خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:48:54

یکی از گوشی‌های پرفروش در دنیا آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با چک


آیفون 13 پرومکس 

در این نوشتار تصمیم داریم نحوه خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس و ویژگی‌های آن را توضیح دهیم. همان‌طور که می‌دانید امروزه آیفون بهترین کالای دیجیتال در دسته گوشی‌های هوشمند است. با ارائه این محصول از شرکت اپل شاهد تغییرات خوبی در مورد آیفون‌های جدید هستیم. این اسمارت‌فون‌ها با حفظ عمر مفید باتری در خصوص دوربین، تراشه، نمایشگر و ناچ ارتقاهای بیشتری داشته‌اند. این شرکت توانسته نظر طرفداران را بار دیگر به خود جلب کند. 

بهترین تغییراتی که روی دوربین‌های این مدل انجام شده قابلیت فوکوس روی سوژه در هنگام حرکت و فیلمبرداری است. همچنین با این گوشی می‌توانید در کنار تراشه و صفحه نمایش پیشرفته، 2.5 ساعت عمر بیشتری برای باتری تجربه کنید. با این حال عمر باتری با در نظر گرفتن المان‌های پر مصرف باتری قابل قبول است. تا انتها با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول کسب کنید. 

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت محصولات، افراد زیادی کالای دیجیتال نظیر آیفون 13 پرومکس را به‌صورت قسطی خریداری می‌کنند. عرضه‌کنندگان کالاها فروش قسطی آیفون 13 پرومکس را راهکاری ایده‌آل می‌دانند. پس خریداران می‌توانند به‌راحتی با قسط‌بندی و با استفاده از پس‌اندازها محصول موردعلاقه خود را بخرند. می‌دانید که اپل در زمینه تولید گوشی‌های همراه در برابر رقبا پیشتاز است. Iphone 13 ProMax در قبال قیمت زیاد، کیفیت بالایی نیز دارد. شما هم احتمالا از طرفداران پر و پا قرص محصولات اپل هستید. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اگر می‌خواهید صاحب یکی از گوش‌های آیفون قسطی شوید می‌توانید خرید را از طریق سایت کلاب و قسمت کالای دیجیتال انجام دهید. تنها کافی است در سایت ثبت‌نام و محصول موردنظر خود را انتخاب کنید. پس خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس آنلاین می‌تواند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند. توجه داشته باشید که امکان خرید نقدی آیفون 13 پرومکس نیز فراهم‌شده تا در صورت تمایل بتوانید آن را تهیه کنید. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. با خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بهترین ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس

در این بخش می‌خواهیم به جدیدترین گوشی از این خانواده بپردازیم تا به راحتی خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس را انجام دهید.خانواده این اسمارت فون آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس هستند. سیستم عامل این اسمارت فون در مقایسه با نسخه قبلی تفاوت چندانی نداشته و ios 15 است.

اپل با به روز رسانی آن تغییراتی را برای بهبود مرورگر، اعلان و اپلیکیشن‌ها انجام داد. صفحه نمایش آن قدرتمند از همیشه ظاهر شده به طوری که نمایشگر جدید پروموشن مقیاسی 10 تا 120 هرتز دارد. تغییرات اساسی صفحه نمایش آن با رزولوشن 2778×1284 و فناوری Super Retina XDR به نمایش گذاشته شد. به علاوه از تراکم پیکسلی ppi 458 برخوردار است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. از آنجایی که دارای 1200 نیت روشنایی است؛ بنابراین در هر شرایط نوری می‌تواند تصاویر با وضوح عالی ارائه دهد. 

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس

سنسور دوربین اصلی این مدل 12 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5 است. همچنین فاصله کانونی 26 میلی متر و از نوع عریض دارد. سنسور دوربین از نوع فوق عریض آن نیز دارای زاویه دید 120 درجه‌ای و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 است. دوربین سلفی آن نیز گشودگی دیافراگم f/2.2 با فاصله کانونی 23 میلی‌متر دارد. این پرچمدار در کل دوربینی با سنسورهای قدرتمندی را ارائه کرد. 

علاوه بر این می‌توان گفت پردازنده آیفون 13 پرومکس بسیار قدرتمند با A15 بیونیک در نظر گرفته شده است. همچنین 6 هسته قدرتمند با معماری 5 نانومتری نیز دارد. پردازنده گرافیکی این اسمارتفون نیز 5 هسته قدرتمند دارد. حتی در بخش رم دست به تغییر زده و 8 گیگابایت در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که حافظه داخلی آیفون 13 پرومکس یک ترابایت است. تمام این ویژگی‌ها خبر از عملکرد عالی این گوشی برای گیم پلی می‌دهد. پس با این مدل از آیفون می‌توانید بازی‌های سنگین را انجام دهید و در عین حال لذت ببرید. با خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ اپل اقساطی

خرید لپ تاپ اپل اقساطی
خرید لپ تاپ اپل اقساطی موضوع مورد بحث این مطلب است. قسطی کلاب با ارائه خدمات ویژه از جمله فروش اقساطی پیشنهاد ویژه ای را برای مشتریان....

خرید قسطی گوشی s22 اولترا از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s22 اولترا از قسطی کلاب
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل s22 اولترا است. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای...