خرید قسطی پلی استیشن4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/22 07:26:41

کنسول بازی پلی استیشن یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی پلی استیشن4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پلی استیشن4 پرو


پلی استیشن 4 پرو؛ کنسول نسل هشتمی و قدرتمند سونی

پلی استیشن 4 پرو آخرین عضو از خانواده نسل هشتمی کنسول‌های سونی بوده که این وسیله با سخت ‌افزاری بهینه و قدرتمند روانه بازار شده است. در وضعیت فعلی می‌توان با خرید قسطی پلی استیشن4 پرو از قابلیت‌های گوناگون این کنسول بازی بهره‌مند گردید. درسال‌های اخیر، انجام بازی‌های ویدیویی به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های موجود در میان افراد جهان تبدیل شده است. 

بازی سرگرمی ویدیویی به علت طراحی خاصی که دارند، افراد را به دنیای پر فراز و نشیب می‌برند. دنیایی که می‌توان در آن به تجربه‌های جدیدی دست پیدا کرد. 

به عنوان مثال شما می‌توانید با نصب یک بازی در سبک اتومبیل‌رانی به رانندگی با اتومبیل مورد علاقه‌ خود بپردازید؛ یا با نصب یک بازی اکشن و آنلاین به رقابت با سایر بازیکنان موجود در نقاط مختلف جهان بپردازید، اما برای تجربه بهتر بازی‌های ویدیویی باید از ابزار و دستگاه‌های مناسبی استفاده شود. یکی از بهترین ابزارهای موجود جهت انجام بازی‌های ویدیویی، کنسول پلی استیشن 4 پرو است.

این کنسول بازی به علت طراحی مناسب و قطعات سخت افزاری قدرتمندی که دارد، انجام بسیاری از بازی‌ها را امکان پذیر خواهد کرد. شما نیز می‌‌توانید با خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو بسیاری از بازی‌های روز دنیا را به سادگی انجام دهید. همچنین در صورت خرید قسطی پلی استیشن4 پرو شما می‌توانید هزینه خرید این دستگاه را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. 

پلی استیشن 4 پرو؛ کنسول با طراحی ظاهری مدرن

شرکت سونی در طراحی کنسول پلی استیشن 4 پرو تمامی تلاش خود را به کار بسته تا ظاهر این کنسول بازی را به صورت کاملا مدرن طراحی کند. به طور کلی پلی استیشن 4 پرو را می‌توان ترکیبی از دو کنسول ps4 معمولی و ps4 اسلیم دانست.

به طور کلی پلی استیشن 4 پرو نسبت به نمونه‌های قبلی آن از ابعاد بزرگی برخوردار است. دلیل این امر استفاده از سخت افزاری قدرتمند و همچنین سیستم خنک‌کننده توانمند این کنسول بازی است. همچنین در قسمت پشت کنسول پلی استیشن 4 پرو شاهد استفاده از پورت‌های HDMI، اترنت، AUX و دو پورت USB 3.1 هستیم.

پلی استیشن 4 پرو؛ کنسول طراحی شده با سخت افزاری بهینه

شرکت سونی در طراحی پلی استیشن 4 پرو از پردازنده‌ای مشابه با ps4 معمولی استفاده کرده است. بهتر است بدانید پردازنده مرکزی این کنسول بازی از نوع جگوار و طراحی شده توسط شرکت AMD می‌باشد. همچنین فرکانس پردازشی این پردازنده 2.1 گیگاهرتز است. 

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در پلی استیشن 4 پرو را، افزایش قدرت گرافیکی آن دانست. شرکت سونی برای افزایش قدرت این کنسول بازی در طراحی آن از یک پردازنده گرافیکی توانمند با قدرت پردازشی 4.2 ترافلاپس استفاده کرده است.

قدرت پردازشی این پردازنده گرافیکی در مقایسه با پردازنده گرافیکی کنسول ps4 حدود 2.28 برابر افزایش یافته است. همچنین میزان حافظه رم استفاده شده در کنسول پلی استیشن 4 پرو 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می‌باشد. این میزان حافظه رم به طور کامل با پردازنده ps4 pro به اشتراک گذاشته می‌شود. در کل کنسول ps4 pro با وجود این سخت افزار قادر است بسیاری از بازی‌ها را با کیفیت 4k به خوبی اجرا نماید. 

قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو

سونی کنسول پلی استیشن 4 پرو را با قیمتی در حدود 399 دلار به بازارهای جهانی عرضه کرده است. همچنین در حال حاضر این کنسول بازی در بازارهای داخلی کشورمان با قیمتی در حدود 16 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو از قسطی کلاب

اگر شما هم به دنبال تجربه بازی‌های ویدیویی با کیفیت و جزئیات بالاتری هستید می‌توانید با خرید قسطی پلی استیشن4 پرو از این امکان بهره‌مند شوید. بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش قسطی پلی استیشن، شرایط خوبی را برای خرید اقساطی کنسول بازی در نظر گرفته است.

به همین منظور شما می‌توانید جهت خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید، همچنین در صورت لزوم خرید این کنسول بازی به صورت نقدی از قسطی کلاب نیز امکان پذیر خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید اقساطی، پیشنهاد می‌شود همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایکس باکس سری x

خرید قسطی ایکس باکس سری x
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری x به بخش کنسول...

فروش نقدی ps4 slim

فروش نقدی ps4 slim
کنسول های بازی شرکت سونی جز پر فروش ترین کنسول های بازی در دنیا می باشند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4 slim را...