خرید قسطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت

تاریخ انتشار:
1403/2/24 03:24:42

به تازگی برند پاکشوما از محصول جدید و با کیفیت خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت


جاروبرقی پاکشوما

همانطور که اطلاع دارید شرکت پاکشوما در زمینه لوازم خانگی چندین سال است که به صورت حرفه‌ای محصول تولید می‌کند. این شرکت روز به روز محصولات به روز تری را تولید می‌کند. یکی از این محصولات جدید، جارو برقی بدون پاکت است. 

در گذشته بعد از استفاده از جاروبرقی‌ها باید پاکت آن را جدا می‌کرد و می‌‎شستند. سپس برای استفاده مجدد داخل جاروبرقی می‌گذاشت. اما امروز این مشکل برطرف شده و بعد از استفاده نیازی به این کارها نیست. همچنین در گذشته ظاهر جاروبرقی‌ها چندان زیبا نبود و افراد بعد از استفاده آن را درون اتاق دور از چشم قرار می‌دادند. اما امروز با ظاهر زیبایی این جاروبرقی‌ها نیازی به همچین کاری نیست و در همه مکان‌ها می‌توان این محصول را قرار داد. برای خرید قسطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت

در ادامه قرار است به مشخصات جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت بپردازیم.

•این جارو دارای فیلترهای بهداشتی می‌باشد.
•گنجایش مخزن 5 کیلو است.
•دارای سیم جمع کن خودکار است.
•تا 15 متر شعاع عملکرد دارد.
•طول کابل آن 12 متر می باشد.
•قدرت موتور 2500 است.
•وزن این محصول حدود 7 کیلو است.
•بی صدا است.
•لوله تلسکوپی دارد.
•مصرف انرژی پایین.

با توجه به مشخصات بالا می‌توان گفت که این نوع جاروبرقی یک محصول بی‌نظیر است. وجود همچین محصولی در هر خانه‌ای لازم و ضروری می‌باشد. هیچ گونه کثیفی از دید این جاروبرقی بدون پاکت پنهان نمی‌ماند. پاکشوما با توجه به نیاز متقاضیان سعی کرده که محصولی را تولید کند که همه نیازهای متقاضیان را شامل شود. با خرید اقساطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

با داشتن یکی از این جاروها دیگر خیال شما از بابت تمیزی منزل راحت خواهد شد. یکی از دغدغه‌های افراد هنگام جارو کشیدن جابه جایی و کوتاهی سیم آن می‌باشد. این محصول کار را راحت کرده و دیگر نیازی به جابه جایی سیم نمی‌باشد. از آن جایی که پاکشوما همیشه به فکر رفاه حال متقاضیان می‌باشد، شرایط متنوعی را فراهم کرده است. با این شرایط به راحتی می‌توانید این محصول کاربردی و ویژه را در اختیار متقاضیان قرار داده است. با وجود این شرایط به راحتی می‌توانید، این محصول را خریداری نمایید. با خرید قسطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

از آنجایی که جاروبرقی از پرکاربردترین لوازم خانگی حال حاضر در جهان می‌باشد، تقاضا برای این محصول بسیار زیاد است. نمایندگی‌های زیادی در سراسر کشور وجود دارند، که تمام محصولات پاکشوما به ویژه جاروبرقی را به فروش می‌رسانند. این محصول دارای ظاهری زیبا می‌باشد و همین موضوع باعث شده تا علاوه بر کارایی بالا مورد توجه قرار بگیرد. این محصول مورد توجه تمام سلیقه‌ها می‌باشد. امروزه شاهد این هستیم که عروس‌های زیادی این جارو را برای جهزیه خود انتخاب می‌کنند. 

خرید اقساطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت

از آنجایی که جاروبرقی از پرکاربردترین لوازم خانگی حال حاضر در جهان می‌باشد، تقاضا برای این محصول بسیار زیاد است. این شرکت خرید قسطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت را به مزایای خود اضافه کرده است، تا همه بتوانند از این محصول که به روزترین نوع جاروبرقی حال حاضر است استفاده کنند. همچنین امکان خرید نقدی نیز به راحتی فراهم شده است. قیمت این محصول نیز همانند سایر محصولات در حال افزایش می‌باشد، به همین دلیل خرید اقساطی جاروبرقی پاکشوما بدون پاکت بسیار به صرفه خواهد بود. تعداد اقساط جاروبرقی بین 3 تا 12 ماه می‌باشد. اگر مبلغی را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نمایید مبلغ هر قسط شما کمتر خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی هافنبرگ اقساطی

 ماشین لباسشویی هافنبرگ اقساطی
ماشین لباسشویی هافنبرگ اقساطی، یکی از برندهای باکیفیت و مرغوب ماشین لباسشویی به شمار می رود. برای کسانی....

فروش قسطی تلویزیون مارشال

فروش قسطی تلویزیون مارشال
یکی از برندهای پرفروش در حوزه تلویزیون برند مارشال می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون مارشال به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...