خرید قسطی تلویزیون ال جی با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:20:05

برند ال جی شرکتی معتبر با محصولاتی مدرن است. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون ال جی با چک

تلویزیون ال جی

برند ال جی تلویزیون‌هایی با قیمت به صرفه و مناسبی را به بازار عرضه کرده است از این رو مشتریان زیادی برای خرید محصولاتش تشویق می‌شوند. خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ به شما این امکان را می‌دهد تا این تلویزیون را با قیمت مناسبی خریداری کنید. برندهای زیادی امروزه در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند با یکدیگر در حال رقابت هستند. برند ال جی به خوبی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و به روز با رقبا رقابت کند.

انواع تلویزیون‌های ال جی در سایزهای مختلف 32 اینچ، 43 اینچ، 49 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 60 اینچ، 65 اینچ، 70 اینچ، 75 اینچ و 86 اینچ طراحی و تولید می‌شوند. تلویزیون ال جی 55 اینچ در مقایسه با دیگر مدل‌ها مناسب‌تر است. این تلویزیون بسیار ساده و طراحی خوبی دارد. 

بررسی تلویزیون ال جی

معمولا برای استفاده برای سالن‌های متوسط تا بزرگ پیشنهاد می‌گردد. با خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ می‌توانید از تصاویر با کیفیت Full HD این تلویزیون بهره ببرید. علاوه بر این می‌توانید از تصاویر با کیفیت، واضح و محتوای در دسترس آن استفاده کنید. تصاویر آن قابلیت ارتقا دارند و این امر باعث می‌شود تا تصاویری شفاف و بهتری داشته باشید. بلندگوهای‌های این تلویزیون دارای 10 وات قدرت خروجی دارند که جمعا 20 وات صدا تولید می‌کنند.

صداهای پخش شونده به واسطه سیستم استریو تفکیک می‌گردند. صدا با فرمت‌های Clear Voice و Virtual Surround در این تلویزیون‌ها پشتیبانی می‌شوند و همچنین سایر فرمت‌ها نیز قابل استفاده است. تصاویر با کیفیت این دستگاه نشان گر این است از پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای استفاده می‌کند. 

تصاویر پخش شده از این تلویزیون توسط قابلیت‌های هوشمند Miracast و WiDi قابل اشتراک گذاری است. برای دسترسی به این قابلیت‌ها باید اپلیکیشن LG TV Plus را دانلود نمایید و نصب کنید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا از امکانات این تلویزیون هوشمند استفاده کنید. 

مزایای خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ به شما این امکان را می‌دهد تا از گیرنده  دیجیتال داخلی آن استفاده کنید. با داشتن این گیرنده دیگر نیازی به خرید دستگاه جداگانه دیگری ندارید. این تلویزیون دارای یک عدد پورت از نوع USB است که از طریق آن می‌توانید هارداکسترنال یا فلش مموری خود را به آن وصل کنید و به فایل‌های درون آن دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این پورت‌های HDMI و کامپوننت برای دیگر دستگاه‌های تصویری و صوتی در دسترس است.

مشخصات تلویزیون ال جی 55 اینچ

به واسطه پورت HDMI تصاویر را با کیفیت بهتری دریافت می‌کنید. تلویزیون ال جی 55 اینچ به آسانی بر روی دیوار قابل نصب است. کاربران می‌توانند آن را بر روی میز قرار دهند یا به دیوار وصل کنند. با خرید قسطی تلویزیون ال جی از امکانات فوق العاده آن مانند سیستم WebOs 3.5 بهره می‌برید. این سیستم عامل دارای منوی گسترده و متفاوتی است و دسترسی به محتوای موردنظر را برای کاربران فراهم می‌نماید. 

صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و زاویه دید خوبی دارد. نصب آن بر روی دیوار باعث می‌شود تا فضای زیادی از منزل شما را اشغال نکند. شما با خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ دارای محصولی حرفه‌ای، با کیفیت و خوش ساخت خواهید بود. این دستگاه دارای رنگ مشکی است، ظاهری ساده و بدنه نسبتا ضخیمی دارد. سایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های برتر در زمینه فروش اقساطی و نقدی لوازم خانگی است. این فروشگاه با عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال هافنبرگ

یخچال هافنبرگ
داشتن یک یخچال زیبا و با کیفیت برای خانه‌های شما ضرورت فراوانی دارد، زیرا یخچال فریزر جز مهم‌ترین لوازم خانه محسوب می‌شود. برای خرید نقدی یا ...

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس
برند جی پلاس جز برترین برندهای تولید کننده ایرانی است که تلویزیون‌های جذابی را طراحی کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی...