سرمایه گذاری دربانک صادرات

تاریخ انتشار:
1403/2/14 21:58:06

به طور کلی تصمیم گیری در رابطه با مکان سرمایه گذاری یک تصمیم پر ریسک است که اشتباه در آن می تواند منجربه از دست رفتن تمام سرمایه بشود. از این رو سرمایه گذاری در شرکتی مانند قسطی کلاب که تا ۳۵ درصد سود ثابت می دهد را می توان به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن برشمرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام سرمایه گذاری در قسطی کلاب به بخش تأمین کنید این سایت مراجعه کنید. سرمایه گذاری دربانک صادرات

همکاری بانک صادرات و قسطی کلاب 

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانك خصوصی و به شکل سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در ١٥ شهريورماه سال ١٣٣١ مطابق با قوانین آن زمان با سرمايه اوليه ٢٠ ميليون ریال كه پرداخت نصف از آن هم با تعهد پرداخت نصف ديگر، قابل پذيرش اداره ثبت شركت ها شروع به کار نمود. 

اين سرمايه با خريد ٧٦ سهم به وسیله دو نفر از اعضای هيأت مؤسسين بانك و سرمايه گذاری بقيه اعضای هيأت مديره محیا شد، و سهام داران با واگذاری سفته به هيأت مديره تعهد نمودند ٥٠ درصد مابقی تعهد خود را از محل سود ساليانه واریز نمایند، بنیانگذاران بانک صادرات ایران با درک صحیح شرايط حاکم بر آن دوره تلاش کردند با جذب حداکثر نقدینگی در دست مردم برای نخستین بار در کشور بانکی براساس اصول مشتری‌ مداری و رضایت مندی مردم تأسیس و در ٢٢ آبان سال ١٣٣١ با ١٣ نفر کارمند شروع به فعالیت نمود، درحالی که خوش ‌بین ترین اشخاص نیز با وجود بانک های قدرتمند دولتی پیشرفت و موفقیت آن را انتظار نداشتند، از مزایای بانک صادرات در آن زمان، ارایه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، راه اندازی شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌ های داخلی و پس‌انداز های هر چند اندک، ایجاد فرصت های سرمایه‌گذاری در تمام فعالیت های اقتصادی ازاهداف نخست بانک صادرات بوده است و این امر منجر به موفقیت آن گردید.

سود های سرمایه گذاری های مختلف در بانک صادرات:

با سیاست های پولی و اعتباری و نظارتی جدید نظام بانکی کشور که اتخاذ شده است، بدین وسیله نرخ سود علی الحساب انواع سپرده های سرمایه گذاری در بانک صادرات عبارتند از:

  • سودسرمایه گذاری مدت عادی: 7 درصد
  • سود سرمایه گذاری مدت یک ساله: 15 درصد
  • سود سرمایه گذاری  مدت امید: 10 در صد

و نیز در بانک صادرات صندوق پایدار سپهر و نیز حساب های بلند مدت گنجینه سپهر برای سرمایه گذاری و سودهی بیشتر که میزان سود سالیانه آن متغیر می باشدکه برای مشتریان خود در نظر گرفته شده است.


سرمایه گذاری در قسطی کلاب

حالا با توجه به نرخ های سودهی سالیانه در حساب های مختلف بانک صادرات شما سرمایه گذار محترم را به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دعوت می کنیم تا با میزان سودهی با خرید کالا های مختلف به عنوان سرمایه گذار آشنا شوید و خودتان انتخاب کنید بی شک با مشاوران ما تماس حاصل خواهید نمود زیرا هر فردی با هر میزان سرمایه حتی اندک هم که داشته باشد به دنبال سودهی بیشتر و ریسک 

کمتر و در آمد زایی ماهیانه و مطمئن و در عین حال بر طبق قانون شرع می باشد. نرخ سود سرمایه گذاری در قسطی کلاب به سه صورت می باشد که عبارتند از:

  • اگر فردی تمایل داشته باشد که اصل و سود سرمایه خود را بعد از یک سال دریافت نماید نرخ سود دریافتی آن 37 در صد است.
  • اگر فردی تمایل داشته باشد سود سرمایه خود را ماهیانه و اصل سرمایه خود را پس از یک سال بگیرد نرخ سود دریافتی آن 33 درصد است.
  • اگر فردی تمایل داشته باشد اصل و سود سرمایه خود را ماهیانه دریافت نماید نرخ سود دریافتی آن 24 درصد است.

بنابراین زمان را از دست ندهید سرمایه های خودر ا از بانک ها خارج نموده به فکر سرمایه گذاری پر سودتر و کم خطر در مجموعه قسطی کلاب باشید فقط کافی است با کارشناسان سایت کلاب تماس حاصل فرمایید و با توجه به سرمایه و شرایط زندگی خود یکی از حالت های سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

نحوه سرمایه گذاری در بازار طلا

نحوه سرمایه گذاری در بازار طلا
از زمان های گذشته مرسوم بوده است که وقتی خانواده ها پولی جمع می کردند یا پس انداز می کردند با آن طلا می خریدند. امروزه طلا بسیار ارزشمند می باشد.

سود سپرده بانک آینده

سود سپرده بانک آینده
در سال های اخیر ما شاهد افزایش بانک های خصوصی بودیم که خدمات گسترده ای را در اختیار مردم قرار می دهند این بانک ها با بارآورد فعالیت های اقتصادی...