خرید قسطی ps5 بدون درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:25:11

کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی است که تاکنون تولید شده و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. برای خرید قسطی ps5 بدون درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی مراجعه کنید.


خرید قسطی ps5 بدون درایو

همه چیز درباره ps5

در سال‌های اخیر کودکان و نوجوانان بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانند و با وجود امکان دسترسی آسان به اینترنت، بیشتر آن‌ها وقت خود را با دستگاه‌های بازی می‌گذرانند. یکی از کنسول‌های بازی پرطرفدار و پرکاربرد، جهت بازی سرگرمی در میان کودکان و نوجوانان حتی بزرگسالان کنسول بازی ps5 است.

ما در این مقاله، شما را با روش آسان و به صرفه خرید قسطی ps5 بدون درایو، آشنا می‌نماییم. دستگاه ps5 در دو نسخه، اصلی یا دارای درایو و بدون درایو یا دیجیتال ساخته شده است. این دو مدل از لحاظ کیفیت و کارایی تفاوت چندانی ندارند. فقط نسخه اصلی این دستگاه با قرار دادن دیسک در داخل درایو قابل انجام است و در نسخه بدون درایو، بازی به واسطه اتصال به اینترنت قابل انجام است واز بازی‌های دیجیتالی استفاده می‌شود. 

قیمت نسخه بدون درایو این کنسول بازی، بسیار مناسب‌تر از نسخه اصلی آن می‌باشد. خرید این مدل کار بسیار به صرفه و عاقلانه‌ای است. شرکت سونی با ساخت PS5  بدون درایو، خرید این وسیله بازی را برای هر سطح از قشر جامعه آسان نموده است. ps5 بدون درایو، داری ابعاد 12× 26 × 39 cm می‌باشد. 

با ایجاد منحنی در ساخت طراحی ظاهری دستگاه، زیبایی آن را دو چندان نموده است. رنگ دستگاه از ترکیب رنگ سفید و مشکی متشکل شده است که، زیبایی چشم نوازی را به نمایش می‌گذارد. آمار طرفداران ps5 بدون درایو، بیش از 50 درصد می‌باشد که، همین امر نشان دهنده محبوبیت بالای این محصول در میان گیمرها است. برای خرید اقساطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات دسته دو آل سنس ps5

کنسول بازی ps5 بدون درایو، دارای دسته دو آل سنس سفید رنگ، با طراحی زیبا و چشم نواز است. این دسته نسبت به  دسته بازی مدل ps4، بزرگتر و خوش فرم تر است و همچنین از لحاظ وزنی نیز بسیار سبک تر از مدل ps4 می‌باشد. در ساخت این دستگاه، یه میکروفن قرار داده شده است تا در هنگام بازی بتوانید به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار نمایید. همچنین میزان حساسیت این دسته نسبت به مدل قبلی خود، بالاتر است و همین امر سبب می‌شود تا هیجانات بازی بیشتر به گیمر منتقل شود. 

شرکت سازنده کنسول بازی ps5

شرکت تولید کننده دستگاه‌های بازی ps5، ابر شرکت سونی است. شرکت سونی واقع در کشور ژاپن می‌باشد. بنیان گذاران این شرکت: آکیو موریتا و ماسارو ایبوکا هستند که، 75 سال پیش شرکت سونی را بنیانگذاری نمودند. ابر شرکت سونی، در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، دستگاه بازی‌های ویدیویی وصنعت موسیقی فعالیت می‌نماید. با خرید قسطی ps5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قابلیت‌های ps5 بدون درایو

_ دارای حافظه 16 گیگابایتی

_ دارای پهنای حافظه 448 GB

_ دارای ذخیره سازی داخلی SSD 825 GB

_ دارای CPU 8 هسته‌ای و فرکانس متغیر 2.23 گیگاهرتز

_ شرکت سازنده: ابر شرکت سونی

_ دارای حجم هارد یک ترابایتی

_ خروجی تصویر 4K

_ قابلیت پخش صدای 3D

_ دارای طراحی زیبا و چشم نواز

_ دارای قیمت مناسب 

روشی آسان، جهت خرید اقساطی PS5 بدون درایو

با توجه به بالا روی نرخ تورم، خرید نقدی دستگاه‌های بازی سرگرمی به راحتی قابل انجام نمی‌باشد. ما در این مقاله روشی بسیار آسان، جهت خرید قسطی PS5 بدون درایو، به شما معرفی می‌نماییم. بسیاری از سایت‌های معتبر، شرایط فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و  شرایط مناسبی در فروش قسطی PS5 ارائه می‌نمایند.

یکی از سایت‌های قابل اطمینان و مشتری مدار سایت قسطی کلاب است. این سایت معتبر، شرایط بسیار مناسبی را برای مشتریان خود، در نظر دارد و همچنین شرایط مناسبی جهت خرید اقساطی پلی استیشن در سایت خود قرار داده است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی  به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. کارشناسان سایت قسطی کلاب در اولین فرصت، پاسخگو شما عزیزان می‌باشند. خرید اقساطی ps5 از سایت قسطی کلاب یک انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی پلی استیشن 5 با چک

فروش اقساطی پلی استیشن 5 با چک
اگر دنبال یک سرگرمی جذاب و هیجان انگیز در منزل برای خود و خانواده خود هستید، با ما همراه شوید تا شما را با شرایط عالی فروش اقساطی پلی...

خرید اقساطی پی اس فایو

خرید اقساطی پی اس فایو
پلی استیشن 5 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پی اس فایو به بخش کنسول بازی در...