فروش اقساطی یخچال پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/11 11:41:19

یخچال فریزرهای پاکشوما با طراحی بی‌نظیر وارد بازار شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه نمایید.

فروش اقساطی یخچال پاکشوما


بررسی مشخصات فنی یخچال پاکشوما مدل P190

یخچال پاکشوما مدل P190 یکی از بهترین و زیبا‌ترین محصولات این برند لوازم خانگی است و ویژگی‌های بارز آن باعث شده است تا افراد بسیاری برای خرید قسطی یخچال پاکشوما مدل P190 اقدام نمایند. این یخچال 19 فوت دارای برچسب انرژی A+ می‌باشد و در مقایسه با اندازه بزرگ خود انرژی بسیار ناچیزی را مصرف می‌کند و باعث افزایش هزینه‌های برق شما نخواهد شد.

ابعاد کلی یخچال پاکشوما مدل P190 برابر با 1820*830*655 میلی‌متر است و فضای مفید قسمت داخلی این یخچال برابر با 467 لیتر می‌باشد که بسیار بیشتر از فضای داخلی رقبای اصلی یخچال پاکشوما است. این یخچال فریزر قدرتمند و جادار دارای پنل LED می‌باشد و سیستم روشنایی داخلی آن نیز از نوع LED است و این ویژگی زیبایی و کارایی این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. 

شرکت پاکشوما به عنوان یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی این یخچال زیبا و قدرتمند را از استیل ضد زنگ ساخته است و مجهز بودن آن به امکانات و تجهیزات گوناگونی همچون: سیستم برفک زدایی اتوماتیک، سیستم جریان هوای داخلی، قفل کودک، آبسردکن به همراه مخزن آب داخلی، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، سیستم یخساز دستی باعث شده است تا تمایل مردم برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما مدل P190 به میزان قابل توجهی افزایش یابد و فروش قسطی این محصول در بازار‌های داخلی بیشتر شود.

بطور کلی، چنانچه به دنبال خرید اقساطی یخچال فریزر هستید، یخچال پاکشوما مدل P190 بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود و این محصول بدون تردید تمامی نیاز‌های شما را پوشش خواهد داد. یخچال پاکشوما از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. 

طراحی یخچال پاکشوما مدل P190

یخچال پاکشوما از نظر طراحی جزو زیبا‌ترین و جذاب‌ترین یخچال‌های موجود در بازار است و طراحی منحصر به فرد طبقات داخلی آن باعث افزایش فضای مفید این محصول بی نظیر شده است.

 در قسمت یخچال این محصول دو کشو برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات به چشم می‌خورند و فضای بالایی این کشو‌ها توسط دو نگهدارنده ضد ضربه به 3 طبقه مجزا تقسیم شده است و این تقسیم بندی فضای مناسبی را برای قرارگیری انواع مواد غذایی فراهم کرده است. در واقع، یکی از اصلی‌ترین دلایل مشتریان برای خرید قسطی یخچال پاکشوما همین موضوع است و لازم به ذکر است که درب‌های بالایی این یخچال فریزر زیبا نیز دارای 5 قفسه کوچک برای قرار گرفتن مواد غذایی هستند.

 قسمت فریزر این محصول دارای 5 طبقه کشویی در دو سمت است و گنجایش این کشو‌ها برابر با 140 لیتر می‌باشد و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که تعداد کشو‌های فریزر با در نظر گرفتن محفظه انجماد سریع به 6 کشو افزایش می‌یابد و شما می‌توانید از این فضای بزرگ برای منجمد کردن و ذخیره سازی گوشت، سبزیجات استفاده نمایید و دیگر نگران کوچک بودن فضای فریزر نباشید. 

بطور کلی، برند پاکشوما به عنوان یکی از مطرح‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده لوازم خانگی این محصول را بسیار خوب طراحی کرده و زیبایی و جادار بودن آن باعث شده است تا بانوان بسیاری به خرید اقساطی یخچال پاکشوما متمایل شوند و فروش قسطی این محصول به شدت افزایش یابد. این محصول دارای سیستم برفک زدایی اتوماتیک است. 

از کجا برای خرید قسطی یخچال پاکشوما مدل P190 اقدام کنیم؟

امروزه مجموعه‌های بسیاری در زمینه فروش قسطی یخچال پاکشوما مدل P190 در حال فعالیت هستند ولی هیچکدام از این مجموعه‌ها از شهرت و محبوبیت قسطی کلاب برخوردار نمی‌باشند و این مجموعه انتخاب اول بسیاری از مردم برای خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما و سایر لوازم خانگی محسوب می‌شود.

چنانچه قصد خرید بهترین لوازم خانگی با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت را دارید، بهتر است که این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین امروز برای خرید قسطی یخچال و فریزر پاکشوما از قسطی کلاب اقدام کنید و از مزایای همکاری با بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور بهره‌مند شوید. قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید نقدی و خرید اقساطی یخچال پاکشوما مدل P190 می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس
برند تولیپس جز بهترین برندهای شناخته شده در ایران می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی جاروبرقی تولیپس به بخش جاروبرقی در دسته...

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن
یکی از بهترین تلویزیون‌های پرفروش در ایران از برند Tcl است. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال بدون ضامن به بخش تلویزیون در دسته بندی...