فروشگاه اینترنتی تلویزیون قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:57:40

تلویزیون یکی از کالا های مورد نیاز در هر خانه ای است که می توان  اوقات فراغت خود را با آن سپری کرد. برخی افراد علاقه دارند که از بهترین برند و باکیفیت ترین تلویزیون ها بهره مند شوند. برای این موضوع می توانید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی تلویزیون قسطی کلاب


فروشگاه اینترنتی تلویزیون قسطی کلاب                                                        

این روزها تلویزیون های هوشمند زیادی طراحی و تولید شده است که انتخاب را برای مشتریان کمی سخت کرده است. بین تنوع و طراحی های خاصی که وجود دارد، دو مدل از تلویزیون های هوشمند هستند که بهتر است فرق آن ها را بدانید تا در زمان خرید از اطلاعات کافی برخوردار باشید.                                                                 

4k یا HD تلویزیون

در زمان خرید تلویزیون به دو اسم 4k و HD بر می خورید که بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی در مورد این دو مدل داشته باشید.

رزولوشن به معنی تعداد پیکسل هایی است که تصویر روی صفحه تلویزیون را تشکیل می دهد، حال هر چه قدر رزولوشن یک تلویزیون بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر بیشتری خواهد داشت.

در تلویزیون های HD رزولوشن استاندارد  1080*1920  است. در صورتی که در تلویزیون های ultra HD یا 4k میزان رزولوشن 4 برابر می باشد، پس اگر از لحاظ قیمت کالا مشکلی ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون های 4k است.

نکاتی دیگری که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن دقت داشته باشید، اتصالات و HDMI است. بهتر است، میزان پورتال و اتصالات تلویزیون که انتخاب می کنید، بیشتر باشد.

در مواردی مثل وصل کردن دستگاه دیجیتال، وسایل جانبی و کنسول بازی  که به تلویزیون اتصال پیدا می کنند، هر چه تعداد اتصالات تلویزیون بیشتر باشد، به صرفه تر و کارا تر است.

ویژگی دیگری که در هنگام خرید با آن مواجه می شوید، منحنی بودن صفحه تلویزیون است. این ویژگی خاص از لحاظ کاربردی و وضوح تصویر تغییر چندانی ایجاد نمی کند و فقط جنبه زیبایی برای ظاهر تلویزیون دارد.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

موضوع دیگری که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، خرید از فروشگاه های آنلاین می باشد که امروزه تعداد آن ها به شدت افزایش پیدا کرده است. خرید به صورت آنلاین مزایای خوبی دارد، به خصوص برای یک سری افراد خاص مانند: خانم های باردار، خانم هایی که کودکان کوچک دارند و شاغلین که فرصت وقت گذاشتن برای خرید را ندارند. علاوه بر این موضوع که خرید آنلاین در زمان شما صرفه جویی می کند، خرید را برای شما در هر ساعتی از شبانه روز فراهم می کند. شما در هر ساعتی می توانید وارد فروشگاه آنلاین شوید و کالاهای مد نظر خود را مشاهده کنید، قیمت کالاها را با هم مقایسه کنید و در صورت تمایل خرید خود را به راحتی انجام دهید.

پیشنهاد ویژه خرید قسطی تلویزیون 

ما در این مقاله در مورد انواع تلویزیون و مزیت های آن صحبت کردیم. حال یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شما می توانید تلویزیون مد نظر خود را به صورت آنلاین از بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب به صورت قسطی خریداری کنید.

وبسایت قسطی کلاب برای مشتریان خود شرایط عالی فراهم کرده است. در وبسایت قسطی کلاب، شما در هر شهری از ایران که زندگی کنید می توانید تا سقف 30 میلیون تومان و به صورت اقساط خرید خود را انجام دهید.

شرایط به این صورت است که پرداخت طی اقساط 3 تا 12 ماه انجام می شود. حال ممکن است، برای شما این سوال پیش بیاید که نحوه پرداخت اقساط به چه صورت است؟ در قسطی کلاب به دو صورت می توانید اقساط را پرداخت کنید.

پرداخت آنلاین اقساط 

روش اول

این روش بسیار آسان و پر طرفدار است، تنها لازم است وارد پروفایل شخصی خود شوید و از درگاه بانکی اقساط خود را پرداخت کنید که این مورد برای مشتریانی که خارج از تهران هستند، بسیار روش مناسبی است.

روش دوم 

پرداخت قسط اول در هنگام تحویل کالا انجام می شود و اقساط بعدی به صورت آنلاین پرداخت می شوند. برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون فیلیپس

 فروش قسطی تلویزیون فیلیپس
فروش قسطی تلویزیون فیلیپس و لوازم خانگی توسط شرکت های بسیاری انجام می شود که از میان آنها باید بهترین مرکز را برای خرید انتخاب نمایید. بسیاری...

فروش اقساطی لباس شویی امرسان

فروش اقساطی لباس شویی امرسان
ماشین لباسشویی جز مهم‌ترین وسایل آشپزخانه است که باید با دقت بالایی انتخاب شود. برای خرید اقساطی لباس شویی امرسان به بخش ماشین...