لپ تاپ مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/2/2 16:49:22

برند مایکروسافت یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای است. برای خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


لپ تاپ مایکروسافت


معرفی شرکت مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که از شهر واشنگتن شروع به فعالیت کرده است و تا به امروز موفق‌های فراوانی در حوزه نرم‌افزاری و کالای دیجیتال به دست آورده است.

همچنین این شرکت رتبه نخست را در فهرست بزرگترین شرکت‌های تولید کننده نرم افزار به خود از آن خود کرده است. در ادامه برای خرید اقساطی لپ ‌تاپ مایکروسافت همراه باشید. 

سرمایه شرکت مایکروسافت 

سال ۲۰۱۹ میلادی، سرمایه شرکت مایکروسافت به همراه سرمایه شرکت آمازون و همچنین اپل، از مرز یک تریلیون دلار گذشت و این سه شرکت رکورد بیشترین سرمایه در دنیا را از آن خود کردند. 

تاریخچه شرکت مایکروسافت 

کمپانی مایکروسافت توسط دو دوست به نام‌های پائول آلن و بیل گیتس که دو دوست زمان بچگی یکدیگر بودند احداث شد. در اولین فعالیت مشترک آن‌ها با یکدیگر، انکارا را که نخستین دانشنامه‌ای بود که برای اجرا در کامپیوتر تعبیه شده بود، راه انداختند.

در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی لپ‌ تاپ مایکروسافت با ما همراه باشید. 

محصولات تولید شده توسط شرکت مایکروسافت 

سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مایکروسافت آفیس، دو سیستم عامل پر فروش در سطح جهانی می‌باشند. این شرکت بزرگ آمریکایی نه تنها در زمینه تولید و عرصه نرم افزار بلکه در زمینه سیستم عامل توانسته ‌است خوب بدرخشد.

در زمینه‌های دیگری چون ساخت سایت اینترنتی ام اس ان بی سی و همچنین شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، در زمینه ساخت سخت افزار رایانه‌ای چون موشوار و همچنین تولید بازی‌های سرگرمی و خانگی مانند ایکس باکس توانسته بسیار خوب ظاهر شود.

همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی، شرکت نوکیا را که از اولین و بزرگترین کمپانی‌ تولید کننده موبایل بود را خریداری کرد.

شرکت نوکیا با ورود گوشی‌های هوشمند جدید چون سامسونگ، اپل، هوآوی و دیگر محصولاتی از این دست، از رده خارج شد. در ادامه برای خرید اقساطی لپ ‌تاپ مایکروسافت با ما همراه باشید. 

خرید لپ‌تاپ مایکروسافت 

از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ساخته شده توسط کمپانی مایکروسافت می‌توان به لپ‌تاپ سرفیس پرو سیکس مایکروسافت اشاره کرد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Core i5 است و ۸ گیگابایت رم دارد و اندازه حافظه آن ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد و نوع حافظه ذخیره‌سازی آن SSD است. 

اندازه صفحه نمایشگر این لپ‌تاپ ۱۲.۳ اینچ می‌باشد. سیستم عامل آن ویندوز ۱۰ نسخه هوم می‌باشد و این دستگاه می‌تواند تا ۱۳ و نیم ساعت بی‌وقفه و در هنگام پخش ویدیو روشن باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی لپ ‌تاپ مایکروسافت 

شما می‌توانید برای خرید اقساطی لپ ‌تاپ مایکروسافت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است که فروش کالاهای خود را به دو صورت نقدی و اقساطی انجام می‌دهد.

در روش خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب، شما می‌توانید با انتخاب یکی از دو درگاه خرید با بای چک یا خرید با لیزینگ نوع خرید اقساطی خود را انتخاب کنید.

سایت قسطی کلاب، شرایط فروش اقساطی را به این سبب ایجاد کرده‌ است تا همگی مردم با هر سطح از درآمدی بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از بای چک و لیزینگ خریداری کنند. برای خرید نقدی یا اقساطی لپ ‌تاپ مایکروسافت با ما همراه باشید. 

می‌توانید پس از ثبت‌نام در این سایت، بلافاصله از سوی سایت قسطی کلاب وارد دریافت اعتبار خرید اقساطی شوید و بعد از خواندن شرایط بای چک و لیزینگ، کالای مورد نظر خود را در زمینه لوازم منزل و نیز محصولات الکترونیکی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی

خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی
کمپانی شیائومی با ارائه بهترین محصولات دیجیتالی توجه همه دنیا را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی گوشی m3 شیائومی به بخش ...

خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ
گوشی جذاب و پرفروش a22 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...