خرید اقساطی تبلت شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 01:37:55

کمپانی شیائومی محصولات متنوع و با کیفیتی دارد که از بین این محصولات می‌توان به تبلت اشاره کرد. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تبلت شیائومی


تبلت شیائومی مدل Mi pad

خرید قسطی تبلت شیائومی مدل Mi Pad و انواع کالای دیجیتال در قسطی کلاب امکان پذیر شده است. تبلت شیائومی مدل Mi Pad در ابعاد 202.1×135.4×8.5 میلی‌متر و وزن 160 گرم طراحی شده است و ساختار بدنه آن از جنس پلاستیک می‌باشد. 

باتری لیتیوم پلیمری آن با ظرفیت 6700 میلی آمپر ساعت توانایی حداکثر 86 ساعت پخش موزیک به صورت مداوم را دارد. شما مانند هر کالای دیجیتال دیگر می‌توانید از قابلیت‌ سنسورهای شتاب سنج، سنجش نور محیط، قطب نما و ژیروسکوپ این تبلت استفاده کنید.

مشخصات صفحه نمایش تبلت شیائومی مدل Mi Pad

صفحه نمایش این تبلت دارای محافظ Gorilla Glass 3 می‌باشد و قابلیت دریافت چند لمس همزمان را دارد. اندازه این صفحه نمایش 7.9 اینچ و رزولوشن آن 2048×1536 پیکسل می‌باشد تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش 326 پیکسل بر اینچ است. در قسطی کلاب خرید اقساطی تبلت شیائومی امکان پذیر است شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط فروش قسطی تبلت با مشاوران قسطی کلاب ارتباط بگیرید. 

دوربین تبلت شیائومی مدل Mi Pad

تک دوربین جلو و اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل رزولوشن دارد و درجه دیافراگم آن f/2.0 است. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل را دارد. برای خرید قسطی تبلت شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پردازنده و حافظه تبلت

شرکت شیائومی در این تبلت از تراشه NVIDIA Tergra K1 استفاده کرده است. پردازنده اصلی این تبلت یک پردازنده چهار هسته‌ای از مدل ARM Cortex-A15 می‌باشد که با فرکانس 2.2 گیگاهرتز توانایی پردازش را دارد. پردازنده گرافیکی این تبلت NVIDIA Kepler است.

این تبلت دارای یک حافظه داخلی 64 گیگابایت و مقدار رم 2 گیگابایت است. این تبلت از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند. حداکثر ظرفیت کارت حافظه 128 گیگابایت است. همچنین این تبلت با حافظه داخلی 16 گیگابایت نیز به بازار ارائه شده است. 

مشخصات تکمیلی تبلت

تبلت شیائومی مدل Mi Pad قابلیت مکالمه و مکان یابی را  ندارد. البته در این تبلت از فناوری‌های ارتباطی وای فای و بلوتوث استفاده شده است. درگاه ارتباطی در این تبلت micro USB می‌باشد. سیستم عامل این تبلت از نسخه اندروید 4.4 KitKat است. 

این تبلت با توجه به مشخصات فنی و ظاهری اش می‌تواند برای استفاده‌های روزمره مانند وب‌گردی و تماشای فیلم و پخش موسیقی گزینه مناسبی برای خرید باشد. قسطی کلاب علاوه بر فروش نقدی تبلت شیائومی مدل Mi pad امکان خرید اقساطی تبلت شیائومی مدل Mi Pad را در مجموعه خود فراهم کرده است. شما مشتریان گرامی برای خرید قسطی تبلت شیائومی Mi Pad می‌توانید از مشاوره همکاران ما در قسطی کلاب استفاده کنید.

عملکرد برند شیائومی

این برند چینی در صنعت ساخت کالاهای دیجیتال فعالیت خود را از سال 2010 شروع کرده است. شیائومی توانسته است با ساخت گوشی‌های تلفن همراه و تبلت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه جای خود را در این بازار در سطح دنیا پیدا کند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و در عین حال کاهش قیمت کالا نسبت به سایر رقبا مانند سامسونگ توانسته است برند شیائومی را به یکی از محبوب‌ترین برندها بین مصرف کنندگان تبدیل کند.

از دیگر محصولات این برند می‌توان به ربات جاروبرقی، دستبند سلامتی، لامپ هوشمند، پهپاد، پاور بانک، دوربین‌های امنیتی و کفش‌های ورزشی هوشمند اشاره کرد. این شرکت در سال 2014 یک فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید راه اندازی کرد و توانست در مدت کوتاهی رقم دانلود بسیاری داشته باشد. 

در حال حاضر فقط کاربران چینی می‌توانند از خدمات این فروشگاه استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی و خرید اقساطی تبلت شیائومی به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس
خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس با بهترین شرایط برای افراد مختلف انجام می‌شود. ایسوس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده‌ی کامپیوتر و لوازم جانبی در ...

موبایل اپل

موبایل اپل
اپل یک برند معتبر در زمینه تولیدات کالای دیجیتال است که باکیفیت بسیار بالایی گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی...