فروش اقساطی ps4 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/23 21:31:21

یکی از معروف‌ترین کنسول‌های بازی دنیا بی‌شک ps4 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ps4 اسلیم

Ps4 اسلیم

کنسول‌های یک نسل در مدل‌های متنوعی وارد بازار می‌شوند. برای مثال کنسول‌های نسل هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی در سه مدل متنوع از ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 وارد بازار شدند. 

در کنسول‌های نسل هشتم نیز همین روند تکرار شد و در نسل نهم پلی استیشن 4 اسلیم به بازار عرضه شد. در هر مدل یک سری قابلیت‌ها و امکانات اضافه و کم می‌شد، البته هدف از تولید مدل اسلیم کاهش قیمت بود. قابلیت خرید قسطی ps4 اسلیم در قسطی کلاب وجود دارد.

جالب است بدانید که سود اصلی شرکت‌های کنسول سازی از فروش نرم‌افزارهای این شرکت‌ حاصل می‌شود. تا جایی که در اوایل ساخت و تولید ایکس باکس وان و پلی استیشن 3 با ضرر همراه بودند. در مورد ps4 اسلیم موضوع کاهش هزینه بیشتر به چشم می‌آمد.

زمانی که جعبه محصول را باز می‌کنید تا پلی استیشن را ببینید، کیفیت پایین ساخت کنسول و حتی جعبه نامرتب آن به شما یادآور می‌شود که این کنسول یک کالای اقتصادی است. گویی شرکت سونی این محصول را تنها به این دلیل ساخته تا هزینه‌ها را کم کند. با خرید اقساطی ps4 اسلیم یک سرگرمی خاص داشته باشید!

اندازه کوچک کنسول اولین چیزی است که در نگاه اول به چشم می‌آید که نسبت به مدل اصلی نیز کاهش سایز دارد، همچنین این کنسول وزن سبکی دارد. بدنه پلاستیکی کنسول ممکن است کیفیت ساخت پایین آن را در ذهنتان تداعی کند.

 ممکن است بترسید از این که درب هارد را باز کنید وحتی فکر کنید ممکن است در اثر باز و بسته شدن شکسته شود. این مسئله تنها محدود به هارد نیست و در سر تا سر کنسول به چشم می‌خورد.  با خرید قسطی ps4 اسلیم اقتصادی عمل کنید!

در پلی استیشن 4 با کمی تغییر مواجه هستیم. قبلا در گوشه‌ها و روی کنسول با نوار چراغ رو به رو بودیم که حالا در مدل کمی گرد اسلیم، این نوار نورانی حذف شده است. کلیدهای تعبیه شده در جلوی کنسول نیز سفت‌تر شده‌اند و ظاهر آنها ‌تغییر پیدا کرده است. 

درگاه‌های USB در جلو از هم فاصله دارند، ولی تعداد آنها با PS4 یکسان است. این دو درگاه کارایی خوبی دارند ولی در صورتی که می‌خواهید از هدست استفاده کنید، امکانی برای اتصال دانگل آن، به پشت کنسول ندارید، زیرا هیچ درگاه USB در پشت کنسول نیست و باید همیشه از اتصال جلو استفاده کنید و دانگل را ببینید!

ویژگی‌های پلی استیشن اسلیم 

از اتفاقات خاص در طراحی مدل اسلیم، حذف درگاه اپتیکال صدا می‌باشد. از طرفی استند قرارگیری مدل اسلیم و پایه نیز با یکدیگر متفاوت است. قسمت هارد در مدل اسلیم به راحتی باز می‌شود تا آن را عوض کنید.

این کار تنها با فشردن نوار پشت کنسول انجام می‌گیرد. هارد به کار رفته در کنسول اسلیم یک هارد ساتا با اندازه 2.5 اینچ است. مشابه مدل پایه در جعبه اسلیم نیز با کابل‌های USB و HDMI  همچنین هدست مخصوص چت کردن مواجه هستید. با خرید اقساطی ps4 اسلیم یک محصول کم‌صدا خواهید داشت!

در مورد دسته‌ یا کنترلر هم با کمی تغییر رو به رو هستید. چراغ‌های جلو بر روی تاچ‌پد که از نوع LED هستند و در هر بازی مرتب عوض می‌شوند. ظاهر و تیزی کلیدهای L2 و R2 متفاوت شده است. متاسفانه، دسته‌ها نیز کیفیت ساخت به مراتب پایین‌تری دارند.

 کنسول اسلیم، صدای کمی دارد و خیلی ساکت است. با این وجود، کمی داغ می‌کند. مدل اسلیم، پلتفرم نرم افزاری بهتری به خصوص در دیاگرام‌ها و تصاویر دارد. 

کنسول PS4 اسلیم از وای‌فای نسخه 5 پشتیبانی می‌کند درحالی که در مدل پایه این امکان وجود ندارد. با خرید اقساطی ps4 اسلیم تجربه‌ای لذت‌بخش در بازی داشته باشید!

فروش اقساطی ps4 اسلیم

اگر شما هم اهل تفریح و سرگرمی هستید و هنوز یک کنسول نسل نهمی را امتحان نکرده‌اید، PS4 اسلیم می‌تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد. به خصوص که این کنسول نسبت به مدل‌های دیگر اقتصادی‌تر است. برای تهیه این کنسول به قسطی کلاب مراجعه کنید تا از خدمات فروش اقساطی کالاهای سرگرمی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ps4 اسلیم از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 بدون ضامن

خرید اقساطی ps5 بدون ضامن
کنسول بازی پلی استیشن 5 با قیمتی استثنایی در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی ps5 بدون ضامن به بخش کنسول بازی در...

خرید قسطی ps4 pro ویژه کارمندان

خرید قسطی ps4 pro ویژه کارمندان
پرفروش‌ترین کنسول بازی سونی مدل پلی استیشن 4 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 pro به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...