فروش دم قسط محصولات ایران خودرو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:25:01

فروش دم قسط محصولات ایران خودرو

تاریخچه شرکت ایران خودرو:

ایران خوردرو یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خودرو داخلی در کشور می باشد، که در زمینه تولید خودرو بیش از نیم قرن است، که فعالیت دارد.

شرکت ایران خودرو با سرمایه بسیار کم توانسته تولیدات داخلی را در سال 1341 پیش ببرد ایران خودرو با کمترین سرمایه که داشته در ان زمان، الان به عنوان یک شرکت بین الملی شناخته می شود .یکی از تولیدات این شرکت که بسیار خاص منحصر به فرد بود اتوبوس های ال پی بود که قطعات این اتوبوس از کشور المان وارد شده 

شرکت ایران خودرو در سال 1345 قراردادي های بسیار زیادی با کشور های دنیا نوشته بود ایران خودرو با کمترین هزینه که کرد توانست به شهرت جهانی برسد پیکان یکی از اولین ماشین های این شرکت بود که رکود بی نظیری زد و توانست جایگاه بالایی در خودرو های ایرانی بگیرد.

در سال 1357 خودرو پیکان بین نوجوانان پر طرفدار بود که گران ترین خود رو به حساب میامد و نوجوانان بسیار علاقه زیادی به این خودرو داشتن ایران خودرو در کل دنیا طرفداران زیادی دارد.

ایران خودرو توانسته نام ایران را در کشور های جهان بالا ببرد یکی از بهترین افتخارات ایران ، خودرو های منحصر به فرد این شرکت می باشد 206 که بسیاری از شما ها با ان اشنا هستید و میدانید که چقدر زیبا با کار امد کوچک است که حتما در کشور فرانسه ، ترکیه ، المان دیده باشید که بسیار این خودرو سر صدای زیادی به پا کرد شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید هرگونه خودرو دلخواه را  از نمایندگی ایران خودرو خریداری کنید.  دنا  و دنا پلاس یکی از جدیدترین خودرو های این شرکت است 

که داخل بیرون این ماشین برگرفته از ماشین های خارجی می باشد که بدنه ی ان در رنگ های متفاوت موجود است، شما هر رنگ که مورد علاقه تان هست را سفارش بدهید و کمتر از یک هفته خودرو تحویل بگیرید ایران خودرو و قسطی کلاب با همکاری هم محصولات خوبی را به شما اراِئه میدهند و همچنین 18 ماه گارانتی و کارت طلایی دارد با قسطی کلاب خاص شوید و حمل نقل خود را اسانتر کنید . ایران خودرو توانسته با وجود قطعات با کیفیت خود که از کشور های دیگر صادر می کند قیمت مناسبی بر روی خودرو های خود بگذارد.

با قسطی کلاب هزینه های خود را کاهش دهید و در 12 ماه اقساط خودرو خود را پرداخت نمایید انلاین خرید کنید انلاین تحویل بگیرید 

فروش اقساطی با پیش پرداخت و یا به صورت دم قسط محصولات ایران خودرو هم برای فروشنده و هم برای خریدار مزیت هایی دارد، خریدار می تواند با سرمایه محدود خود صاحب ماشین شود، و در طولانی مدت با اقساط دوازده ماهه پول خودرو خود را پرداخت نماید، و فروشنده هم در شرایط کنونی که دچار رکود اقتصادی هستیم، محصول خود را به فروش می رساند، و این تا حدودی چرخ اقتصاد بیمار ایران را به حرکت در می آورد. 

اساس شرکت قسطی کلاب بر این اصل پایه گذاری شده است، که با فروش از دم قسط انواع خودرو ها مخصوصا محصولات ایران خودرو رضایت مشتریان جلب گردد، و اصل مشتری مداری رعایت گردد، لذا قسطی کلاب در کنار تامین رضایت و منافع مشتری به منافع خود هم خواهد رسید، و افزایش روز افزون مشتریان قسطی کلاب خود مهر تایید بر این موضوع خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی موبایل ال جی

فروش قسطی موبایل ال جی
قصد خرید موبایل و یا تعویض موبایل را دارید؟ به بازار موبایل رفته اید، اما با دیدن قیمت های نجومی....

خودرو قسطی

خودرو قسطی
جهت خرید انواع خودرو قسطی، فروشگاه آنلاین قسطی کلاب گزینه ای مناسبی می باشد، زیرا شما......