خرید اقساطی مایکروویو فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:54:58

جهت مشاهده خرید اقساطی مایکروویو فلر به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مایکروویو فلر


اطلاعاتی درباره خرید مایکروویو فلر 

جهت خرید اینترنتی میتوانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید میتوانید با یک کلیک در سایت قسطی کلاب به صورت رایگان عضو سایت قسطی کلاب شوید و اقساطی پرداخت نمایید خرید اقساطی مایکروویو فلر، یک فرصت ویژه برای تهیه این محصول با کیفیت تحت شرایط ویژه از سایت قسطی کلاب است. در این فرآیند شما می توانید حتی با توان مالی کم، این محصول را خریداری کرده و از کیفیت مناسب آن لذت ببرید.

در طرح ویژه قسطی کلاب، شما می توانید با استفاده از مزایای ویژه که به منظور ایجاد توانایی خرید برای تمامی گروه های جامعه ارائه شده است، چندین کالا را به صورت اقساطی و با کمترین و آسان ترین ضمانت ها خریداری کنید.

در این مقاله می خواهیم ضمن آموزش نحوه خرید اقساطی مایکروویو فلر از سایت قسطی کلاب، درباره این محصول و شرایط خرید قسطی آن صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا اطلاعات کامل را در این مورد دریافت کنید.

مایکروویو فلر

برند فلر یکی از برترین مارک های اروپایی تولید کننده انواع وسایل خانگی است. لوازم خانگی تولید شده توسط این شرکت اروپایی، دارای بهترین کیفیت ها در سطح ایران و بین المللی هستند. این محصولات به دلیل دوام و کاربرد آسان طرفداران بسیار زیادی در بازار ایران و جهان پیدا کرده اند.

مایکروویو فلر با دارا بودن بدنه محکم و قدرتمند ساخته شده از استیل ضد زنگ، از بهترین لوازم خانگی در بین سایر محصولات هم رده خود در برندهای دیگر است. انواع مایکروویو های فلر به دلیل دارا بودن سطوح پخت چندگانه، توانایی پخت و پز انواع غذاها و ترکیبات را دارا می باشند. 

این محصول در سایت قسطی کلاب با گارانتی سنجه کیش و آسیا کیش عرضه می شوند. پس از خرید قسطی این محصول 5 روزه به شما تحویل داده خواهد شد.

خرید اقساطی مایکروویو فلر 

در سایت قسطی کلاب و برای این منظور بیش از 4 نوع گزینه مختلف برای خرید اقساطی وجود دارد. هر کدام از انواع مایکروویو های فلر عرضه شده در قسطی کلاب، بسته به سطح کیفی و توانایی پخت خود دارای قیمت های متفاوتی می باشند. 

در این قسمت از مطلب یکی از انواع محصولات ارائه شده برای خرید اقساطی مایکروویو فلر معرفی و نحوه خرید اقساطی آن نیز بیان شده است.

مایکروویو فلر مدل MW 342

این محصول دارای ظرفیتی معادل 34 لیتر و 20 کیلوگرم وزن است. این مشخصات اجازه می دهد تا این مایکروویو با ظرفیت بالای خود توانایی پخت در حجم بالای مواد غذایی را داشته باشد. توان اسمی این محصول 1550 وات و توان گریل آن نیز 1100 وات است. 

این محصول دارای صفحه نمایش از نوع کاملا دیجیتالی است. جنس سطوح داخلی این محصول از استیل ضدزنگ بوده و تحت اثر گرما و فشار داخلی تغییر شکل نداده و کاملا ثابت می ماند.

شما با خرید اقساطی مایکروویو فلر مدل مذکور می توانید از سایر قابلیت های زیر نیز بهره مند شوید:

  • زمان‌سنج 95 دقیقه‌ای
  • پخت ترکیبی
  • یخ زدایی
  • جوجه گردان
  • قابلیت تنظیم زمان
  • دارای 5 سطح توان پخت
  • سیخ جوجه‌گردان
  • صفحه‌ی گریل پایه‌دار

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

شما می توانید برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر و همچنین خرید اقساطی مایکروویو فلر در سایت قسطی کلاب، با ما در این مجموعه تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی snowa

خرید اقساطی ماشین لباسشویی snowa
برند اسنوا برندی موفق،پیشرو و مدرن است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی snowa به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی....

هود اخوان قسطی

هود اخوان قسطی
هود اخوان از لوازم خانگی تولید داخل بسیار با کیفیت است که می تواند هوای آشپرخانه را به طور کامل پاک کند. برای خرید اقساطی انواع هود اخوان...