مشخصات بهترین گوشی هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/28 10:20:26

گوشی ها را می توان یک کالای دیجیتال دانست که افراد زیادی از آن بهره می برند و بدون این کالا نمی توانند کار های روزانه خود را انجام دهند. هوآوی یک برند موفق در زمینه تولید گوشی های به روز است. برای مشاهده مشخصات بهترین گوشی هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



ا

بررسی مشخصات بهترین گوشی هوآوی

امروزه گوشی های هوشمند به بخش جدایی ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده اند. تمام افراد برای انجام بسیاری از کار های خود از گوشی هوشمند استفاده می کنند. شما حتی قادر هستید که از طریق گوشی هوشمند خود کسب درآمد کنید. معمولا در جامعه ما افراد زیادی وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. اگر به دنبال این هستید که برای خود شغلی در محیط خانه ایجاد کنید، می توانید از گوشی هوشمندتان استفاده کنید.

شرکت هوآوی یکی از کمپانی های معروف سازنده گوشی های هوشمند می باشد. این شرکت با عرضه گوشی های میان رده ای توانسته است، طرفداران زیادی در جهان به دست آورد. بسیاری از افراد قادر به خرید گوشی های گران قیمت نظیر اپل نمی باشند، از این رو گوشی های هوآوی را انتخاب می کنند. گوشی های میان رده ای هوآوی قابلیت های بیشتری از یک گوشی معمولی دارند. این برند طرفداران زیادی در ایران دارند.

یکی از گوشی های این شرکت هوآوی پی 20 پرو است. این گوشی دارای طراحی زیبایی می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2240 است. پنل پشتی این گوشی به شیشه مجهز شده است که دارای یک رنگ گرادیانت است. این گوشی از پردازنده krin 970 استفاده می نماید.

مشخصات این گوشی عبارت است از:

صفحه نمایش 6.1 اینچی

سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو

این گوشی در دو نسخه 6 گیگابایتی رم و 128 گیگابایتی حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی

همانطور که می دانید بسیاری از افراد دلیل تفاوت در گوشی ها را کیفیت دوربین های آن می دانند. در این روز ها افراد ترجیح می دهند، گوشی را انتخاب کنند که از دوربین باکیفیتی بهره ببرد تا دیگر نیازی نباشد که یک دوربین تهیه کنند. یکی از ویژگی های مهم در گوشی های رده بالا و متوسط شرکت هوآوی دوربین آن است که توجه زیادی به آن شده است. دوربین اصلی این گوشی سه گانه و 8+20+40 مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی آن 24 مگاپیکسلی است.

یکی دیگر از قابلیت های مهم و اساسی برای افراد را می توان ظرفیت باتری این گوشی ها دانست. ظرفیت باتری این موبایل 4000 میلی آمپر بر ساعت است. برای حفظ امنیت از سنسور اثر انگشت در این گوشی ها استفاده شده است.

فروش اقساطی گوشی هوآوی هوشمند در قسطی کلاب

همانطور که گفته شد، قابلیت های مهم و اساسی در گوشی های هوشمند را نمی توان نادیده گرفت و با توجه به نوسانات ارز در کشور، خرید گوشی های رده بالا بسیار کار مشکلی شده است. از این رو برند هوآوی امکانات ویژه ای را در اختیار افراد قرار داده است تا بتوانند با هر توان مالی این محصول را خریداری کنند. قیمت مناسب و کیفیت متوسط گوشی های هوآوری از جمله امکانات ویژه ای است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

از این رو فروشگاه های مختلفی در حال راه اندازی طرح فروش اقساطی گوشی هستند. نکته قابل توجه در خرید گوشی های اقساطی را می توان اهمیت اصل بودن کالا و میزان قسطی بندی آن دانست. قسطی کلاب یک سایت اینترنتی و معتبر در زمینه فروش کالای دیجیتال است که طرح فروش اقساطی را ایجاد کرده است.

اگر به دنبال تجربه مشخصات بهترین گوشی هوآوی هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این سایت انواع مختلف گوشی ها را در اختیارتان قرار می دهد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت سامسونگ مدل a14 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...