استفاده از این اسپرسوساز بسیار آسان است و طراحی ساده و جذابش آن را به گزینه وسوسه‌انگیزی برای انتخاب تبدیل می‌کند. خرید اقساطی، این مدل را به‌صرفه‌تر هم می‌کند. 

فروش قسطی؛ معرفی سایت قسطی کلاب

وقت شما ارزشمند است و نباید بیهوده تلف شود. خرید اینترنتی فرصتی است تا محصولات متفاوت را در مدت‌زمان کوتاهی بررسی و از میان‌شان انتخاب کنید. ما در سایت قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی کالا‌های مختلف در کنار‌تان هستیم و خریدی به‌صرفه و مطمئن را برای شما رقم می‌زنیم.  برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی و سایر محصولات تنها کافی است حساب کاربری خود را ایجاد و کالای مورد نظر‌تان را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه و خریدی دلچسب را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی آبمیوه گیری

فروش اقساطی آبمیوه گیری
در خانه های امروزی ، ما از وسایل مختلفی استفاده می کنیم. هر یک از این وسایل به نوعی.....

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن
برند ایکس ویژن بهترین تولید کننده تلویزیون در ایران است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به بخش تلویزیون در دسته بندی...