فروش اقساطی ps5 بدون ضامن

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:11:47

اگر تمایل به خرید اقساطی ps5 بدون ضامن دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


فروش اقساطی ps5 بدون ضامن


مشخصات کنسول بازی سونی ps5 

ps5 جدیدترین کنسول بازی سونی است که می‌تواند لحظات لذت بخشی را فراهم کند. این محصول با پردازنده‌های شخصی سازی شده و کیفیت تصاویر بالا می‌تواند خاطرات فوق العاده‌ای را در ذهن‌ها رقم بزند. این بازی سرگرمی خوبی است که می‌تواند اوقات فراغت مناسبی را برای فرزندانتان ایجاد کند. از طرفی والدین دنبال تهیه سرگرمی‌های با هزینه کم و متناسب با توان خرید خود هستند. همان‌طور که می‌دانید امروزه با توجه به شرایط اقتصادی قیمت پلی استیشن 5 بالا است که نمی‌توان آن را به سرعت تهیه کرد. نگران نباشید ما شرایطی را آماده کرده‌ایم تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید با خرید قسطی ps5 به راحتی این کنسول مهیج را فراهم کنید. در ادامه درباره این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد تا مطممئن‌تر نسبت به خرید آن اقدام کنید. 

یکی از ویژگی‌های پلی استیشن 5 نصب سریع‌تر در مقایسه با PS4 است. شما با خرید اقساطی ps5 می‌توانید صدای سه بعدی این کنسول را تجربه کنید. حتی برای ورود به بازی یا بخش‌های خاصی از آن نیازی به اجرای کل بازی ندارید. با توجه به استفاده از SSD و سیستم عامل مناسب در این کنسول، هنگام بازی سرعت فوق العاده اجرای بازی‌ها را احساس خواهید کرد. با این حال مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه را می‌توان در همان صدای سه بعدی دانست. جالب است بدانید برای شنیدن این صدا شرکت سونی از فناوری HRTF استفاده کرده تا صوت از طریق هدفون به صورت واقعی به گوش برسد. سرعت و قدرت این کنسول بی‌نظیر است و هارد و پردازنده آن عملکرد خوبی دارد.

انواع مدل‌های پلی استیشن 5

برای خرید قسطی ps5 مدل‌های دیجیتالی و معمولی در بازار وجود دارند. تفاوت این دو را می‌توان در پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی دانست. قابلیت تجربه بازی فیزیکی فقط در مدل معمولی وجود دارد درصورتی‌که نوع دیجیتال فاقد این ویژگی است. ازاین‌رو قیمت پلی‌استیشن دیجیتالی پایین‌تر از مدل فیزیکی خواهد بود. اغلب قسمت‌های کناری این دستگاه رنگ سفیدی دارد و در بخش وسط آن قسمت سیاه رنگی دیده می‌شود. به‌علاوه در هنگام روشن بودن دستگاه شاهد نوار باریک آبی‌رنگی از طرفین خواهید بود. این محصول سه پورت USB-A دارد به‌ طوری‌ که 2 عدد در پشت و یکی هم در جلوی آن قرار داده شده است. همچنین تک پورت USB-C نیز در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد. جالب توجه است که پورت‌های HDMI و LAN نیز در قسمت پشتی آن واقع شده‌اند. به طور کلی می¬توان گفت ظاهر مدل‌های ps5 تقریبا شبیه هم هستند. تنها نوع دیجیتال آن کمی باریک‌تر دیده می¬شود که آن هم به دلیل نداشتن دیسک درایو است. برای خرید اقساطی ps5 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایت قسطی کلاب انواع بازی‌های کنسول‌ها را برای فروش قسطی در معرض بازدید مشتریان قرار داده است. این کنسول همزمان با عرضه جهانی به صورت¬های فیزیکی و دیجیتال با قیمت بالا به فروش رسید. با خرید قسطی پلی استیشن 5 از این فروشگاه اینترنتی می‌توان سرگرمی متناسب با روحیه فرزندان بدون عوارض روحی تهیه کرد. برای سفارش دادن این محصول بهتر است از قسمت دسته بندی‌های سایت اقدام کرد. اگر درباره خرید کنسول بازی نیاز به مشاوره یا هرگونه سوال در مورد شرایط خرید قسطی پلی استیشن 5 دارید کافیست با ما تماس بگیرید. 

شرایط خرید قسطی ps5 از قسطی کلاب

کنسول بازی سونی یکی از وسایل سرگرمی برای بچه‌ها محسوب می‌شود. سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع پلی استیشن فعالیت دارد. این سایت بدون پیش پرداخت انواع بازی‌ها را ارائه می‌دهد. این فروشگاه بزرگ اقدام به فروش قسطی انواع بازی‌های مطرح دنیا از جمله دیجیتالی و چند رسانه‌ای، متحرک، فکری و ورزشی کرده است. در یک کلام می‌توان گفت سایت قسطی کلاب یک صندوق سرمایه گذاری محسوب می‌شود. به این صورت که اگر مشتری دائم شوید از مزایا و امتیازات آن بهره مند خواهید شد. برای اطلاع از شرایط خرید ps5 کافیست از طریق تماس با ما در ارتباط باشید. با خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پلی استیشن4 پرو

خرید قسطی پلی استیشن4 پرو
کنسول بازی پلی استیشن یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی پلی استیشن4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

خرید ایکس باکس قسطي

خرید ایکس باکس قسطي
جدیدترین کنسول بازی ایکس باکس به تازگی رونمایی شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...