فروش اقساطی خودرو ایران خودرو

تاریخ انتشار:
1403/2/8 16:04:51

فروش اقساطی خودرو ایران خودرو

فروش اقساطی خودرو ایران خودرو:

ایران خودرو یکی از بزرگترین شرکت های خودرو سازی است که  اولین بار در سال 1342 به وسیله یکی از سرمایه داران ایرانی شکل گرفت   شخصی  که با ایده ساخت خودروی ارزان قیمت برای همه سلیقه ها و مردم جامعه در همکاری با یک شرکت انگلیسی تالبوت خودرو های هیلمن را راهی بازار و جاده های کشور نمود. این برند در ابتدا کار خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد و بعد از ان  این شرکت در سال1346برای راحتی مردم عادی تصمیم گرفت خودرویی را اختراع  کند و نام این  خودرو پیکان نام داشت، 

ساخت پیکان در سال 1384 بعد از 295 هزار دستگاه تولید توقف پیدا کرد و آخرین نمونه آن در موزه خودرو در ایران شد. در سال ۱۳۵۳ با گران شدن نفت  و درآمدهای ارزی، شرکت ایران ناسیونال برای نگهداشتن بازار تصمیم به ساخت پژو گرفت و سهام شرکت نیز در همین سال وارد بورس شد و تقریبا ۴۵ درصد از سهام شرکت به عموم مردم واگذار گردید.

ایران خودرو اولین و بزرگترین سازنده انواع خودروها در کشورایران می باشد، و با سایت قسطی کلاب وارد همکاری شد و همچنین فروش اقساطی خود را شروع کرد ایران خودرو و قسطی کلاب با همکاری هم توانسته اند خودرو های خاص را به مردم و کشور های دیگر ارائه دهند و شرکت ایران خودرو تا به حال توانسته برترین خودرو ها را با کمترین قیمت در بازار ارائه ده دهد 

دومین ماشین این شرکت سمند برای اولین بار در سال 1381 معرفی گردید و در سال های اخیر  مدل های متنوعی از این ماشین  ساخته و به بازار ارائه گردیده است. دنا و دنا پلاس آخرین نمونه از محصولات نمونه ای  و باز مدل طراحی  از سمند می باشند، و دنا پلاس به عنوان جدیدترین چهره ی زیبا شناخته شد  دنا در سال 1396 دراتوبان ها وخیابان  کشور به حرکت در آمد.

ایران خودرو از اولین روزهای تاسیس با شرکت و برندهای معتبر و مطرح از گوشه و کنار جهان فعالیت خود را آغاز نموده است  که یک از این برنده ها قسطی کلاب میباشد و تنوع بالایی در تولیدات خود داشته است، ایران خودرو به ویژه در همکاری با برند فرانسوی پژو خیلی سریع تبدیل به بهترین برند ساخت خودرو شد و محصولاتی متنوع برای انواع سیلقه ها   ساخته است 

در مجموعه قسطی کلاب کلیه محصولات ایران خودرو شامل سمند، تیپ های مختلف پژو 206 و پژو 206 صندوق دار، پژو 207، خودرو پژو پارس، خودرو رانا، تندر 90 پلاس، دنا و دنا پلاس دارای شرایط فروش اقساطی خودرو می باشند، برای کسب راهنمایی جامع و کامل تر و اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های ایران خودرو با کارشناسان فروش قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان می توانند به منظور استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو ایران خودرو، در صدی از مبلغ اصلی خودرو را بصورت پیش پرداخت در زمان عقد قرار داد و تحویل پرداخت نموده و باقی مانده مبلغ خودرو را طی اقساط با توجه شرایط خودتان تسویه کنید.

فروش اقساطی خودرو ایران خودرو در قسطی کلاب:

نکته قابل توجه این است که در طرح فروش اقساطی خودرو ایران خودرو در قسطی کلاب امکان خرید هرگونه خودرو این شرکت برای خریدار بدون هیچ گونه ترس و دلهره از باز پرداخت اقساط به وجود می آید. شرایط فروش قسطی خودرو ایران خودرو در قسطی کلاب یک خریدی راحت است، و شما مشتریا عزیزان مطابق با میزان سرمایه خود و برحسب سلیقه خود می توانید هر کدام از خودروهای ایران خودرو را انتخاب نموده و به صورت اقساطی با شرایط خاص و ویژه خریداری نمایید.

 قسطی کلاب مجموعه ای قابل اعتماد به منظور فروش اقساطی خودرو ایران خودرو می باشد، برای اطلاع از جزئیات شرایط فروش اقساطی خودرو با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید تا بتوانید تصمیم گیری هوشمندانه تری با راهنمایی های مشاوران فروش قسطی خودرو تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی بصورت آنلاین

فروش اقساطی بصورت آنلاین
امروزه از روش های گوناگونی برای داد و ستد استفاده می شود با توجه به افزایش بازار فروش تقاضا برای خرید بسیاری از کالاها افزایش پیدا کرده است...

فروش اقساطی خودرو سایپا

فروش اقساطی خودرو سایپا
شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار نموده است و نخستین خودرو.....