خرید قسطی لپ تاپ دل

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:01:57

برای خرید قسطی لپ تاپ دل به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی لپ تاپ دل

لپ تاپ دل بصورت اقساطی

شرایط خرید قسطی لپ تاپ دل در این مقاله به صورت کامل و با تمام جزئیات بررسی شده است. در طرح ارائه شده توسط قسطی کلاب شما می توانید انواع لپ تاپ دل را با کمترین افزایش قیمت نسبت به حالت نقدی خریداری کنید.

همچنین اقساط طولانی مدت در این طرح به شما این اجازه را می دهد تا با توجه به قیمت گران انواع برتر لپ تاپ دل، بدون تحمل فشار شدید مالی، به صورت اقساطی این محصول را خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

در قسطی کلاب انواع مختلف لپ تاپ های این برند با قیمت های متفاوت و قابلیت های متفاوت به فروش می رسد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و طرح خرید قسطی لپ تاپ دل، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لپ تاپ دل

برند دل یکی از تولید کنندگان مطرح لپ تاپ و نوت بوک در دنیا است. این شرکت با سرمایه گذاری هنگفت در سال های اخیر سعی کرده است با تولید انواع با کیفیت لپ تاپ میان رده به صورت انبوه، بازار این محصول را از آن خود کند.

دل در سالیان اخیر در بازار ایران نیز به شدت فعال بوده و لپ تاپ هایی با قیمت نسبی متوسط و یا کمتر در سطح بازار اما با قدرت بالا ارائه کرده است. به همین دلیل طیف عمده ای از خریداران این برند لپ تاپ، همان دانشجویان و قشر دانشگاهی هستند.

به دنبال اتفاقات و شوک ارزی شدید در سال 1397 و در فصل تابستان، قیمت لپ تاپ های دل نیز به تابعیت از بازار به شدت افزایش یافت. این افزایش قیمت باعث شد تا توانایی اقشار مختلف جامعه به خصوص دانشجویان برای خرید نقدی لپ تاپ های دل به شدت کاهش پیدا کند و در برخی موارد عملا غیرممکن شود.

در چنین شرایطی تامین کنندگان و عرضه کنندگان این محصولات نیز به دلیل عدم ثبات و تغییر قیمت هر روزه لپ تاپ دل در بازار، به وجه راضی به اقدام برای ارائه طرح های فروش اقساطی نمی شوند.

با توجه به چنین شرایطی، خرید لپ تاپ دل عملا برای توده جامعه متقاضی خرید این برند، غیرممکن شد. اما شرکت قسطی کلاب به منظور تسهیل هرچه بیشتر خرید لپ تاپ دل اقدام به ارائه طرح ویژه خرید قسطی لپ تاپ دل کرده است.

قسطی کلاب به شما تضمین می دهد که در این فرآیند، شما با کمترین تفاوت نسبت به خرید نقدی و با ضمانت معتبر می توانید برای خرید لپ تاپ دل به صورت قسطی اقدام کنید. برای آگاهی از شرایط خرید قسطی این محصول، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

شرایط خرید لپ تاپ دل

برای آشنایی هرچه بیشتر شما با شرایط طرح خرید قسطی لپ تاپ دل مذکور، شرایط فروش قسطی پرفروش ترین محصول از این دسته را برای شما بررسی می کنیم.

لپ تاپ 11.6 اینچی دل مدل INSPIRON 11 3185 2-in-1، پرفروش ترین محصول در طرح ارائه شده از سوی قسطی کلاب است. این محصول با قیمت نقدی 8 میلیون و 960 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. این لپ تاپ دارای امکانات و قابلیت های زیر است:

  • ابعاد 20×290×190 میلی‌متر
  • وزن 1.35 کیلوگرم
  • سیستم عامل ویندوز 10
  • اندازه صفحه نمایش 11.6 اینچ
  • نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
  • ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی eMMC
  • ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایت
  • نوع حافظه رم DDR4
  • سری پردازنده Dual Core
  • مدل پردازنده  Generation AMD A6-9220e

شما می توانید برای خرید قسطی لپ تاپ دل با ما تماس بگیرید. خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون وی مدا

خرید اقساطی هدفون وی مدا
سبک جدید زندگی و پیشرفت قابل توجه فناوریها خصوصا در دنیای مولتی مدیا، بطرز بی­ سابقه­ ای استفاده از هدفون­ها را افزایش داده است. طرح فروش اقساطی ...

خرید قسطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب
برای خرید قسطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه...