خرید اقساطی لباس شویی دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/8 13:30:27

برند دوو الکترونیک یکی از بهترین برندهایی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی دوو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباس شویی دوو


بررسی اجمالی ماشین لباسشویی دوو

برند دوو یکی از بهترین و برترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی و ماشین لباسشویی است که توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید. خرید قسطی لباس شویی دوو به شما این امکان را می‌دهد تا از امکانات و قابلیت‌های این ماشین لباسشویی‌ها استفاده نمایید.

ماشین‌های لباسشویی دوو با قیمت مقرون به صرفه‌ای به بازار ارائه می‌گردند که شما بتوانید با هزینه نه چندان زیادی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این محصولات طراحی زیبایی دارند و مجهز به فناوری ضد لرزش و صدا هستند.

مزایای خرید اقساطی لباس شویی دوو

خرید قسطی لباس شویی دوو به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از به روزترین تکنولوژی‌های ساخت و طراحی بهره ببرید. محصولات جدید دوو به تکنولوژی‌های جدیدی مجهز شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از گزینه‌ای به نام Add Item در زمان شستشو لباس‌های مانده را به ماشین لباسشویی اضافه نمایید. 

علاوه براین می‌توان به کاهش چشم گیر میزان مصرف انرژی و آب در این نوع ماشین لباسشویی‌ها اشاره کرد. ماشین لباسشویی‌های دوو صدای کمی دارند از این رو می‌توان بدون نگرانی در هر ساعت از شبانه روز استفاده کرد. فناوری بخار نیز یکی دیگری از قابلیت‌های این دستگاه‌ها است که موجب کاهش آلرژی به اتوکشی و مواد شوینده می‌گردد.

امکانات ماشین لباسشویی‌های دوو

برند دوو در ساخت ماشین لباسشویی‌های خود از قابلیت Direct Drive استفاده کرده است. خرید اقساطی لباس شویی دوو به شما این امکان را می‌دهد تا از همه این قابلیت‌ها بهره ببرید. این قابلیت علاوه بر چرخش معمولی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه‌های شما می‌گردد. این دستگاه‌ها مجهز به سنسور هوشمند MEMS هستند که باعث می‌شود تا حدی میزان لرزش‌ها کاهش یابد. 

در این صورت دستگاه با توجه به مقدار متناسب حجم لباس‌ها بهترین عملکرد و چرخش را داشته باشد. با این شرایط خرابی قطعات ماشین لباسشویی به طور چشم گیری کاهش می‌یابد. سیستم پاششی دوگانه Twin Jet Shower دوو، یکی دیگر از امکانات عالی ماشین لباسشویی‌های دوو است. با خرید اقساطی لباس شویی دوو می‌توانید از این سیستم استفاده نمایید. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دو نازل قوی مواد شوینده و آب را بر روی لباس‌ها اسپری نمایید. 

این امر باعث می‌شود تا لباس‌ها به خوبی شسته شوند و به الیاف لباس‌ها آسیبی نرسد. در مقایسه با برندهای دیگر ماشین لباسشویی‌های دوو کیفیت مشابه‌ای دارند، ولی از نظر قیمت به صرفه تر هستند. 

لباسشویی دوو

علاوه بر این مجهز به موتور قدرتمندی است که قدرت فوق العاده‌ای دارد و به طور چشم گیری هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. ماشین لباسشویی‌های جدید دوو دارای هیتر سرامیکی هستند از این رو رسوب و جرم به آن‌ها نمی‌چسبد و آسانی شسته می‌شود. همچنین این دستگاه برنامه‌های شستشوی متنوعی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا انواع لباس‌های حریر، کتان، ابرایشم را به آسانی بشویید. با استفاده از ماشین لباسشویی دوو لباس‌هایی نرم و لطیفی خواهید داشت و بافت لباس‌های شما آسیب نخواهد دید.

خرید قسطی لباس شویی دوو از فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب یکی از پرفروش‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش قسطی و نقدی لوازم خانگی فعالیت دارد. شما با خرید قسطی لباسشویی دوو از این فروشگاه می‌توانید از امکانات عالی آن مانند درب بزرگ برای قرار دادن آسان لباس‌ها، درام زمردی Emerald Drum، قابلیت Add Item، صفحه نمایش ال ای دی با دکمه‌های رنگی و لمسی بهره ببرید. همچنین دارای طراحی ویژه‌ای برای بدنه هستند که موجب می‌شود تا دستگاه کمتر لرزش داشته باشد و عملکرد بهتری داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی بوش قسطی

ماشین لباسشویی بوش قسطی
بوش یکی از بهترین برند های موجود برای لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی است که از قیمت بالایی برخوردار می باشد. برای خرید اقساطی انواع ماشین...

خرید نقدی تلویزیون مارشال

خرید نقدی تلویزیون مارشال
برند مارشال یک برند چینی است، این برند در زمینه صوتی و تصویری شناخته شده است. همچنین توانسته لوازم خانگی از جمله تلویزیون را در کیفیت خوبی...