قیمت ps4 اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:09:54

کنسول بازی ps4‌ را شاید نتوان جزء کالاهای ضروری به شمار آورد، اما بدون شک جزء کالاهای پر طرفدار بین رده های سنی مختلف است. تنها مشکل این وسیله قیمت بالای آن است که با مراجعه به بخش بازی و سرگرمی سایت قسطی کلاب و خرید قسطی این محصول می توان با آن مقابله کرد. 

 قیمت ps4 اقساطی

فروش اقساطی کنسول بازی ps4

یکی از محصولات پرفروش و یکه‌تاز عرصه کنسول‌های بازی، PS4 است.این  کنسول که قوی‌ترین محصول کمپانی سونی است، یکی از پرطرفدارترین دستگاه های جهان بوده و دارای قابلیت های ویژه ای است که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، با عرضه این محصول در سایت  خود، شرایط تجربه هیجان فوق‌العاده  با این سیستم را به صورت فروش اقساطی PS4 برای هر فرد فراهم کرده است. قیمت PSF اقساطی، مطابق با قیمت جهانی آن محاسبه و ارزشگذاری شده است.

تاریخچه پلی استیشن(PS)

شرکت سونی همواره پیشتاز در عرصه‌های الکترونیکی بوده است. در سال 1990، اولین نمونه کنسول بازی پلی استیشن به تعداد200واحد، در این کمپانی ساخته شد. ابن کنسول با بازی های سوپر نینتندو سازگار بود.ایده کنسول PS توسط کن کوتاراگی در سال 1990 مطرح شد. در سال 1994 شرکت سونی پلی استیشن جدید خود را با نام تجاری PSX وارد بازار کرد. این محصول دیگر با بازی های سوپر نینتندو سازگاری نداشت و فقط سری سی دی رام را اجرا می‌کرد. با انجام این تغییرات 103 میلیون دستگاه پلی استیشن در سال 2008 به فروش رسید.

 ps4 ها در حال حاضر در قیمت های مختلفی به بازار عرضه شده اند که فروشگاه قسطی کلاب با توجه به شرایط کاربر های خود، فروش قسطی را در نظر گرفته است تا خرید این محصول برای ان ها امکان پذیر باشد. در قسطی کلاب بازی های مورد علاقه و دستگاه  ps4 را به صورت اقساط تهیه کنید و حس یک خرید خوب را تجربه کنید. 

بررسی مدل های مختلف PS4

شرکت سونی، در سال 2013 از محصول جدید خود یعنی کنسول بازی PS4 رونمایی کرد.این  محصول چهارمین عضو از خانواده Play Station های سونی است. اولین سری این محصول به PS4 فت موسوم است.

در سال 2015 ساخت این محصول با پا به عرصه گذاشتن مدل PS4slim، متوقف شد. کنسول PS4 slim، در سال 2017 عرضه شد. این کنسول با کنسول های فت، عملا یکسان بود. اندازه کنسول slim چهل درصد کوچکتر از سری فت است. پوشش این کنسول تماما مات شده است. در صورتی که در سری فت همچنان قسمت های براق قابل مشاهده بودند. اگر نمایشگر شما قابلیت اجرای تصاویر با وضوح  4K ندارد، بهتر است PS4 اقساطی سری slim را انتخاب کنید. قیمت PS4 اقساطی سری slim، با سری فت آن تقریبا برابر است.

ابعاد PS4 اقساطی سری slim، 279*254*38 میلی متر و وزن آن 2.08 کیلوگرم است.  پردازنده اصلی آن 8 هسته‌ای AMD با هسته های سفارشی Jaguar است. فرکانس این سیستم 1.6 گیگاهرتز می‌باشد.پردازنده گرافیکی آن به صورت یکپارچه شده AMD با فرکانس کاری 800 مگاهرتز بوده و توان پردازشی این دستگاه 1.84 ترافلاپس است.  

اتصالات آن شامل: شبکه بی‌سیم، بلوتوث، درگاه شبکه، HDMI، و2 درگاه USB است. خروجی تصویر کنسول PS4 اقساطی مدل slim، 1080p بوده و خروجی صدای آن اپتیکال است. از هدست واقعیت مجازی،HDR و هارد اکسترنال پشتیبانی می‌کند. این کنسول علاوه بر ویژگی های نام برده شده، جک هدفون و خروجی آنالوگ نیز دارد.در کل این مدل با مدل فت سری 4 کنسول های سونی تفاوت خاصی ندارد و فقط در دسترس تر از سری فت است.

مدل بعدی PS4 اقساطی، مدل pro آن است. در این مدل اندازه‌ی دستگاه به طور عمودی زیاد شده است. این افزایش حجم بخاطر تقویت برخی سخت افزارهای کنسول PS4 اقساطی است. پردازنده گرافیکی این دستگاه بر پایه Radeon و قدرت 4.2 ترافلاپس است.

با این که این مدل از PS4 مانند نسخه های قبل از رم 8 گیگابایتی GDDR5 استفاده می‌کند، اما سرعت کلاک آن بیشتر از نسخه قبلی شده است.بازی های این کنسول با مدل های دیگر PS4 مشترک است. علت افزایش قدرت این محصول پشتیبانی از کیفیت ویدئویی 4K و عملکرد بهتر هدست واقعیت مجازی است.

لوازم جانبی

مهم ترین بخش از خرید یک PS4 اقساطی، شناخت لوازم جانبی مناسب آن است. با استفاده لوازم جانبی متفاوت، می‌توان بیشترین بازدهی را از قابلیت های این سری از کنسول های سونی دریافت کرد. به طور معمول، فقط یک کنترلر بازی در خرید شما، به شما داده  می‌شود.

اما اگر علاقه مند به انجام بازی های دونفره با دوستان خود هستید، بهتر است دومین کنترلر سونی را نیز تهیه کنید. برای جلوگیری از آلودگی صوتی در محیط و البته لذت بردن بیشتر از بازی، پیشنهاد ما به شما تهیه یک هدست مناسب است. خوشبختانه کمپانی سونی هدست های سازگار متنوعی را با کنسول های خود طراحی کرده است و کاربر می‌تواند به راحتی هدست مورد نظر خود را تهیه کند.

قسطی کلاب

اگر شما هم علاقه مند به خرید کنسول های PS4 اقساطی هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب ، دستگاه مورد نظر خود را با اقساط 12 ماهه، بدون پیش پرداخت تهیه کنید و از تجربه ی بازی های مهیج لذت ببرید. همچنین می‌توانید علاوه بر مشاهده قیمت PS4 اقساطی و بررسی نمونه های مشابه آن، از دیگر محصولات موجود در فروشگاه قسطی کلاب دیدن نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ایکس باکس سری اس

فروش اقساطی ایکس باکس سری اس
کنسول بازی مایکروسافت با طراحی زیبا و امکانات جذاب وارد بازار شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس به بخش بازی...

خرید ps4

خرید ps4
کنسول های بازی امروزه در سراسر جهان جهت استفاده در گیم نت و خانه مرسوم هستند. یکی از بهترین انواع این کنسول ها، ps4 است. این کنسول با دارا بودن ...