خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/13 23:44:36

برند ایسوس یکی از بهترین برندهای دنیا است. برای خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021


ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس 2021

کیفیت ساخت بالا و عملکرد خوب و روان را می‌توان از مهم ترین امتیازات خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021 به حساب آورد. لپتاپ‌های 2021 برند ایسوس در مدل‌های مختلفی تولید و به کاربران ارائه گردیده است. لپ تاپ ROG Zephyrus G15، Zen book Duo 14 ux482e، Chrome book Flip و Zen book flip 15، برخی از بهترین مدل‌های 2021 ایسوس به شمار می‌آیند. عملکرد بی نظیر، باتری باکیفیت و فوق العاده، وضوح و رزولوشن بالا و سخت افزار قدرتمند، از نقاط قوت این دسته از لپ تاپ‌های ایسوس تلقی می‌گردد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل Rog zephyrus G15 با نمایشگر 15.6 اینچی نوع QHD به کاربران عرضه می‌گردد. صفحه نمایش این مدل، محتواها و تصاویر را با کیفیت و وضوح فوق العاده‌ای در معرض دید کاربر قرار می‌دهد. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ تاپ سری راگ زفیروس G15 علاوه بر عملکرد عالی و شگفت انگیز، از باتری بادوام و باکیفیتی بهره می‌برد. برخورداری لپ تاپ گیمینگ سری جی 15 از سیستم گرافیکی و پردازنده بسیار قوی، به راحتی از اجرای بازی‌های سنگین و دارای گرافیک بالا بر می‌آید. این مدل لپ تاپ به پردازنده AMD Ryzen 7 و گرافیک Geforce rtx 3060 مجهز شده است.

عملکرد عالی و طراحی سبک و باریک، از ویژگی‌های مهم خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021 مدل Zen book duo 14 محسوب می‌شود. این مدل لپ تاپ asus دارای دو صفحه نمایش می‌باشد. پنل نمایشگر این سری از نوع IPS بوده و تصاویر را باکیفیت Full HD به کاربر عرضه می کند. برای بخش سخت افزاری دستگاه از پردازنده اینتل نسل یازدهم Core i7 و سیستم گرافیکی Geforce MX450 انویدیا استفاده شده است. 

سایر مشخصات لپ تاپ ASUS 2021

لپ تاپ Asus Chrome book flip با کیبورد لمسی و سخت افزار خوب و بهینه به کاربران ارائه می‌گردد. این مدل لپ تاپ ایسوس برای انجام کارهای دانش آموزی و دانشجویی، از گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه به شمار می‌رود. به لطف وجود پردازنده Intel core m3 6y30، شاهد عملکرد پردازشی خوب و مطلوب دستگاه در انجام کارهای روزانه هستیم. برای سیستم گرافیک این مدل لپ تاپ شرکت ایسوس از تراشه HD Graphics 515 استفاده شده است. ضمنا، لپ تاپ کروم بوک فلیپ دارای یک نمایشگر 12.5 اینچی LED backlit است. این نمایشگر محتواهای تصویری را با رزولوشن FHD (Full hd) نمایش می‌دهد.  

طراحی بسیار باریک و نمایشگر باکیفیت و رزولوشن بالا را می‌توان از مشخصات مهم خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021 Asus zen book flip 15 عنوان نمود. این محصول با نمایشگر 15.6 اینچی نوع LED Backlit full hd و کیفیت تصویر 3860 در 2160 پیکسل ارائه می‌گردد.

 مجهز به نمایشگر لمسی، امکان ورود به لپ تاپ با تشخیص چهره و درگاه‌های ارتباطی متنوع، از ویژگی‌های متمایز این دستگاه قلمداد می‌گردد. بخش سخت افزاری لپ تاپ ایسوس zen book flip 15، به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز گردیده است. همچنین، در بخش گرافیک دستگاه از کارت گرافیک انویدیا Geforce GTX MAX Q استفاده شده است. در ضمن، این سری لپ تاپ ایسوس دارای رم 8 گیگابایتی LPDDR3 2133 MHZ است. برای خرید قسطی لپتاپ ایسوس 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نحوه خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021

طرح فروش قسطی لپ تاپ‌های برند ایسوس 2021 به وسیله فروشگاه آنلاین قسطی کلاب و به صورت غیر حضوری آغاز شده است. این طرح فروش با قیمت مقرون به صرفه و مناسب و بر پایه روش خرید اینترنتی، به متقاضیان ارائه می‌گردد. گفتنی است که در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای خریداران و مشتریان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 اولترا با چک

خرید قسطی گوشی s23 اولترا با چک
برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را...

خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس با چک

خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس با چک
اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس با چک دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...