سرمایه گذاری هوشمندانه

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:46:58

به طور کلی در تمام نقاط دنیا مردم علاقه دارند که به جای اینکه پول خود را به صورت نقد نگه دارند، در بخش های اقتصادی مختلف سرمایه گذاری انجام دهند. با انجام سرمایه گذاری هم ارزش پول بالا می رود و هم برای افراد زیادی شغل ایجاد می شود. قسطی کلاب یکی از شرکت هایی است که شرایط خوبی برای سرمایه گذاری ارائه می دهد. 

سرمایه گذاری هوشمندانه

سرمایه گذاری در قسطی کلاب

سرمایه گذاری هوشمندانه در قسطی کلاب یکی از جدیدترین روش‌های سرمایه گذاری است. قسطی کلاب یکی از استارتاپ‌های موفق شرکت اجاره هوشمند پویا است که فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد و اکنون به غیر از قسطی کلاب، 4 استارتاپ فعال و موفق در زمینه‌های دیگر را مدیریت می‌کند.

با وقوع اتفاقات مختلف در اقتصاد کشور، نوسانات ارز و پایین آمدن سود بانکی در چند سال اخیر مردم به فکر راههای دیگر و جدیدتر برای سرمایه گذاری افتادند. سرمایه گذاری در بازار ارز، بازار طلا، بورس و ... راه هایی بود که باعث جذب سرمایه‌های عظیم مردم در سال‌های اخیر شده است.

اما باز هم با وجود نوسانات و اتفاقاتی که برای این روش‌های سرمایه گذاری افتاد، مردم را به فکر امتحان کردن راههای جدیدتر و کم ریسک تر اما با حاشیه سود بالا انداخت که سرمایه گذاری در قسطی کلاب یکی از این راهها بود.

مزایای سرمایه گذاری هوشمندانه در قسطی کلاب

قسطی کلاب یک سایت و فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش انواع کالاها و محصولات برای افراد مختلف اقدام می‌کند. هر فردی با هر سطح درآمدی می‌تواند از طریق این سایت هر نوع کالا و محصولی را با شرایط ایده آل و کمترین قیمت به صورت قسطی خریداری نماید و مبلغ آن کالاها و محصولات را به تدریج و در بازه زمانی 3 تا 12 ماه بپردازد و مالک قطعی آنها پس از طی کردن این بازه زمانی و پرداخت تمامی اقساط شود.

با توجه به افزایش قیمت‌های کالاها چه داخلی و چه خارجی به دلیل نوسانات بازار ارز، اقبال مردم به این روش خرید بسیار افزایش پیدا کرده است و سرمایه گذاری هوشمندانه از طریق تامین کالاها و محصولات مورد نیاز مردم در این بازار صورت گرفته است.

سرمایه گذاری مطمئن قسطی کلاب 

سرمایه گذاری در قسطی کلاب به صورت کاملا قانونی، شرعی و مطمئن صورت می‌پذیرد. از طرفی این روش سرمایه گذاری می‌تواند جنبه‌ی خیریه و خدا پسندانه داشته باشد چرا که بسیاری از افرادی که جذب خرید کالا و محصولات از قسطی کلاب می‌شوند برای تهیه‌ی جهیزیه فرزند خود اقدام می‌کنند و فردی که در این روش سرمایه گذاری می‌کند به تامین جهیزیه‌ی بسیاری از افرادی که قصد شروع یک زندگی جدید و نو را دارند، اقدام می‌کند.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب کاملا مطمئن است چرا که این شرکت از خریداران انواع ضمانت نامه‌های لازم و معتبر را دریافت می‌کند و در صورت عدم پرداخت اقساط و یا دیرکرد از سوی کاربری که به ندرت اتفاق می‌افتد، خود شرکت مسئولیت جبران خسارت و دیرکرد به سرمایه گذاران را بر عهده می‌گیرد تا خللی در در دریافت سود آنها صورت نپذیرد.

شرایط سرمایه گذاری هوشمندانه در قسطی کلاب

یکی از دلایلی که سرمایه گذاری در قسطی کلاب را به یک سرمایه گذاری هوشمندانه تبدیل کرده این است که شرایط سرمایه گذاری و کسب سود و درآمد از طریق این روش کاملا به نفع سرمایه گذاران طراحی شده است.

هر سرمایه گذار با هر میزان سرمایه ای می‌تواند در قسطی کلاب برای تامین کالاها و محصولات ضروری و مورد نیاز افراد مختلف شرکت کند و به میزان تعیین شده و مشخص شده کسب سود و درآمد کند. مدل دریافت سود هم به انتخاب شخص سرمایه گذار گذاشته شده است که می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • دریافت اصل و سود پول در پایان سال
  • دریافت سود پول به صورت ماهیانه
  • دریافت اصل و سود پول به صورت ماهیانه

 شرکتی که بتواند در مدت کوتاهی از تاسیس خود بیش از 10 میلیارد سرمایه جذب کند، دارای 45 نفر نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده باشد، 5 کسب و کار فعال را بتواند به عنوان پشتیبان در خدمت بگیرد و تنها 0.2% نکول داشته باشد، قطعا می‌تواند یک راهکار هوشمندانه برای جذب منابع سرمایه گذاران شود و به رشد و بالندگی اقتصاد کشور کمک کند.

سایر بلاگ های مرتبط

کسب درآمد بالا از اینترنت

کسب درآمد بالا از اینترنت
اگر به دنبال کسب درآمد بالا از اینترنت هستید در ابتدای امر بهتر است، اطلاعاتی از نحوه درآمدزایی در اینترنت به دست آورید.تمام افراد.....

سرمایه گذاری با روش های نوین

سرمایه گذاری با روش های نوین
سرمایه گذاری با روش های نوین، نوعی سرمایه گذاری است که بتواند با حفظ اصل پول، دریافت سود هماهنگ با شرایط اقتصادی کشور را تضمین ...