خرید گوشی a31

تاریخ انتشار:
1403/2/7 23:06:44

برند سامسونگ گوشی‌های متنوع بسیاری را طراحی و تولید کرده است که یکی از بهترین مدل‌های آن a31 است. برای خرید اقساطی گوشی a31 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی a31

گوشی a31

این محصول فوق‌العاده در سال 2020 معرفی و وارد بازار شده است. این گوشی بیشتر به گوشی پرچمدار شباهت دارد تا اینکه یک گوشی میان رده باشد.

قاب جلوی آن سبب شده است تا این محصول، از زیبایی دو چندانی برخوردار باشد. A31 از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 استفاده می‌کند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی a31 در قسطی کلاب فراهم شده است.

صفحه نمایش قدرتمند

صفحه نمایش به اندازه 6.4 اینچ است و طراحیInfinity U دارد. همچنین، این صفحه نمایش قادر است تا به صورت لبه به لبه محتوا را نمایش دهد. با وجود کیفیت بالای Full HD و صفحه درخشنده سوپر امولد، دیدن ویدیوها، پخش‌های زنده و بازی‌کردن جذابیتی چندین برابر پیدا می‌کند. 

این صفحه نمایش دارای رزولوشنی برابر با 1080 × 2400 پیکسل است و قادر است در حدود 16 میلیون رنگ تولید کند. نسبت تصویر در این صفحه نمایش 20:9 می‌باشد و نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 84.9 درصد است. با خرید اقساطی گوشی a31 راحت فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

دوربین‌های هنرمندانه

دوربین‌های چهارگانه شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است که از وضوح و گستردگی برخوردار است و قادر است تا در تمام ساعات شبانه روز و در شرایط متفاوت نوری، عکس و فیلم‌های باکیفیتی بگیرد. 

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی که زاویه‌ای 123 درجه‌ای دارد، قادر است تا میدان دید بیشتری از مناظره اطراف شما را ثبت نماید. دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز عکس‌های نزدیک را به خوبی خواهد گرفت، به این صورت که پس زمینه را تار خواهد کرد و سوژه شما را در مرکز توجهات قرار خواهد داد!

البته وجود قابلیت فوکوس زنده در دوربین عمق سنج نیز به این کار کمک ویژه‌ای می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a31 مثل یک عکاس حرفه‌ای هنرنمایی کنید!

باتری پرانرژی!

یکی از فوق‌العاده‌ترین امکانات این گوشی وجود باتری 5000 میلی آمپرساعتی است که با یک شارژ سریع 15 واتی، یک استفاده بادوام و ماندگار را برای شما به ارمغان می‌آورد و لازم نیست تا برای اشتراک گذاری مطالب، دانلود کردن محتواهای دوست‌داشتنی، اتصال به اینترنت و بازی، به این زودی‌ها نگران شارژ مجدد باشید! با خرید اقساطی گوشی a31 بدون هیچ دغدغه‌ای از بابت شارژ مجدد رهسپار جاده‌ها شوید!

مشخصات فنی و سخت‌افزاری ایده‌آل

این گوشی در دو نسخه متفاوت 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. حافظه داخلی نیز در دو نسخه 128 گیگابایتی و 64 گیگابایتی تولید شده است و قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت را نیز دارا می‌باشد، این کار توسط استفاده از یک Micro SD انجام می‌گردد. 

A31 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند است. این پردازنده از نوع Helio G70 می‌باشد که از جمله تولیدات شرکت مدیاتک است و با فرکانس 2 گیگا هرتز کار می‌کند. پردازنده گرافیکی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است.

امنیت، امکانات، قابلیت‌ها

وجود پلتفرم کنکس در سخت افزار و نرم افزار سبب می‌شود تا شما از یک سیستم امنیتی چند لایه بهره‌مند باشید. این سیستم، اطلاعات حساس شما را در برابر بدافزارها و تهدیداتی که مخرب هستند، محفوظ نگه می‌دارد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a31 یک تلفن هوشمند برازنده داشته باشید!

خرید گوشی a31

برای خرید این گوشی باکیفیت به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید. در این وبسایت می‌توانید به صورت غیر نقدی نیز خرید نمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی، باید از این سایت به یکی از چهار روش موجود در آن درخواست اعتبار اقساط این را داشته باشید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a31 از این فروشگاه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پرینتر سه کاره کانن

خرید قسطی پرینتر سه کاره کانن
پرینتر سه کاره کانن که سه قابلیت پرینت، کپی و اسکن را ارائه می دهد، از بهترین پرینترهای موجود در بازار است که از قیمت مناسبی نیز برخودار می باشد...

خرید اقساطی ایرپاد

خرید اقساطی ایرپاد
هدفون‌های بی‌سیم جز پر طرفدارترین محصولات دنیا هستند. برای خرید اقساطی ایرپاد به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...