سرمایه گذاری دربانک پارسیان

تاریخ انتشار:
1403/2/14 06:20:01

با سرمایه گذاری در شرکتی مانند قسطی کلاب هم در جایی مطمئن سرمایه گذاری کرده اید و هم به هم وطنان خود کمک می کنید که بتوانند در شرایط اقتصادی سخت امروز کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام یک سرمایه گذاری مطمئن می توانید به بخش تأمین کنید سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سرمایه گذاری دربانک پارسیان

سرمایه گذاری در بانک پارسیان:

به شما سرمایه گذار محترم پیشنهاد می کنیم برای سرمایه گذاری اندوخته خود از سایت قسطی کلاب کمک بگیرید.

در این بخش قصد داریم شما را با بانک پارسیان دومین بانک خصوصی ایران در نظام بانکداری ایران آشنا نماییم. بانک پارسیان دارای 348 شعبه در ایران است که فعالیت خود را از سال 1380 در سراسر ایران آغاز نمود.

در حال حاضر بانک پارسیان به عنوان دومین بانک ایران شناخته شده است و بعد از بانک ملی، ملت و مسکن چهارمین بانک از نظر میزان درآمد سالانه محسوب می شود

اهداف بانک پارسیان:

با توجه به آن که بانک پارسیان بیشترین میزان درآمد را در طول سال دارد به همین دلیل در بخش های مختلف صنایع به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع دیگر فعالیت می نماید و به همین دلیل تسهیلات و مزایای مختلف مالی در اختیار صاحبین مشاغل برای رشد و شکوفاییی در اختیار سایرین قرار می دهد.

چشم انداز بانک پارسیان:

  • دستیابی به رتبه اول در بازار داخلی ایران
  • دستیابی به بیشترین میزان معاملات در سیستم بانکداری و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته 
  • داشتن بالاترین رضایتمندی مشتریان و مشتری مداری

سرمایه گذاری کوتاه مدت بانک پارسیان:

همانطور که میدانید در بیشتر سیستم های بانکداری ایران سودهای سرمایه گذاری مختلف بوده و بطور معمول به کوتاه مدت، بلند مدت و عادی تقسیم می شود. در مدل سرمایه گذاری کوتاه مدت از حساب می توان هم به عنوان سپرده هم به عنوان کیف پول الکترونیکی استفاده نمود.در حساب کوتاه مدت بانک پارسیان علاوه بر مزایای ذکر شده می توانید از حساب برداشت و یا واریز نمود تا به میزان سرمایه بیشتری دست پیدا نمایید. 

برای افتتاح این میزان سپرده تنها کافیست به بانک پارسیان مراجعه نمایید و با حداقل موجودی 50 هزار تومان سپرده کوتاه مدت یک ساله ایجاد نمایید. البته نکته بسیار مهم میزان سود این سپرده است که شامل 10 درصد می باشد. 

سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله بانک پارسیان:

این نوع سپرده برای افرادی مهم است که میزان مبلغ ثابتی از پس انداز خود را نیاز نداشته و تمایل دارند که میزان سود بیشتری دریافت نمایند. با توجه به آن که مدت زمان این نوع از سپرده ها مختلف است و هر چه مدت زمان بیشتری باشد سود سپرده بلند مدت یکساله افزایش می یابد. میزان نرخ سود تصویبی برای حساب بلند مدت یک ساله برابر با 15 درصد سالیانه می باشد. 

سرمایه گذاری در قسطی کلاب به جای سرمایه گذاری در بانک :

در اینجا نرخ سود سرمایه گذاری در قسطی را به شما متقاضی اعلام می کنیم که به شرح زیر می باشد:

  • در صورتی که فردی تمایل داشته باشد که اصل و سود سرمایه خود را بعد از یک سال دریافت نماید نرخ سود دریافتی آن 37 درصد می باشد.
  • در صورتی که فردی تمایل داشته باشد سود سرمایه خود را ماهیانه و اصل سرمایه خود را پس از یک سال دریافت کند نرخ سود دریافتی آن 33 درصد می باشد.
  • در صورتی که فردی تمایل داشته باشد اصل و سود سرمایه خود را ماهیانه دریافت نماید نرخ سود دریافتی آن 24 درصد می باشد.

شما عزیزان با اندکی تامل به نرخ سوددهی در قسطی کلاب و مقایسه با نرخ سود در بانک به راحتی متوجه خواهید گردید که انتخاب سرمایه گذاری در قسطی کلاب یک امر هوشمندانه می باشد زیرا هر شخصی با هر مبلغ سرمایه در صدد سرمایه گذاری با سوددهی بالاتر و کم ریسک و کم خطر است بنابراین با سرمایه گذاری در قسطی کلاب شما هم به عنوان سرمایه گذار با خیال آسوده از اندوخته خود ماهیانه و یا یکجا بعد از یکسال سود حاصل از سرمایه خود را دریافت می کند و نیز از طرف دیگر می توانید کالاهای مورد نیاز زندگی خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

لذا فرصت را از دست ندهید سرمایه های خود را آماده کرده و با مشاوران قسطی کلاب تماس گرفته و چگونگی سرمایه گذاری در قسطی کلاب را به صورت کاملا قانونی و شرعی تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری با پول کم

سرمایه گذاری با پول کم
سرمایه گذاری در واقع چیزی نمی باشد که فقط مختص ثروتمندان و سرمایه داران باشد در واقع هر شخصی که هزینه زندگی خود و اطرافیانش را تامین می کند...

شرکت سرمایه گذاری تدبیر

شرکت سرمایه گذاری تدبیر
برای بسیاری از ما جای سوال است که بعضی از افراد چگونه ثروتمند می شوند این سوال اکثر ما است عموم مردم جامعه به دنبال یافتن این جواب هستند بین داشتن...