خرید کنسول بازی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 15:07:13

امروزه کنسول های بازی بسیار پرطرفدار هستند. افراد در تمام سنین و سلیقه ها می توانند از کنسول های بازی استفاده کنند. برای خرید کنسول بازی قسطی به بخش بازی سرگرمی در سایت اینرتنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید کنسول بازی قسطی

کنسول بازی

اینترنت و اسباب بازی های هوشمند قواعد دنیای بازی را تغییر داده اند. امروزه کنسول های بازی این امکان را برای افراد به وجود آورده اند که با افرادی در مناطق دیگر دنیا بازی کنند، مراحل بازی خود را به اشتراک بگذارند و به صورت آنلاین بازی ها را ارتقا بدهند.

اگر در حال حاضر بودجه لازم برای خرید کنسول را در دست ندارید، می توانید اقدام به خرید کنسول بازی قسطی بکنید. با توجه به افزایش قیمت ها و دشوار شدن خرید لوازم الکترونیک، می توانید با خرید قسطی لوازم بازی و سرگرمی هم فرزندان خود را خوشحال کنید و هم از نظر مالی دچار مشکل نشوید. از طریق سایت قسطی کلاب می توانید اقدام به خرید کنسول بازی قسطی بکنید.

هنگام انتخاب کنسول بازی باید این نکته را در نظر بگیرید که چه کسی در خانواده از آن استفاده خواهد کرد؟ در کجا از آن استفاده خواهد شد؟ به وسیله آن چه محتوایی در دسترس افراد قرار می گیرد؟ چه تجهیزات جانبی نیاز دارد؟  این که چه مقدار باید برای آن هزینه کنید؟ البته خرید کنسول بازی قسطی راهکار خوبی است تا راحت تر از پس هزینه های خرید یک کنسول بازی به روز و مدرن بر بیایید. شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب، از فرصت خرید کنسول بازی قسطی استفاده کنید.

معرفی انواع کنسول بازی

اگر تصمیم قطعی برای خرید کنسول بازی قسطی یا نقدی گرفته اید، حال سوال پیش می آید که کدام کنسول را بخرید؟ در ادامه چندین کنسول بازی مطرح را معرفی می کنیم.

ایکس باکس وان

ایکس باکس وان مایکروسافت برای همه سنین و سلیقه ها مناسب است. بیشتر از 1300 بازی دارد، از بازی های پرشی گرفته تا بازی های ورزشی و تیراندازی.

شما می توانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود یا سایر گیمرها در دنیا به صورت آنلاین بازی کنید. در واقع کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت چیزی بیشتر از یک کنسول بازی است. با کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت می توانید فیلم ها، بازی ها و موسیقی های مورد علاقه خود را دانلود کنید. دو مدل برای Xbox One وجود دارد. مدل های X  و.S Xbox One X جدیدترین و قدرتمندترین کنسول مایکروسافت است.

پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 یا PS4 بسیار محبوب است و برای علاقه مندان به بازی در هر سنی مناسب است. هزاران بازی در همه ژانرها دارد که می توانید از میان آن ها بهترین را انتخاب کنید.

PS4  چیزی فراتر از یک کنسول بازی است و به شما امکان می دهد، موسیقی و فیلم مورد علاقه خود را از طریق آن دانلود کنید. توانایی پخش دیسک های Blu-ray و DVD را دارد، به علاوه تنظیمات کنترلی برای والدین دارد که به آن ها این امکان را می دهد تا تعیین کنند که اعضای خانواده به کدام بازی ها و چه نوع محتوایی دسترسی داشته باشند. 2 مدل پلی استیشن 4 وجود دارد.

PS4 Pro  و PS4 Slim

PS4 Pro  در واقع مدل ارتقا یافته PS4 Slim است. مدل پرو قیمت بالاتری دارد، اما قدرت و حافظه آن دو برابر شده است. تمام بازی های اصلی PS4 با PS4 Pro سازگار هستند و در عین حال از گرافیک و عملکرد بهتری برخوردارند. اگر در حال حاضر بودجه کافی برای خرید کنسول بازی مورد نظر خود را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم از طریق سایت قسطی کلاب که اقدام به فروش قسطی کنسول بازی کرده است، خرید کنسول بازی قسطی را تجربه کنید.

فروش قسطی کنسول بازی پلی استیشن

نینتندو سوییچ یک کنسول واقعا پیشرفته است. هم می توانید کنسول را به تلویزیون وصل کنید و بازی کنید و هم این که بدون اتصال به تلویزیون و به عنوان یک کنسول قابل حمل با آن بازی کنید، می توانید تا 6 ساعت از کنسول در حال حرکت، استفاده کنید.

امکان خرید کنسول بازی قسطی

با توجه به این که سایت قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی کنسول بازی کرده است، می توانید از فرصت خرید کنسول بازی قسطی استفاده نمایید و کنسول بازی دلخواه و تجهیزات اضافی آن را بدون نگرانی از هزینه تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بازی call of duty black ops 4

خرید بازی call of duty black ops 4
در دنیای امروزی یکی از علاقمندیهای افراد در ایام فراغت بکارگیری انواع کنسول بازی به همراه بازی های جنجالی و هیجان انگیز...

فروش اقساطی ماشین شارژی

فروش اقساطی ماشین شارژی
ماشین شارژی از لوازم سرگرمی مدرن حساب می شود شما می توانید این کالا را به طور اقساطی از سایت قسطی کلاب تهیه کنید.