خرید اقساطی p50 pocket

تاریخ انتشار:
1403/2/26 10:24:28

اگر تمایل به خرید یک گوشی منحصر به فرد و استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی p50 pocket


گوشی p50 pocket

خرید اقساطی p50 pocket موضوع اصلی و اولیه این مبحث است. خوب است بدانید که گوشی موبایل p50 pocket مدل جدیدی از گوشی است که شرکت هواوی، سعی کرده با خلاقیت و ابداع به بازار عرضه نماید. طراحی این مدل گوشی بسیار خاص و یونیک می‌باشد و پشت آن یک دوربین و یک نمایشگر کوچک نصب شده است. وسط آن یک لولا دارد که توسط آن گوشی تا می‌شود و همچنین میکروفون آن در زیر گوشی قرار دارد.

این کالای دیجیتال دارای دو میکروفون است. در طرف راست گوشی، دکمه پاور و دکمه کم و زیاد کردن صدا را خواهید داشت و حسگر اثر انگشت نیز روی دکمه پاور می‌باشد. برای خرید قسطی p50 pocket به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

علاوه بر آن در قسمت بالای گوشی، یک میکروفون دیگر وجود دارد و سمت چپ این گوشی خشاب سیم کارتی است که می‌توان نانو مموری در آن جای داد. p50 pocket   هنگام تا شدن حد وسط ندارد بدین مفهوم که باید بطور کامل تا شود تا بتوانید آن را باز کنید. نکته دیگر اینکه صفحه نمایش بدون نقصی دارد و در حد خودش بسیار خوب است، چنانچه می‌تواند رضایت شما را کاملا جلب نماید. pocket p50 ظاهر بسیار ظریفی دارد و دارای رنگ‌های بسیار متنوعی در صفحه نمایشگر می‌باشد.

در مورد کالای دیجیتال p50 pocket چه می‌دانید؟

باتری و شارژدهی این گوشی واقعا خوب است و از بسیاری از گوشی‌های رقیب خود بهتر عمل می‌کند. در ضمن مدت زمان شارژ کامل این گوشی تقریبا یک ساعت است. از دیگر مزایای آن باید به سیستم امنیت این گوشی اشاره نمود که دارای دو سیستم امنیتی است. هم حسگر اثر انگشت آن و هم سنسور تشخیص چهره آن عملکرد مناسبی دارد. هر دوی این سیستم بسیار خوب و مطمئن کار می‌کنند.

نکته اصلی خرید اقساطی p50 pocket این است که با دوربین این گوشی، می‌توانید عکس‌هایی را تا سه و یا شش برابر اندازه واقعی ثبت کنید. علاوه بر آن قابلیت فیلمبرداری خوب و قابل قبولی دارد. دوربین سلفی آن دارای دو بخش است که می‌توانید با تا کردن این گوشی و از  طریق دوربین اصلی، به عنوان سلفی استفاده نمایید. البته خود گوشی هم دارای یک دوربین سلفی است.

قلم، شارژر، کابل یو اس بی و شارژر مخصوص ماشین از ملحقات و اکسسوری‌های این گوشی هستند. حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است و حافظه RAM آن 12 گیگابایت می‌باشد. همچنین ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت است. 

خرید قسطی p50 pocket

با خرید اقساطی p50 pocket از سایت قسطی کلاب، می‌توانید این گوشی را با یک اسپیکر از آن خود نمایید. این گوشی مدرن و لاکچری، قابل انعطاف در ظاهر و کارکرد می‌باشد. جدای از نقدی بودن شرایط خرید این گوشی، سایت قسطی کلاب با فروش قسطی این گوشی جذاب و ظریف، شما را با جدیدترین دستاوردهای دیجیتال در حوزه گوشی موبایل آشنا خواهد نمود. سایز و اندازه صفحه نمایش گوشی موبایل p50 pocket در حالت‌های گوناگون متفاوت است، بدین ترتیب که در حالت باز گوشی، سایز صفحه نمایش 6.9 اینچ است ولی در حالت تا شده، اندازه آن 1.04 اینچ می‌باشد. این گوشی قابل استفاده برای دو سیم کارت و یا یک سیم کارت و یک عدد حافظه رم نانو می‌باشد.

با خرید قسطی p50 pocket از سایت قسطی کلاب، وارد دنیای پیشرفته دیجیتال گوشی‌های موبایل شوید. جالب تر اینکه رنگ‌های موجود در صفحه نمایش این گوشی مدرن، به قدری متنوع و جذاب هستند که رنگ‌های رنگین کمانی را برایتان تداعی می‌کند. قابل ذکر اینکه عمر باتری این گوشی به مراتب از عمر باتری گوشی رقیب خود Z Flip 3  بیشتر است و به مراتب مزایای بهتری از دیگر برندها دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a30s

خرید اقساطی گوشی a30s
برند سامسونگ با وجود فروش بالایی که در سال گذشته داشته است، همچنان در رده اول بازار جهانی می‌باشد و در حوزه کالای دیجیتال و لوازم خانگی...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس
اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس از بخش موبایل در دسته...