ماشین ظرفشویي پاکشوما قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/12 21:33:56

برندهای ایرانی به حدی از پیشرفت در حوزه خود رسیده‌اند که در سبد محصولاتی خود ماشین ظرفشویی را نیز دارا می‌باشند. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطی


خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما

بیشتر از چهار دهه از تاسیس شرکت پاکشوما می‌گذرد! این شرکت بزرگترین تولیدکننده داخلی و حتی خاورمیانه است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. 

محصولات این شرکت در چهار طبقه ویژه ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و جاروبرقی به دیگر کشورها صادر می‌شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

پاکشوما عادت دارد تا محصولاتی مرغوب تولید کند! به علاوه، این محصولات دارای فناوری‌های نوین و مبتکرانه می‌باشند! یکی از استراتژی‌های این شرکت، آموزش مداوم پرسنل و کارگران است.

نمایندگان فروش این شرکت نیز، افرادی با منش و اخلاق نیکو هستند و به خاطر همین دلایل توانسته است تا جایگاه مناسبی را در بازار داشته باشد.

ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما، قدرت بالا و مصرف کمی دارند. در ادامه قصد داریم تا با دو مدل از پرفروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی این شرکت آشنا شویم! با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما از تولیدات داخلی باکیفیت، حمایت نمایید.

ماشین ظرفشویی ایستاده پاکشوما مدل Pakshoma MDF-14304

این ماشین لباسشویی از ظاهری شکیل و زیبا بهره‌مند است. یک صفحه نمایش LED دارد و قادر است تا به اندازه ظرفیت 14 نفر شستشو انجام دهد. دارای 3 طبقه مجزا است و همچنین یک طبقه مخصوص قاشق و چنگال دارد. از نظر مشخصات فنی دارای برنامه‌های شستشوی متنوع هشت‌گانه است.

این برنامه‌ها شامل برنامه‌هایی نظیر شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع و شستشوی پرشدت است. همچنین دو برنامه انتخابی شستشو نیز دارد.
از نظر ابعاد ظاهری دارای 60 سانتی متر عرض، 85 سانتی متر ارتفاع و 60 سانتی متر عمق می‌باشد. همچنین دارای امکانات کاربردی منحصر به فردی است. 

برای نمونه قابلیت قفل کودک دارد. می‌توانید ارتفاع سبدها را نیز تنظیم نمایید و از قابلیت تاخیر زمان تا 24 ساعت بهره‌مند شوید. همچنین، گزینه‌ای برای شستشو با نصف ظرفیت و یا به اصطلاح برنامه نیم شور دارد. 

دارای سیستم خشک کن است و اگر مایع جلادهنده و یا نمک ماشین تمام شود، نشانگر آن را با سرعت بالایی نمایش خواهد داد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما کیفیت را تجربه کنید!

ماشین ظرفشویی ایستاده پاکشوما مدل Pakshoma MDF-14302

این ماشین ظرفشویی زیبا نیز ظرفیت شستشوی ۱4 نفره را دارد. دارای 3 طبقه جداگانه می‌باشد که یک طبقه مجزا مخصوص به قاشق و چنگال است. دارای صفحه نمایش LED است و در حدود 10 لیتر آب مصرف می نماید. 

به علاوه، دارای 7 برنامه شستشوی ویژه است. انواع برنامه‌های شستشوی آن شامل شستشوی سریع، شستشوی شدید، شستشوی اقتصادی، شستشوی ظروف حساس است و قابلیت شستشوی میوه و سبزی را نیز دارد. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما آسان و سریع میوه‌ها و سبزیجات خود را شستشو دهید!

به علاوه، قابلیت شستشو با نصف ظرفیت یا به اصطلاح برنامه نیم‌شور را نیز دارا می‌باشد. از نظر ابعاد فیزیکی دارای 60 سانتی متر عرض، 60 سانتی متر عمق و 85 سانتی متر ارتفاع است. همچنین، امکاناتی نظیر کنترل پنل لمسی، دکمه‌های لمسی و قفل کودک دارد. 

اگر جلادهنده یا نمک به اتمام برسد، نمایشگر آن را نشان می‌دهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ماشین ظرفشویی، دارا بودن سه عدد بازوی شستشوی حرفه‌ای است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما تفاوت را احساس کنید!

خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما

اگر قصد دارید تا ماشین ظرفشویی پاکشوما تهیه نمائید، به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم تامین کالای ایرانی بهره‌مند شوید. 

در این فروشگاه می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی وسایل مورد نیاز خود را تهیه فرمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید به یکی از چهار روش موجود در این وب سایت اقدام فرمایید و اعتبار خرید اقساطی را کسب نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715
یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های تلویزیون TCL بی شک c715 می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به بخش تلویزیون در دسته...

خرید نقدی کولر آبی آبسال

خرید نقدی کولر آبی آبسال
کولرهای آبی از قدیم تاکنون همراه خانه‌های شما بوده‌اند و مارک‌های مختلفی دارند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال دارید به بخش...