فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/16 03:48:22

لپ تاپ های مختلفی به بازار عرضه شده اند که می توان از مزیت های آن ها کاربرد بسیاری برد. با توجه به قیمت بالای برخی از لپ تاپ ها بهتر است که به فکر خرید اقساطی این کالا باشید. قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی لپ تاپ است که می توانید به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب

لپ تاپ بهتر است یا کامپیوتر 

در عصر حاضر تکنولوژی و پیشرفت به سمت راحتی و کارایی بیشتر در حال حرکت است. زمانی که اولین کامپیوتر را طراحی کردند، به قدری سیستم های پردازنده بزرگی داشت که به اندازه یک اتاق کوچک بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی به مرحله ای از تولید و طراحی رسیده اند که کامپیوتر را در اندازه کوچک و به اسم لپ تاپ به بازار عرضه می کنند.  

ممکن است بین انتخاب لپ تاپ و کامپیوتر شک داشته باشید، پس بهتر است ابتدا نیاز خود را مشخص کنید. اگر کار و فعالیتان شامل مسافرت های زیاد و رفت و آمد بسیار است، لپ تاپ گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

چند ویژگی کلیدی برای خرید لپ تاپ

 اگر هدف شما از خرید لپ تاپ انجام فعالیت های ساده مثل دیدن فیلم است یا برای امور اداری و شرکت به لپ تاپ نیاز دارید، از خرید لپ تاپ های گران قیمت بپرهیزید و به دنبال لپ تاپ با قیمت مناسب باشید، زیرا همه لپ تاپ ها ویژگی های یکسانی دارند و تفاوت قیمت آن ها بیشتر به خاطر برند، اندازه، اینچ، صفحه، حافظه داخلی، RAM و CPU است.

اندازه صفحه لپ تاپ با اندازه 14-13 اینچ مناسب است، اما اگر علاقه به صفحه نمایش بزرگ تر دارید، حداکثر تا 15 اینچ را انتخاب کنید، زیرا هر چقدر صفحه نمایش لپ تاپ بزرگ تر باشد، وزن آن هم به مراتب بالاتر می رود و حمل لپ تاپ را برای شما سخت تر می کند. فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب، انواع مختلف لپ تاپ های جدید در بازار را عرضه می کند.

وزن زیاد لپ تاپ نکته بسیار مهمی است که اغلب به آن توجه نمی شود، قبل از خرید به آن دقت کنید. 

انتخاب یک لپ تاپ خوب، کار آسانی نیست

برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب به یک سری از فاکتور ها باید توجه بیشتری داشته باشید. لپ تاپی را در هنگام خرید انتخاب کنید که پردازنده کمتر از دو هسته ای نداشته باشد و به طراحی و وزن آن بیشتر توجه کنید.

 لپ تاپی که قابلیت جابه جایی راحت تری داشته باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. همچنین به مارک لپ تاپ خود در هنگام خرید توجه کنید. برند های معتبری از جمله اپل، سونی،hp ، Asus و سامسونگ در بازار فروش رقابت نزدیکی دارند. البته برند لنوو و سونی به تازگی طراحی های جدیدی به بازار عرضه کرده اند که از قیمت مناسبی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب به شما کمک می کند با قیمت مناسب، لپ تاپ با کیفیتی را خریداری کنید.

فاکتورهای زیادی وجود دارند که باعث تفاوت کیفیت بین لپ تاپ ها می شود از جمله: برند، پردازنده مرکزی، مشخصات سخت افزاری، قطعات پردازنده، حافظه باتری و هارد دیسک گرافیکی که بسیار مهم است. یکی از سایت هایی که می توانید خرید موفق داشته باشید، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب است.

یکی از فناوری های مرتبط با صفحه نمایش سیستم نور پس زمینه است که در برخی از مدل ها از شیوه تامین نور LED استفاده شده است که موجب مصرف کمتر باتری می شود. CPU و IMD دو فاکتور خیلی مهم در انتخاب لپ تاپ است. به طور معمول باید  CPUبین  i3  وi5  باشد. CPU یکی از مواردی است که باعث افزایش قیمت در لپ تاپ می شود. 

فروش آنلاین وبسایت قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین می باشد که مشتری ها می توانند به صورت آنلاین و قسطی کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب از مزایا ویژه برخوردار شوید.

مشتری ها تا مبلغ 30 میلیون تومان به صورت قسطی می توانند کالای مورد نظر خود را خریداری کنند و در اقساط 3 تا 12 ماه پرداخت خود را انجام دهند.

در ضمن اگر شما قصد خرید کالایی را دارید که در سایت ناموجود است، با ثبت سفارش در کالای ناموجود قسطی کلاب، برای شما کالای مد نظر تهیه شده و به سراسر کشور ارسال می شود. برای مشاوره خرید و کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب تماس بگیرید.                          

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی کامپیوتر گیمینگ

فروش قسطی کامپیوتر گیمینگ
کامپیوترهای بسیاری با کاربردی متفاوت به بازار عرضه شده‌اند که مدل گیمینگ یکی از پرطرفدارترین آنها است. برای خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ...

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس جز برترین برندهای دنیا است که محصولات باکیفیت و معروفی دارد. برای خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در...