خرید قسطی گوشی poco F5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:11:17

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco F5 با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی poco F5 با چک


مقدمه

ورود برند شیائومی به بازار کالای دیجیتال با اخبار گوشی ارزان با قیمت بسیار مناسب همراه شد. در حال حاضر هم مدل‌های جدید این گوشی نسبت به سایر برندها همین ویژگی‌ها را دارند. ولی قیمت‌ها به صورت کلی دچار افزایش شده است. به همین دلیل خرید گوشی poco F5 می‌تواند فرصت مناسب برای عاشقان تکنولوژی باشد. با خرید اقساطی گوشی poco F5 از چه تکنولوژی‌های جدیدی می‌توانیم استفاده کنیم؟

1.این گوشی دو سیم کارته در تاریخ می 2023 به بازار دیجیتال جهان معرفی شد.

2.سیستم عاملی که این گوشی از آن استفاده می‌کند اندروید با ورژن 13 و رابط کاربری مخصوص این برند یعنی MIUI 14 برای POCO می‌باشد.

3.با خرید قسطی گوشی poco F5 از یک گوشی با ابعاد 161.11 در 74.95 در 7.9 میلی‌متر با وزن 181 گرم می‌توانید استفاده کنید.

4.جنس فریم پشتی این گوشی پلاستیک می‌باشد و تکنولوژی محافظت از صفحه نمایش آن گوریلا گلس 5 است.

5.این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی به بازار عرضه شده است.

6.با خرید اقساطی گوشی poco F5 از یک دیوایسی به اندازه 6.67 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره مند خواهید شد.

7.مشخصات سخت افزاری این گوشی عبارت است از: یک تراشه 4 نانومتری 8 هسته‌ای از نوع Qualcomm SM7475-AB Snapdragon 7+ Gen 2 می‌باشد.

8.در بخش GPU این گوشی هوشمند از یک تراشه با مدل Adreno 725 استفاده می‌کند.

9.این گوشی هوشمند از لحاظ هارد و رم در دو مدل 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم تولید شده است. این دو مدل از لحاظ قیمت هم با هم متفاوت خواهند بود. نوع هارد این نوع گوشی‌ها از نسل جدید UFS 3.1 می‌باشد.

10.این گوشی قابلیت استفاده از کارت حافظه را ندارد.

11. خرید قسطی گوشی poco F5 باعث خواهد شد که در قسمت پنل پشتی این گوشی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 64، 8 و 2 استفاده نمایید.

12. قدرت دوربین سلفی این گوشی برابر 16 مگاپیکسل می‌باشد.

13. این گوشی از یک باتری  لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. این باتری از فناوری‌های فست شارژ با شارژر 67 واتی و Power Delivery 3 و Quick Charge 4 با استفاده از کابل USB Type-C 2.0 استفاده می‌کند.

14. اسپیکرهای این گوشی از نوع دوگانه استریو بوده و از تکنولوژی Hi-Res بهره می‌برد.

15. این گوشی از یک پکیج سنسوری از جمله: حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و سنسور تنظیم نور محیط استفاده می‌کند. حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت کناری آن قرار دارد و زیر صفحه نمایش نمی‌باشد. 

خرید اقساطی گوشی poco F5 را بهتر است از کدام مجموعه انجام دهیم؟

خرید اقساطی این گوشی و بسیاری از انواع گوشی‌های دیگر را در برندها و مدل‌های مختلف می‌توانید از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب انجام دهید. این فروشگاه به جرات بهترین گزینه برای این منظور می‌باشد. 

چرا خرید قسطی گوشی poco F5 را باید از سایت قسطی کلاب انجام دهیم؟

این سایت یکی از پرچمداران فروش قسطی بسیاری از لوازم خانگی، لوازم برقی و دیجیتال و حتی خودرو می‌باشد. با اولین علائم کاهش قدرت خرید نقدی مردم و افزایش قیمت‌های این شرکت اقدام به قرار دادن این شرایط برای کمک به خرید خانوارها کرد. خرید از این فروشگاه آنلاین مطمئن و بسیار مقرون به صرفه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی پوکو X3

خرید اقساطی گوشی پوکو X3
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی POCO X3 می‌باشد.این گوشی استثنایی دارای رنگبندی متفاوتی است. برای خرید اقساطی گوشی پوکو X3 به ...

خرید اقساطی گوشی M32

خرید اقساطی گوشی M32
یکی از گوشی‌های هوشمند و جدید برند سامسونگ مدل گلکسی m32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی M32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...