فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/6 04:41:52

فروشگاه های مختلفی در ایران وجود دارند که شرایط فروش آنلاین را ایجاد کرده اند. دیجی کالا و قسطی کلاب از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش کالا های مختلف هستند. برای اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه افراد به نحوی با اینترنت کار انجام می دهند و به اینترنت دسترسی دارند،‌ همانطور که می دانیم با پیشرفت اینترنت و همه گیر شدن آن،‌ فروشگاه های اینترنتی نیز پیشرفت کردند و بیشتر افراد از این فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند،‌ زیرا شما با خرید از فروشگاه های اینترنتی تنوع بالایی از انواع کالاها می بینید و از اتلاف وقت خود جلوگیری می کنید. در ایران نیز فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که شما می توانید از آن ها خرید کنید. 

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ایران است که به احتمال زیاد اسم آن را شنیده اید.

در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هزاران محصول اعم از کالاهای دیجیتال، پوشاک،‌ آرایشی بهداشتی و سایر موارد وجود دارد که شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا،‌ می توانید با جست و جو کردن بین دسته بندی های مختلف، وسیله مورد نظر خود را پیدا و تهیه کنید. پس همانطور که در بالا اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا،‌ یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران است که با تنوع بالای کالا ها،‌ خرید را برای همه افراد راحت تر کرده است. 

خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

بعد از گذشت یک دهه از فعالیت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا،‌ حالا یک سری شرایط ویژه به صورت آزمایشی برای کاربران فعال و وفادار خود ایجاد کرده است،‌ این شرایط‌ اقساطی و ویژه برای افرادی است که در تهران زندگی می کنند و خرید تا سقف 10 میلیون دارند. این افراد می توانند کالای مورد نظر خود را به صورت قسطی با دادن چک ضمانت از دیجی کالا تهیه کنند و طی اقساط 6 ماه با سود 1 میلیون و  300 هزار تومان آن را پرداخت کنند.

در حال حاضر این شرایط به صورت آزمایشی برای حدود 100 هزار نفر از کاربران وفادار دیجی کالا فراهم شده است. حالا در کنار فروشگاه دیجی کالا،‌ فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز وجود دارد که یکی از تفاوت های آن با دیجی کالا در قسطی بودن کالا های خود برای همه افراد و در سرتاسر کشور است.

در پایین راجب تفاوت های این دو فروشگاه اینترنتی صحبت می کنیم.

تفاوت فروشگاه قسطی کلاب با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی در ایران است که مانند دیجی کالا، با مراجعه به سایت قسطی کلاب هزاران کالا در دسته بندی های مختلف می بینید و می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب و تهیه کنید. تلاش قسطی کلاب بر این است که تمامی افراد بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

قسطی کلاب همه محصولات خود را به صورت قسطی به فروش می رساند که شما می توانید با توجه به قیمت محصول و با شرایط اقساطی 3 الی 12 ماهه آن را خریداری کنید. خرید از سایت قسطی کلاب در سرتاسر ایران برای همه افراد امکان پذیر است.

قسطی کلاب برای کالاهای زیر 7 میلیون پیش پرداخت نمی گیرد و برای کالاهای بین 7 تا 12 میلیون 20٪‌ پیش پرداخت و کالاهای 12 میلیون به بالا 30٪‌ پیش پرداخت می گیرد.

خرید از کالاهای قسطی کلاب تا سقف 30 میلیون است که شما می توانید با دادن چک و سفته ضمانت کالای مورد نیاز خودتان را تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و قسطی کلاب هر دو از فروشگاه های اینترنتی معتبر و بزرگ ایران هستند که تفاوت آن ها در نقدی بودن فروش کالا های دیجی کالا و شرایط خرید قسطی کالاهای قسطی کلاب است،‌ همچنین تفاوت دیگر این دو فروشگاه اینترنتی، تفاوت شرایط اقساطی است که این دو فروشگاه اینترنتی برای افراد فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور ال جی

خرید اقساطی مانیتور ال جی
وب سایت قسطی کلاب که در حوزه کالای دیجیتال اقساطی فعالیت بسیار می نماید با توجه به نیاز و دغدغه کاربران خود اقدام به فروش قسطی مانیتور ال جی در......

خرید اقساطی گوشی s20 ultra

خرید اقساطی گوشی s20 ultra
یکی از پرچمداران دوست داشتنی برند سامسونگ گوشی s20 ultra می‌باشد که بسیار باکیفیت و جذاب طراحی شده است. برای خرید...