خرید قسطی گوشي a10s

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:32:35

اگر به دنبال خرید یک گوشی زیبا و باکیفیت از یک برند شناخته شده هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید قسطی گوشي a10s را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید.

خرید قسطی گوشي a10s

بررسی و معرفی گوشی a10s

اگر قصد خرید قسطی گوشي a10s را دارید باید بدانید سامسونگ، این موبایل را در سال 2019 معرفی کرده و فروش آن را از ماه سپتامبر این سال آغاز کرده است. شرکت کره‌ای سامسونگ سرمایه گذاری زیادی بر روی گوشی‌های سری a خود کرده است. 

گوشی‌های سری a سامسونگ نسبت به رده‌ای مانند سامسونگ نوت از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشند. به همین دلیل این موبایل‌ها در ایران و همچنین سایر کشورها پرفروش تر هستند. موبایل a10s سامسونگ نیز در بین انواع گوشی‌های سامسونگ رده a جز پر فروش‌ترین‌ها می‌باشد. این موبایل با توجه به امکانات خود و قیمتی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های روزمره باشد.

البته باید توجه داشته باشید که سامسونگ سعی کرده در موبایل‌های جدید ویژگی‌های نرم افزاری موبایل‌های سری a را ارتقا ببخشد، اما با این وجود باید گفت سامسونگ A10S می‌تواند اکثر انتظارات شما از یک تلفن همراه هوشمند را برآورده کرده و نیازهای شما را رفع کند. در ادامه بیشتر در خصوص ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. با خرید اقساطی گوشي a10s از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ a10s

قبل از خرید قسطی گوشی a10s باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنایی داشته باشید. نمایشگر این تلفن همراه می‌تواند 16 میلیون رنگ گوناگون را به نمایش بگذارد و از این نظر کیفیت بسیار بالایی دارد، همچنین باید گفت نسبت نمایشگر به کل بدنه گوشی حدود 81 درصد می‌باشد که این درصد مانند اغلب موبایل‌های امروزی بالا است. با خرید قسطی گوشي a10s از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

رزولوشن این نمایشگر نیز 271 پیکسل در هر اینچ می‌باشد که سبب می‌شود بتوانید تصاویر و فیلم‌های خود را با کیفیت بالا در صفحه نمایشگر این موبایل تماشا کنید. وزن این موبایل تنها 168 گرم می‌باشد. این مسئله یک نقطه قوت و برتری برای سامسونگ a10s محسوب می‌شود. 

شاید با خود فکر کنید وزن موبایل چندان اهمیتی ندارد، اما باید توجه داشته باشید امروزه اغلب ما ساعت‌های زیادی از روز موبایل در دست می‌گیریم؛ در نتیجه به علت طولانی بودن زمان استفاده از تلفن همراه، حتی اگر یک گر م وزن آن کمتر باشد یک مزیت و برتری محسوب شده زیرا این گونه به دست ما کمتر آسیب وارد می‌شود. برای خرید اقساطی گوشي a10s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به همین دلیل شرکت‌های مختلف و برندهای معتبر سعی می‌کنند موبایل‌های خود را با حداقل وزن ممکن عرضه کنند. سیستم عامل این موبایل اندروید 9 می‌باشد و می‌توان بسیاری از برنامه‌های مختلف را به راحتی با a10s اجرا کرد. یک مدل این گوشی حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 دارد و مدل دیگر دارای حافظه 32 گیگابایت و رم 2 می‌باشد.

دوربین سامسونگ a10s یک لنز 13 مگاپیکسلی واید و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق دارد. دوربین سلفی این موبایل نیز دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی می‌باشد. این موبایل دارای درگاه USB، رادیو، GPS، بلوتوث و یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی می‌باشد؛ و در سه رنگ آبی، قرمز، سبز و مشکی عرضه شده است. 

چگونگی خرید قسطی گوشي a10s

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشي a10s را برای شما فراهم کرده است. برای خرید اقساطی گوشی می توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. همچنین باید گفت این سایت علاوه بر فروش قسطی موبایل سامسونگ a10s کار فروش قسطی انواع کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد. 

این موبایل با توجه به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند گزینه مطلوب و مناسبی برای خرید نقدی باشد. شما می‌توانید این موبایل را به صورت نقدی یا اقساط از قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ با حکمت کارت

خرید اقساطی لپتاپ با حکمت کارت
کمپانی ایسوس یکی از بهترین و مشهورترین برندهای تولید کننده مادربرد و لپتاپ است. برای خرید اقساطی لپتاپ با حکمت کارت به بخش...

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ چکی

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...