خرید هدفون قسطی بیتس

تاریخ انتشار:
1403/2/9 05:54:00

برای شنیدن صدایی واضح و رسا در هنگام اوقات فراغت استفاده از یک هدفون با برند معتبر مانند بیتس می تواند مفید باشد. قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان مشاهده و خریدقسطی انواع هدفون های بیتس را فراهم کرده است. 

خرید هدفون قسطی بیتس

فروش قسطی هدفون بیتس در قسطی کلاب

خرید هدفون قسطی بیتس راه هموارتری است برای خرید کردن مشتریان از این هدفون که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. طرح خرید هدفون قسطی بیتس برای آن دسته از مشتریانی که نمی‌توانند به صورت نقد هدفون بیتس را تهیه کنند، طراحی شده است. در طرح خرید هدفون قسطی بیتس شما می توانید هدفون مورد نظر خود را با هر رنگ دل‌خواه خود انتخاب کنید و از خدمات خرید هدفون قسطی بهره بگیرید.

نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی که در خرید هدفون قسطی بیتس وجود دارد این است که شما می‌توانید از کیفیت و اورجینال بودن هدفون بیتس اطمینان کامل داشته باشید. گاهی اوقات مشتریان به دلیل بالا بودن قیمت هدفون بیتس اصل به سمت هدفون‌های تقلبی که مشابه اصل است می‌روند. 

طرح خرید هدفون قسطی بیتس این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که بتوانند به صورت قسطی هدفون بیتس اصل را تهیه کنند و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت داشته باشند ودیگر نیازی به خرید نمونه‌های فیک نداشته باشند. هدفون بیتس رضایت مشتریان را به خود جلب می‌کند.

برای اینکه مشتریان گرامی بتوانند کالای اصلی و اورجینال را با هر شرایط مالی خرید کنند طرح خرید هدفون قسطی بیتس ایجاد شده است. از مشتریان عزیز برای خرید هدفون قسطی بیتس پیش پرداختی دریافت نمی‌شود و مشتری گرامی می‌تواند طی ۳ تا ۱۲ ماه و با کمترین سود محصول مورد نظر خود را خرید کند. این امکان برای خرید کالای دیجیتال قسطی بسیار کمک کننده است.

در طرح خرید هدفون قسطی بیتس در انتخاب کالا و مدل و رنگ آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و این امکان برای مشتری فراهم شده است که محصول مورد نظر خود را آزادانه انتخاب کنند. شما می توانید با مراجعه کردن به فروشگاه قسطی کلاب از خرید هدفون قسطی بیتس بهره مند شوید. این فروشگاه با شرایط خوب با مشتری در انتخاب محصول مورد نظر خود همراه است و در تلاش است که بهترین خدمات  را با کم‌ترین نرخ بهره به مشتریان ارائه دهد.

امتیازات هدفون‌ های بیتس

هدفون‌ های بیتس به دلیل اینکه از کیفیت بسیار بالای صدا برخوردار هستند، بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار گرفته‌اند. این هدفون ها علاوه بر اینکه کیفیت بالای صدا را دارند از طرح ها و رنگ های متنوعی هم برخوردار هستند و همین باعث شده است که بیتس برندی بسیار معروف در این حوزه باشد. بسیاری از هنرمندان، و افراد سرشناس و معروف از این هدفون استفاده می‌کنند و این نشان می‌دهد که هدفون بیتس از کیفیت بالایی برخوردار است. 

شاید یکی از دلایل قیمت بالای این هدفون‌ها هم همین استقبال بی نظیر مشتریان باشد. به همین دلیل هم فروشگاه کلاب امکان خرید هدفون قسطی بیتس را گذاشته است که همه بتوانند از این محصول خاص استفاده کنند.

نحوه فروش اقساطی هدفون بیتس

شما مشتری گرامی می توانید برای خرید هدفون قسطی بیتس کارهای زیر را انجام دهید:

•بعد از ورود و ثبت نام هدفون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

•در هنگام ثبت سفارش در صفحه محصول، نحوه پرداخت و قسط بندی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

•مدارک مورد نیاز را ثبت و بارگذاری نمایید.

•بعد از ثبت تکمیل سفارش شما، یک کد پیگیری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

•بعد از بررسی مدارک شما توسط کارشناسان قراردادی تنظیم می شود و محصول شما طی ۳ تا ۵ روز کاری درب منزل شما تحویل داده خواهد شد.

خصوصیات دیگر هدفون بیتس

•سبک بودن هدفون بیتس

•اتصال به شکل بی سیم و با سیم

•این وسیله فاقد NFC  است

•مجهز به رابط جک و بلوتوث می باشد و امکان متصل شدن به انواع دستگاه‌ ها را دارد

•جنس آن از پلاستیک و بسیار مرغوب و با دوام است

•دارای باتری می باشد و یکی از ویژگیهای خاص این محصول وجود نشانگر LED در بدنه آن است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی چای ساز تولیپس

خرید اقساطی چای ساز تولیپس
اگر تمایل به خرید اقساطی چای ساز تولیپس با قیمتی باورنکردنی دارید، به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

کالای دیجیتال اقساطی

کالای دیجیتال اقساطی
کالای دیجیتال اقساطی با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت در قسطی کلاب را می‌توانید پیدا کرده و تهیه کنید. کالای دیجیتال شامل انبوهی از کالاهای ...