کسب درآمد میلیونی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 15:52:12

کسب درآمد میلیونی از طریق کسب و کار های اینترنتی


بخش بهترین سرمایه گذاری سایت قسطی کلاب را مشاهده کنید تا از جزییات سود 30 درصد مطلع شوید.

قسطی کلاب به شما این امکان را میدهد تا با همکاری در بخش تامین مالی لوازم موجود در قسطی کلاب در سود این شرکت سهیم شوید و کسب درآمد کنید.



کسب درآمد میلیونی


میتوانید بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.

شروع یک کسب و کار می تواند نقطه عطفی برای رسیدن به تمامی نیاز های مادی و رفاهی در زندگی باشد. بسیارند افرادی که با ایده ای بکر و خلاقانه با سرمایه ای نه چندان زیاد وارد عرصه کسب و کار شدند و توانسته اند نه تنها برای خود درآمد های قابل توجهی کسب کنند ، بلکه برای تعداد زیادی از افراد اشتغال زایی کنند.

بنابراین تمام ایده ها مهم هستند و باید به تمامی آنها توجه کرد. بخصوص در حال حاضر که با سرمایه گذاری در فضای مجازی و اینترنت استارت آپ های پرطرفداری وارد عرصه کسب و کار شدند و افراد زیادی از خدمات آنها استفاده می کنند.

اگر نگاهی به گوشی هوشمند خود کنیم به راحتی استارت آپ هایی مانند اسنپ ، کافه بازار ، دیجی کالا و ... را می بینیم که راهی را طی کرده اند که به درآمدی نظیر شرکت های بزرگ تولیدی دست پیدا کردند.

این می تواند انگیزه کافی برای ورود صاحبان ایده به دنیای کسب و کار باشد.

اگر چنین قصدی دارید بهتر است به صحبت های هاوارد شولتز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق استارباکس توجه کنید که توصیه هایی برای این دسته از افراد دارد که برخی از آنها مهم هستند.

هر چالشی قابل حل خواهد بود در صورتی که به کار تیمی اعتقاد داشته باشید و تیمی در کنار شما باشند که برای حل مشکل متعهد و با هم همسو باشند.

هاوارد شولتز ذکر می کند که موفقیت او بسیار وابسته به مقاومت ، تعهد و انگیزه او بوده و او برای موفقیت بسیار مصمم بود. او از تمامی فرصت ها و افرادی که می توانستند به او کمک کنند استفاده می کرد.

شما به یک مشاور خوب نیاز دارد و در کنار آن به این نیاز دارید تا مشکلات خود و نقاط ضعفتان و مواردی که به آن احاطه ندارید را بپذیرید تا به این صورت راحت تر نصیحت مشاوران را بپذیرید.

رویا پردازی کنید تا انگیزه و اشتیاق کافی برای رسیدن به هدفتان را بدست آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

حداقل میزان سرمایه گذاری

حداقل میزان سرمایه گذاری
اگر به دنبال کسب در آمد بیشتر در کنار شغل ثابت خود هستید، اگر به دنبال جایی مطمئن برای سرمایه گذاری بی خطر می باشید، اگر با...

کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی
شروع یک کسب و کار می تواند نقطه عطفی برای رسیدن به تمامی نیاز های مادی و رفاهی در زندگی باشد. بسیارند افرادی که با ایده ای بکر و خلاقانه با سرمایه...