خرید قسطي poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/25 18:21:19

یکی از بهترین برندهای چینی در تولید تلفن همراه برند شیائومی است. برای خرید قسطي poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی مراجعه نمایید.


خرید قسطي poco x3 pro


گوشی poco x3 pro

فروش قسطی گوشی poco x3 pro  به چه صورت است؟ ویژگی‌ها و مشخصات این محصول پرطرفدار چیست؟ اگرچه برند خوشنام شیائومی برندی میان‌ رده در بازار شناخته می‌شود، اما کیفیت طراحی و ساخت محصولات این برند با پرچمداران بازار رقابت می‌کند. در نتیجه سهم بسیار بزرگی از بازار را این گوشی به خودش اختصاص داده است. علت برتری گوشی poco x3 pro مازاد ‌بر قیمت اقتصادی آن، خصوصیات خاص و ویژه‌ای آن است. به عنوان مثال برند شیائومی در ساخت گوشی‌های خود از فریم آلومینیومی استفاده نموده است و صفحه‌ نمایش‌های آن کیفیتی بالاتری دارند. برتری اسپیکرهای گوشی poco x3 pro در قیاس با برندهای دیگر کاملا آشکار است.

گوشی‌هایی که در طی چند سال اخیر به بازار عرضه شده‌اند، بیشتر آنها 4 دوربین دارند. به جرات می‌توانیم بگوییم اگر که به عکاسی علاقمند هستید و مایلید از لحظه‌های خوش زندگی خود فیلم و عکس تهیه کنید، گوشی poco x3 pro به راحتی می‌تواند نیازهای شما عزیزان را برآورده نماید. کیفیت دوربین‌های این مدل گوشی بی نظیر می‌باشد. برای خرید قسطي poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌‎ها و مشخصات گوشی poco x3 pro

گوشی poco x3 pro با ظرفیت 128 گیگابایت و 2 سیمکارته از جمله محصولات بسیار زیبا و در عین حال با کیفیت برند خوشنام شیائومی است. این گوشی پرطرفدار در سال 2021 عرضه بازار شد. این گوشی از بدنه پلاستیکی بسیار با کیفیتی ساخته شده است. قاب جلو شیشه‌‌‍ای گوشی poco x3 pro، جلوه بسیار ویژه و زیبایی به آن بخشیده است. صفحه ‌نمایش گوشی شیائومی مدل POCO X3 Pro در اندازه 6.67 اینچی منتشر شده است. این صفحه ‌نمایش تمام صفحه گوشی را در برگرفته است. در قسمت وسط دوربین اثری از حفره دوربین سلفی دیده می‌شود. برای خرید اقساطي poco x3 pro با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین سلفی این کالای دیجیتال دارای حسگر 20 مگاپیکسلی می‌باشد. صفحه ‌نمایش این گوشی فوق العاده دارای فناوری Corning Gorilla Glass 6 است. این فناوری گوشی را در برابر هر گونه خط ‌و خشی محافظت خواهد کرد. در قسمت پشتی گوشی poco x3 pro چهار دوربین است که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی می‌باشد. این 4 دوربین‌های قادر می‌باشند ویدئوی 4K را ضبط و ثبت کنند. دوربین‌ سلفی گوشی poco x3 pro به سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز گردیده است. برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی poco x3 pro عبارتند از:  بلوتوث نسخه 5.0، باتری 5160 میلی آمپر ساعتی و نسخه 11 سیستم عامل اندروید. با خرید قسطي poco x3 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این کالای دیجیتال با برخورداری از باتری 5160 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش IPS، دوربین 48 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 860، ابعاد صفحه 6.67 اینچی و طراحی فوق العاده زیبایی که دارد یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین گوشی‌های شیائومی می‌باشد که میان ‌رده‌ای بسیار خوش دست شناخته می‌شود. ناگفته نماند که طراحی ظاهری بی نظیر این گوشی پرفروش به پرچمداران بسیار شباهت دارد. با خرید اقساطي poco x3 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید قسطي poco x3 pro از قسطی کلاب چگونه است؟

خرید اقساطي poco x3 pro بدون ضامن و تنها با یک دسته چک فقط در قسطی کلاب امکان پذیر می‌باشد. در حقیقت خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی یکی از بهترین راه‌ها جهت مدیریت کردن در هزینه‌ها در این شرایط پرنوسان اقتصادی می‌باشد. خرید قسطی این امکان را برای شما عزیزان فراهم می‌کند تا افراد ‌علاقمند به گوشی poco x3 pro بتوانند آن را بدون هیچ گونه دغدغه‌ای خریداری کنند. برای خرید نقدی و خرید قسطی گوشی poco x3 pro می‌توانید به وب سایت ما به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه نمایید. در این مجموعه باید در زمان خرید باید 4/3 مبلغ را پرداخت کنید و باقی مانده آن را با توجه به توان مالی خود بین 3 تا 14 قسط پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت شیائومی با چک

خرید قسطی تبلت شیائومی با چک
برای خرید قسطی تبلت شیائومی با چک به همراه شرایطی عالی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی گوشی p30 lite

خرید اقساطی گوشی p30 lite
تلفن همراه یکی از مهم‌ترین وسایل در زندگی روزمره و حرفه‌ای است. یکی از گوشی‌های مدرن و با کیفیت مدل P30 لایت می‌باشد. برای خرید اقساطی...