فروش اقساطی PS5

تاریخ انتشار:
1403/2/10 12:21:21

کنسول بازی جدید سونی با نام پلی استیشن 5 در سال 2021 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی PS5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


فروش اقساطی PS5


بررسی کنسول بازی PS5

محصولات ارائه شده توسط شرکت سونی، همواره در بین پرفروش‌ترین محصولات حوزه بازی سرگرمی دنیا قرار دارند. نزدیک‌ترین و جدی‌ترین رقیب این شرکت را می‌توان مجموعه مایکروسافت دانست که با تولید سری محصولات ایکس باکس، سعی در رقابت با محصولات پلی استیشن شرکت سونی دارد. 

اما نکته اینجا است که اکثر محصولات یرند سونی، در این رقابت پایاپای پیروز شده و گوی رقابت را از مایکروسافت می‌ربایند. پلی استیشن 5، جدیدترین محصول شرکت سونی بوده که به تازگی وارد عرصه رقابت شده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی PS5، به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

همان طور که گفته شد، پلی استیشن 5، جدیدترین محصول شرکت سونی در این حوزه بوده که نسل جدید کنسول های بازی نیز محسوب می‌شود. در نسل جدید از گرافیک قدرتمندتر، کیفیت واقع گرایانه تر و به طور کلی از امکانات پیشرفته نیز بهره گرفته شده است. تا پیش از نسل جدید، کنسول پلی استیشن2، پرفروش‌ترین کنسول تاریخ لقب گرفته بود. 

حال شرکت سونی امید دارد تا با ظهور نسل جدیدی از کنسول‌های بازی، بتواند موفقیت چشمگیری که به وسیله پلی استیشن 2 به وجود آمد را دوباره تکرار کند. حال در ادامه به بررسی مشخصات فنی کنسول پلی استیشن 5 می‌پردازیم. برای خرید اقساطی PS5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این کنسول که در سال 2020 میلادی به طور رسمی عرضه جهانی شد، به سرعت توانست در سراسر جهان با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده و در همان روزهای ابتدایی فروش میزان موجودی فروشگاه‌ها به اتمام رسید. این محصول محبوب در ابعاد 260 × 104 × 390 میلی‌متر ساخته شده است. 

وزن تقریبی این محصول حدودا 4.5 کیلوگرم است. رنگ عمومی این کنسول در سراسر جهان سفید می‌باشد. بعد از مشخصات ظاهری، به سراغ قسمت‌های داخلی و پردازشی این کنسول می‌رویم. پردازنده اصلی که در این کنسول که مورد استفاده قرار گرفته است، از نوع پردازنده 8 هسته‌ا‌ی ذن 2 با فرکانس پردازشی 3/5 گیگاهرتز (دارای فرکانس متغیر) است. با خرید اقساطی PS5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی پردازنده‌های پلی استیشن 5

پردازنده گرافیکی که به اجرای بازی‌های مختلف در این کنسول کمک فراوانی می‌کند، دارای قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس، دارای به 36 واحد محاسباتی با فرکانس پردازشی 2.23 گیگاهرتز (دارای فرکانس متغیر) و معماری RDNA2 است. حافظه رم در کنسول پلی استیشن 5، بسیار قدرتمند عمل کرده و 16 گیگابایت GDDR6 می‌باشد که در کنار پردازنده‌های اصلی و گرافیکی این کنسول، بسیار قابل قبول به نظر می‌رسد. 

حافظه ذخیره سازی که در این محصول وجود دارد به دو صورت 825 گیگابایت از نوع SSD سفارشی‌سازی‌شده (667.2 گیگابایت در دسترس) و همچنین مجهز به درگاه خارجی SSD از نوع NVMe برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی می‌باشد. یکی از نکات قابل توجه و مثبت در این کنسول، نوع درایو نوری به کار رفته در آن می‌باشد که به صورت بلوری 4K UHD است.

نکته دیگری که در این کنسول نسل جدید استفاده شده است، کیفیت تصویر خروجی در آن می باشد. علاوه بر کیفیت 4k، از این پس قابلیت کیفیت تصویر 8k هم در کنسول‌های برند سونی امکان پذیر است. خرید اقساطی PS5 با قیمتی عالی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

فروش اقساطی PS5

اگر شما هم با مطالعه مشخصات این محصول شگفت انگیز، علاقه مند به خرید آن شده‌اید، لازم به ذکر است که در وبسایت قسطی کلاب می توانید با بهترین شرایط آن را خریداری کنید. 

این مجموعه فروش قسطی ps5 را هم انجام داده و می‌توانید در صورت نیاز خود اقدام به خرید قسطی ps5  کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت و قابل توجه درباره این مجموعه، این است که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید محصولات مختلف هم به روش نقدی و هم اقساطی کنید. به منظور آگاهی از شرایط خرید قسطی ps5  این مجموعه می‌توانید به وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 اسلیم

خرید اقساطی ps4 اسلیم
کنسول‌های بازی برند سونی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم...

فروش قسطی PS5 با چک

فروش قسطی PS5 با چک
یکی از بهترین کنسول‌های بازی سونی پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...