فروش قسطی آبمیوه گیری

تاریخ انتشار:
1403/2/30 11:10:28

وجود یک آبمیوه گیری مناسب برای هر خانه‌ای لازم و ضروی می‌باشد. برای خرید قسطی آبمیوه گیری به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی آبمیوه گیری


آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1916

میوه‌ها از برترین نعمت‌های روی زمین هستند که با معجزه تندرستی و شادابی خلق شده‌اند. نوشیدن آبمیوه لذتی وصف نشدنی دارد. برای برخورداری از یک لیوان معجزه‌آسای آبمیوه، نیازمند آبمیوه‌گیری باکیفیت هستید. 

برای خریدن یک آبمیوه‌گیری مناسب نیز باید به کیفیت، شکل ظاهری، ساخت، نوع آبمیوه‌گیری(دستی یا برقی)، چند کاره یا تک‌کاره بودن، حجم و مواردی از این قبیل توجه کنید. قابلیت خرید اقساطی آبمیوه گیری در قسطی کلاب فراهم شده است. موارد مهمی که در خرید یک آبمیوه‌گیری مناسب باید مد نظرر قرار دهید:

• توان دستگاه

• بازده و میزان خروجی آبمیوه

• سرعت دستگاه

• کیفیت و جنس بدنه

• جنس تیغه (فولاد، تیتانیوم، پلاستیک)

• توجه به مخزن و حجم آن

• مصرف انرژی

• سهولت شستشو

• میزان صدای تولیدی

• اندازه دهانه ورودی دستگاه

• قیمت

• گارنتی و خدمات پس از فروش

• برند و مارک

آشنایی با برند فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس در سال 1891 میلادی توسط پدر و پسری در شهر آیندهوون تاسیس شد. خانواده فیلیپس در ابتدا به ساخت لامپ‌های سبک پرداختند. پس از آن تولیدات دیگری مثل رادیو، تلویزیون، ریش‌تراش، نوار کاست، دستگاه ضبط صدا، ویدیو، DVD، بلوری و محصولات دیگر نیز ساخته شدند. 

در این بلاگ قصد دایم تا یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی که یک آبمیوه گیری با مدل HR1916 می‌باشد را به شما معرفی کنیم. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری فیلیپس رویای نوشیدن یک لیوان آبمیوه را محقق سازید!

بهینه سازی در حجم و سایز

این محصول دارای موتوری با قدرت 900 وات می‌باشد و قادر است تا در هر بار استفاده تا 2.1 لیتر آبمیوه تهیه کند و نیازی به خالی کردن و شستشوی مخزن نیست. در این محصول، یک طراحی خلاقانه و اختصاصی بر روی تیغه آبمیوه‌گیری صورت گرفته است.

این طراحی منجر به 10 درصد بهینه‌ سازی نسبت به مدل‌های قبلی در حجم آبمیوه و تفاله خشک شده است. دهانه آبمیوه‌گیری نیز، بزرگ طراحی شده و نیازی به تکه تکه کردن یا نصف کردن میوه‌ها نیست. با خرید قسطی آبمیوه گیری سرعت بیشتری در آبمیوه‌گیری خواهید داشت!

طراحی جدید تفاله‌گیر

در طراحی جدید آبمیوه‌گیری فیلیپس، دستگاه خیلی سریع و راحت، باز و بسته می‌شود و مخزن شفاف تفاله به شما امکان مشاهده میزان تفاله جمع شده را می‌دهد. جالب اینجا است که تمامی تفاله‌ها به شکل خشک و مستقیم در مخزن جمع می‌شود تا بتوانید به راحتی آنها را دور بریزید. با خرید اقساطی آبمیوه گیری کمتر زحمت بکشید!

فناوری تمیز کردن

در این دستگاه آبمیوه‌گیری از ساز و کاری استفاده شده تا این تمامی قطعات وسیله به سرعت، شستشو و تمیز شود. تنها کافی است تا یک لیتر آب در داخل ورودی آبمیوه‌گیری بریزید و شاهد تمیزی دستگاه با فرآیند پیش‌شستشو باشید. 

به علاوه، تیغه نیز به دلیل سطح صیقلی و صافی که دارند، به راحتی با یک اسفنج ساده تمیز می‌شود. ولی باید دقت داشته باشید تیغه را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید. با خرید قسطی آبمیوه گیری کارتان را آسان‌تر کنید!

امکانات ساخت لوازم جانبی

این محصول دارای یک پارچ یک لیتری، سیستم ضد چکه موجود در طراحی جدید دهانه، پایه‌های مکنده و نگهدارنده بر روی سطح و قطعات قابل جدا شدن و شستشو در ماشین (به جز تیغه) استفاده کرد. آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1916 در هلند طراحی شده ولی ساخت کشور چین است. به علاوه دارای 2 سال گارانتی می‌باشد.

قطر دهانه ورودی دستگاه، 80 میلی‌متر است. کابل آن یک متری است و با ولتاژی در محدوده 220 تا 240 ولت کار می‌کند. با خرید قسطی آبمیوه گیری یک دستگاه تمام و عیار دارید!

فروش قسطی آبمیوه گیری

برای تهیه این مدل از آب‌میوه‌ گیری فیلیپس به قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌ کلاب یک فروشگاه معتبر اینترنتی است که به فراهم کردن لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان عزیز می‌پردازد.

برای خرید اقساطی در قسطی‌ کلاب باید برای درخواست اعتبار خرید به صورت اقساطی اقدام فرمایید و یکی از لیزینگ‌ها برای خرید اقساطی انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آبمیوه گیری از سایت قسطی کلاب است. 

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم دیجیتال

فروش اقساطی لوازم دیجیتال
زندگی امروز انسان با وسایل مختلف دیجیتالی عجین شده است در واقع زندگی مدرن نشات گرفته از وسایل مختلف دیجیتالی می باشد که بسیاری از کارها را برای...

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ در مشهد

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ در مشهد
شرکت سامسونگ یکی از شرکت های برتر در ساخت صفحه نمایشگرها می باشد به گونه ای که در چند سال اخیر توانسته است نسل های جدید صفحه نمایشگرهای خود را...