سرمایه گذاری ایرانیان

تاریخ انتشار:
1403/2/26 01:46:55

برای سرمایه گذاری در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شما هیچ محدودیتی ندارید و لازم نیست که پول های خود را پس انداز کنید تا بتوانید سرمایه گذاری انجام دهید. با سرمایه گذاری در قسطی کلاب یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود را تجربه کنید. برای کب اطلاعات بیشتر و انجام سرمایه گذاری به بخش تأمین کنید قسطی کلاب مراجعه کنید.  سرمایه گذاری ایرانیان

سرمایه گذاری قسطی کلاب

با قسطی کلاب روش نوین در سرمایه گذاری با سودی بالا را تجربه کنید، قسطی کلاب با ایجاد بستری در خرید قسطی آسان، امکان سرمایه گذاری برای افرادی که در پی افزایش سرمایه نقدی خود هستند و دغدغه سرمایه گذاری را دارند فراهم نموده است. قسطی کلاب بهترین راه نوین سرمایه گذاری سود آور از طریق اینترنت می باشد، سایت قسطی کلاب قسمت تامین کنید در انتظار سرمایه گذاران باهوش است.

 در این کسب و کار نوین شما سرمایه گذار محترم هوشمندانه و بدون ریسک صاحب سودی تا سقف سی و پنج درصد خواهید شد. سرمایه گذار عزیز اصلا نگران کمی اندوخته و سرمایه خود نباشید، بستر سرمایه گذاری قسطی کلاب به نحوی طراحی شده است، که همه افراد جامعه با هر میزان بودجه ایی را حمایت خواهد کرد، و لذت سرمایه گذاری و سود آوری را برای همگان به همراه خواهد داشت.

شرکت سرمایه گذاری ایرانیان

شرکت سرمایه‌ گذاری ایرانیان در سال هزار و سیصد و هشتاد و سه به صورت سهامی خاص تاسیس گردیده است و در سال هزار و سیصد و نود در لیست شرکت ‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده است، و این شرکت‌ هم اکنون در زمره واحد های تجاری فرعی بانک تجارت به حساب می آید. 

شایان ذکر است، مهم ‌ترین دارایی‌ های پرتفوی بورسی شرکت سرمایه‌ گذاری ایرانیان شامل سی و پنج درصد سهام شرکت کارت اعتباری کیش، بیست درصد سهام بیمه تجارت نو، در حدود هشت درصد سهام دارو سازی سینا، تقریبا چهار درصد سهام لیزینگ ایران و در حدود یک درصد سهام سرمایه‌ گذاری ملی ایران می باشد.از طرفی هم ارزش کل پرتفوی بورسی شرکت سرمایه‌ گذاری ایرانیان بیشتر از هزار میلیارد تومان می باشد.

شرکت سرمایه گذاری ایرانیان به مانند سایر صندوق های سرمایه گذاری عمل می کند، و حداقل سود نوزده درصد را تضمین می کنند. در حالیکه در قسطی کلاب حداقل میزان سود در بیست و چهار درصد تعیین شده است.لذا با این تفاسیر شما با سرمایه گذاری در قسطی کلاب اصلا متحمل ضرر نخواهید شد، چون عموما سقف نرخ سود صندوق های سرمایه گذاری کف نرخ سود در قسطی کلاب خواهد بود.

با بررسی های انجام شده به وسیله افراد از راه های سرمایه گذاری مختلف و سود های متغیر صندوق های سرمایه گذاری گوناگون از جمله شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، به این نتیجه می رسیم، که تمامی این شرکت های سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری سود های بالایی به شما پرداخت نخواهند کرد، لذا نیاز به هیچ تعلل و مشورتی نمی باشد، شما کاملا منطقی و عاقلانه می توانید، با سرمایه اندک خود از یک سرمایه گذاری مطمئن و کم ریسک و پر سود در قسطی کلاب بهره مند شوید.

همچنین با معرفی دوستان خود به ما جهت سرمایه گذاری به میزان پنج درصد از وجه سرمایه گذاری شده از ما کمیسیون دریافت کنید، شما سرمایه گذار محترم غیر از تبدیل شدن به سرمایه گذار قسطی کلاب می توانید، مبلغ ما هم باشید، در قسطی کلاب دنیایی از فعالیت ها برای درآمد زایی وجود دارد، پایه های قسطی کلاب نه تنها بر اساس ایجاد یک کسب و کار اینترنتی بنا شده است، بلکه غیر از فروش اقساطی و سرمایه گذاری از بستر اینترنت در آمد زایی هم برای افراد می تواند داشته باشد.

مهم تر از آن، ما همان طور که خرید را برای مشتریان قسطی خر آسان کرده ایم، بستر سرمایه گذاری را هم بسیار آسان و راحت نموده ایم، تا جایی که بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق سایت و اینترنت این کار صورت می گیرد، و هزینه های جانبی از قبیل هزینه های رفت و آمد و بوروکراسی های اداری و کاغذ بازی هم در قسطی کلاب وجود نخواهند داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

بیشترین سود بانکی

بیشترین سود بانکی
همه افراد با این قصد در بانک ها سپرده گذاری می کنند تا بتوانند بیشترین سود بانکی را دریافت کنند دغدغه اصلی تمام سرمایه داران این می باشد که ...

سرمایه گذاری امید

سرمایه گذاری امید
سرمایه گذاری امید از جمله شرکت های فعال در بورس می باشد که بسیاری از سهام آن در اختیار سهامدارانی که می باشد که از طریق بورس به سرمایه گذاری...