خرید اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 05:48:11

یکی از وسایل برقی مورد نیاز در هر خانه‌ای اتو بخار می‌باشد. برای خرید اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس


معرفی اتو بخار ایستاده فیلیپس

یکی از محصولات جدید برند فیلیپس اتو بخار ایستاده می‌باشد که بسیار پر کاربرد و پرطرفدار است. همان طور که می‌دانید اتو کردن یکی از کارهای سخت روزانه می‌باشد که اکثر افراد از آن فراری هستند و کار دشواری به نظر می‌رسد. اتو کشی بر روی میزهای کوتاه یا بلند انجام می‌شود و جز فعالیت‌های زمان بر می‌باشد. برند فیلیپس یکی از مشهورترین برندها اتو در دنیا است و در سال‌های اخیر با طراحی یک محصول منحصر به فرد به نام اتو بخار ایستاده تحولی عظیم در فعالیت اتوکشی ایجاد کرده است. اگر شما علاقه مند به اطلاع از نحوه استفاده و امکانات اتو بخار ایستاده فیلیپس می‌باشد تا انتهای این مقاله جذاب ما را همراهی کنید، همچنین ش ما می‌توانید خرید اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس را از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب خریداری نمایید.

با اتو بخار ایستاده فیلیپس از اتو کردن لباس‌های خود لذت ببرید!

اتو بخار ایستاده فیلیپس با توان مصرفی 1800 وات توانایی ایجاد بخار با فشار 35 گرم در دقیقه را دارد، همچنین این دستگاه در طی دو دقیقه آماده به کار شده و بهترین حس اتوکشی بدون دردسر را به شما هدیه خواهد داد. جالب است بدانید که این اتو بخار ایستاده دارای مخزن آب 1.4 لیتری می‌باشد و دهانه بزرگ آن سبب شده که به سادگی قابل تمیز کردن باشد. یک میله و یک گیره جهت آویز کردن لباس بروی این دستگاه وجود دارد و یک لوله به همراه دهانه که بخار از آن خارج می‌شود. دهانه اتو بخار ایستاده فیلیپس تا 40 درصد از مدل‌های مشابه خود بزرگتر طراحی شده تا در مدت زمان کمتری اتوکشی انجام شود. با خرید قسطی اتو بخار ایستاده فیلیپس از اتوکشی البسه خود لذت ببرید.

اتوکشی آسان و سریع

به طور حتم اتوکشی لباس‌ها جز کارهای حوصله سر بر و تکراری است که همه از آن فراری هستند. اما اتوکشی با اتو بخار ایستاده فیلیپس حسی سرشار از سرعت و فرز بودن را به شما القا می‌کند. بدون زمان زیاد و فشار شما می‌توانید پیراهن، شلوار، بلوز و هر نوع لباسی را که دارید با اتو بخار ایستاده فیلیپس اتو کنید و تمام چین و چروک‌های البسه خود را صاف و صیقلی نمایید. برای خرید قسطی اتو بخار ایستاده فیلیپس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

برای تمامی پارچه‌ها

اتو بخار ایستاده فیلیپس دارای سه حالت بخار دهی مختلف است. شما می‌توانید با توجه به نوع و جنس پارچه درجه حرارت اتو را انتخاب کرده و هر نوع لباسی را بدون آسیب رساندن به آن اتو کنید. جریان مداوم و قدرتمند بخار سبب می‌شود که در نوع چروکی از بین روند و میزان ماندگاری اتو کشی در لباس‌ها را افزایش داده است.

با اتو بخار ایستاده فیلیپس تمام باکتری‌ها را از بین ببرید!

اتو بخار ایستاده فیلیپس با دهانه بزرگ و قدرت بخار بالا انوع قارچ‌ها و باکتری‌های موجود بر روی لباس را از بین می‌برد و لباسی پاک و تمیز در اختیار شما قرار خواهد داد. با خرید اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی اتو بخار ایستاده فیلیپس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب در بخش خرید اقساطی تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید اقساطی را مشاهده نمایید. شما می‌توایند تمام کالاهای روز دنیا را از قسطی کلاب خریداری نمایید و نیازی به ضامن نخواهید داشت. با قسطی کلاب دیگر خرید یک گوشی گران قیمت، یک کنسول بازی جدید و یا خرید جهیزیه دیگر یک رویا نیست! با خرید اقساطی اتو بخار ایستاده فیلیپس از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8
شرکت ایکس ویژن به تازگی از جدیدترین تلویزیون خود با نام سری 8 رونمایی کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 به بخش...

خرید قسطی فن هیتر پارس خزر

خرید قسطی فن هیتر پارس خزر
برند پارس خزر یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی فن هیتر پارس خزر ...