Digikala mobile

تاریخ انتشار:
1403/2/17 16:27:06

موبایل جزو کالا های مورد نیاز برای هر فردی است که کارکرد های متفاوتی دارد و برند های مختلف در تلاش هستند که مدل های پیشرو را طراحی و تولید کنند. برای اطلاع از جدیدترین موبایل ها به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه نمایید.

Digikala mobile

 

رابطه کیفیت با قیمت در گوشی های هوشمند  

یکی از لوازم ضروری برای هر فرد در دنیای امروز بی شک تلفن همراه است. امروزه تلفن همراه برای هر گروه سنی از نوجوان تا میانسال لازم است. موضوع مهم در هنگام خرید، مقایسه بین کیفیت و قیمت تلفن همراه است.

اولین مطلبی که زمان خرید تلفن همراه باید به آن توجه کنید، قیمت است. شما با توجه به بودجه که در دست دارید، موبایل مد نظر خود را انتخاب می کنید.

 خیلی مهم است که بتوانید با قیمت مناسب موبایلی که کیفیت و کارایی بالایی دارد را تهیه کنید. 

ویژگی تلفن همراه خوب 

امروزه در بازار برندهای خیلی زیادی وجود دارند که طراحی و ساخت تلفن همراه را انجام می دهند. در این بین بعضی از شرکت ها قیمت بالاتری برای تلفن همراه خود در نظر گرفته اند. مواردی که باعث بالا رفتن تلفن همراه می شود، از جمله: برند، حافظه داخلی، حافظه جانبی، اندازه صفحه نمایشگر، دوربین و امکانات ارتباطی است.

ناگفته نماند در خیلی از موارد، بالا بودن قیمت فقط جنبه ظاهری دارد و از لحاظ کیفیتی مزیت خاصی نسبت به تلفن همراه دیگر ندارد. با توجه به این موضوع در هنگام خرید توجه داشته باشید، هزینه ای که پرداخت می کنید، برای کیفیت کالا است یا فقط جنبه ظاهری دارد؟

برای راحتی تصمیم گیری شما در انتخاب تلفن همراه توصیه می شود، به قسمت نظرات کاربران در وبسایت Digikala mobile مراجعه کنید.

ویژگی های یک صفحه نمایشگر با کیفیت 

از ویژگی های یک تلفن همراه خوب صفحه نمایشگر با کیفیت بالا است. یکی از مهم ترین قسمت های هر گوشی هوشمند صفحه نمایش آن است، زیرا اولین قسمتی از تلفن همراه است که با آن سرو کار دارید. برای انتخاب یک تلفن همراه با صفحه نمایش باکیفیت بهتر است، ابتدا اطلاعاتی از آن داشته باشید. شما می توانید در قسمت نقد و بررسی سایت Digikala mobile از اطلاعات بیشتری برخوردار شوید.

خوانایی صفحه نمایشگر در زیر نور خورشید یکی از نکات مهم است. برای هر گوشی هوشمند یک عدد در نظر گرفته شده که میزان این ویژگی را نشان می دهد. هر چه این عدد بیشتر باشد، یعنی امکان خوانا بودن صفحه نمایشگر زیر نور خورشید بیشتر است.

انحراف رنگی یکی از موارد مهم دیگر است، این عدد در واقع نشان دهنده این است که رنگ ها تا چه حد از حالت ایده آل فاصله دارند در نتیجه هر چقدر این عدد کمتر باشد، بهتر است. به طور معمول اعداد زیر 5 کیفیت خیلی خوب و طبیعی دارند.

در ضمن شما می توانید در قسمت مشخصات وبسایت Digikala mobile تمامی این موارد را چک کنید.

دیجی کالا 

دیجی کالا یکی از وبسایت های معتبر فروش آنلاین، به تازگی شرایط اقساطی ویژه ای را برای مشتری های خود در نظر گرفته است. شما در Digikala mobile  می توانید تا سقف 10 میلیون تومان کالای مد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنیدالبته این طرح فقط شامل افراد ساکن شهر تهران می شود.

پیشنهاد ویژه 

در کنار سایت Digikala mobile وبسایت دیگری به نام قسطی کلاب وجود دارد که شرایط ویژه و استثنایی برای مشتری های خود در نظر گرفته است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب تا سقف 30 میلیون تومان به صورت اقساط 3 تا 12 ماه خرید خود را انجام دهید. در ضمن وبسایت قسطی کلاب امکان فروش و ارسال کالا به سرتاسر ایران را دارد. همچنین می توانید اولین قسط از خرید خود را موقع تحویل کالا به نماینده شرکت پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس قسطی کلاب تماس بگیرید یا می توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب در قسمت شرایط فروش اقساطی اطلاعات خود را تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a21s سامسونگ

خرید قسطی گوشی a21s سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ مدل a21s می‌باشد که بسیار جذاب و خاص طراحی و تولید شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ...

خرید قسطي آیپد

خرید قسطي آیپد
بی شک مک بوک‌ها جز بهترین و با کیفیت‌ترین تبلت‌های دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي مک بوک با...