صندوق سرمایه گذاری بانک سرمایه

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:06:09

معرفی صندوق های سرمایه گذاری



برای مشاهده جزئیات سرمایه گذاری با سود بالای 35 درصد بخش بهترین سرمایه گذاری قسطی کلاب را مشاهده کنید.






صندوق سرمایه گذاری بانک خاورمیانه از صندوق های فعال در بورس است که دارای اهداف و استراتژی های مختلفی برای رسیدن به سود بیشتر است.

                                                                 

بانک خاورمیانه از بانک های فعال در داخل کشور است. این بانک در سال 1391 به عنوان هجدهمین بانک خصوصی کشور تاسیس شد. این بانک در سال 1395 بالاترین نرخ سود را نسبت به تعداد شعبه داشت. بانک خاورمیانه در حوزه بازار بورس نیز فعالیت های گسترده ای دارد.

بانک خاورمیانه یک بانک عمده فروش است که تمرکز اصلی آن روی مشتریان بزرگ و تسهیلات خاص است. این بانک استراتژی های خاص خود را در فعالیت های اقتصادی دارد.

این بانک زیر نظر گروهی متخصص و مجرب براساس تحلیل های کارشناسی از وضعیت نظام بانکداری کشور به وجود آمده است.

صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت از جمله ابزار نوین برای سرمایه گذاری است. این صندوق ها با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در بازار بورس فعالیت می کنند. افراد بسیاری به سمت صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت روی آورده اند زیرا سرمایه گذاری در این صندوق های ریسک کمتری نسبت به سایر صندوق ها دارد.

هدف از تشکیل بسیاری از صندوق های سرمایه گذاری جمع آوری سرمایه مردم است تا به این وسیله مردم به راحتی بتوانند در حوزه های مختلف اقتصادی مشارکت کنند.

بانک خاورمیانه نیز مانند سایر بانک ها با ایجاد صندوق های سرمایه گذاری در نظر دارد که سرمایه راکد مردم را جمع کند همچنین این صندوق سود ثابتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

بعد از این دیگر لازم نیست نگران از دست دادن سرمایه خود باشید با سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری بانک خاورمیانه می توانید بدون از دست دادن سرمایه اصلی خود سود مناسبی بدست آورید.

اگر از سرمایه گذاری در بانک ها یا صندوق های سرمایه گذاری خسته شده اید و به دنبال راه جدیدی می باشید, می توانید سایت قسطی کلاب را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

معرفی 10 شغل پر درآمد در ایران

معرفی 10 شغل پر درآمد در ایران
ما در اینجا قصد داریم به معرفی 10 شغل پر درآمد در ایران بپردازیم. بسیاری از مشاغل در ایران.....

سود سرمایه گذاری

سود سرمایه گذاری
امروزه بسیاری از افراد به دنبال سود سرمایه گذاری کلان از طریق انجام سرمایه گذاری های بسیار مطمئن هستند تا از سرمایه خود حداکثر سود را به دست آورند...