خرید قسطی تلویزیون پاناسونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/10 06:03:09

برای خرید قسطی تلویزیون پاناسونیک به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون پاناسونیک

خرید تلویزیون پاناسونیک با شرایط ویژه

تنها راه خرید به صورت انلاین در سایت قسطی کلاب میباشد یکی از معروف ترین برند های مطرح دنیا برند پاناسونیک میباشد قسطی کلاب راه مطمئن جهت خرید اینترنی با یک کلیک بهترین کالا ها را به صورت اقساطی خریداری نمایید انلاین درب منزل تحویل بگیرید خرید قسطی تلویزیون پاناسونیک به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار در سایت قسطی کلاب با شرایط ویژه امکان پذیر شده است. خرید با استفاده از این طرح دارای مزایای ویژه ای برای شما به عنوان خریدار است که از جمله آن ها می توان کمترین تفاوت با قیمت خرید نقدی را برشمرد. 

همچنین شرایط تعریف شده برای خرید قسطی این نوع تلویزیون ها به گونه ای است که شما می توانید با استفاده از آن، ضمن کمترین میزان پیش پرداخت و با تحمل کمترین بار مالی، تلویزیون های با کیفیت برند پاناسونیک را خریداری کنید.

در این مطلب می خواهی تمامی ابعاد و زوایای گوناگون طرح خرید قسطی تلویزیون پاناسونیک را مورد بررسی قرار دهیم. شرایط کلی خرید در این طرح نیز برای شما به صورت کامل توضیح داده خواهد شد و نحوه قسط بندی، سررسید اقساط و سایر موارد مربوط نیز در همین مقاله برای شما شرح داده خواهد شد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تلویزیون پاناسونیک

همانطور که شاید شما نیز تا به حال شنیده باشید و یا از لوازم خانگی این برند استفاده کرده باشید، پاناسونیک یکی از برترین تولید کنندگان جهانی تلفن، تلویزیون و لوازم خانگی است. این برند ژاپنی تا حدی کیفیت محصولات خود برای استفاده در بازار را بالا برده است که محصولات این شرکت حتی به کشورهای مطرح و جهانی تولید کننده لوازم خانگی نیز صادر می شود! همین عامل خود نشان دهنده کلاس کاری و سطح کیفی محصولات پاناسونیک به خصوص تلویزیون آن است.

تلویزیون های پاناسونیک با دارا بودن رابط ها و پردازشگر های قدرتمند گرافیکی و همچنین کیفیت بالای تصویر در فرمت های Ultra HD - 4K و رزولوشن فوق العاده بالای تصویر، توانسته اند تا در بازار داخلی ایران مشتریان فراوانی را برای خود جذب کنند. همچنین سرویس های مختلفی از جمله آژند سرویس در ایران، این محصولات را به صورت گسترده گارانتی می کنند. کیفیت بالای این محصولات به شرکت های انجام دهنده گارانتی محصول امکان سود فراوان را می دهد.

خرید اقساطی تلویزیون پاناسونیک

در طرح خرید اقساطی تلویزیون پاناسونیک که توسط سایت و مجموعه قسطی کلاب ارائه شده است، شما با یک پیشنهاد ویژه از این سایت می توانید با شرایطی بسیار متفاوت، نسبت به خرید ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 49DX650R سایز 49 اینچ اقدام کنید. در ادامه این مطلب شرایط خرید ویژه این مدل به صورت اقساطی به همراه مشخصات دقیق آن بررسی خواهد شد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مشخصات و قابلیت های ویژه این محصول عبارتند از:

  • ابعاد این تلویزیون با پایه همراه خود 36.4 × 69.9 × 110.6 سانتی‌متر است.
  • وزن تلویزیون مذکور با پایه، 16 کیلوگرم است.
  • صفحه نمایش این دستگاه دارای دارای اندازه صفحه 49 اینچ و از نوع LED تخت است.
  • رزولوشن تصویر 2160 × 3840 از دیگر ویژگی های کیفی تصویر این تلویزیون است.
  • کیفیت تصویر Ultra HD - 4K نیز از ویژه ترین امکانات و قابلیت های این تلویزیون است.
  • رابط هوشمند از نوع فایرفاکس، پردازنده 4 هسته ای، گیرنده دیجیتال، مرورگر اینترنت، قابلیت نصب بازی و اپلیکیشن، تیونر DVB-T و اتصال بی سیم Wi-Fi از دیگر قابلیت ها و ویژگی های تلویزیون پاناسونیک مدل 49DX650R است.
  • دو پورت USB 2.0 و سه پورت HDMI از دیگر ویژگی های این محصول است.

شما می توانید برای خرید قسطی تلویزیون پاناسونیک با شرایط ویژه با ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباسشویی پاک شوما

خرید قسطی لباسشویی پاک شوما
برند پاکشوما برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی لباسشویی پاک شوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس
اگر به دنبال خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس با شرایطی عالی هستید، به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...