خرید قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/12 23:17:00




جهت مشاهده شرایط خرید قسطی به سایت قسطی کلاب به بخش سایر مراجعه نمایید.



خرید قسطی



اطلاعات درباره خرید بصورت اقساطی

چگونه می‌توان به سادگی خرید قسطی انجام داد؟

امروزه با پیشرفت و ارائه روزافزون تکنولوژی در جنبه‌های مختلف زندگی، هر فردی را مجاب به استفاده از آن تکنولوژی می‌کند.

فرقی نمی‌کند این تکنولوژی در چه زمینه‌ای باشد، تلویزیون، گوشی موبایل، مسواک برقی، وسایل آشپزخانه یا هر تکنولوژی دیگر که به آدمی کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهد. به هر حال هر فردی که این تکنولوژی‌ها را می‌بیند دوست دارد آن را در اختیار داشته باشد و نیازهای خود را برطرف سازد.

اما خرید تکنولوژی‌های به روز برای همه میسر نیست و دلیل اصلی آن نیز این است که رشد درآمد از رشد تورم بسیار پایین‌تر است و این یعنی قدرت خرید پایین است.

یک راه‌حل مناسب در این شرایط اقتصادی نه چندان مناسب خرید قسطی است. در این روش افراد برای خرید قسطی باید اعتباری از خود ارائه دهند تا بتوانند خرید کنند. البته در ایران به دلیل زیرساخت‌های نامناسب، معضلات و مشکلاتی بر سر راه خرید قسطی وجود دارد. از جمله:

  • ارائه چک به فروشنده:

بسیاری از افراد دسته چک ندارند. حال یا شرایط گرفتن دسته چک را دارا نیستند و یا حوصله دردسرهای داشتن دسته چک را ندارند و در کل داشتن دسته چک را اقتصادی نمی‌دانند. این مورد باعث می‌شود تا افراد برای خرید قسطی به مشکل بیفتند. اما نگران نباشید، همه فروشندگان از شما چک نمی‌خواهند.

  • پیش پرداخت اولیه:

می‌توان گفت تقریباً برای خرید قسطی هر وسیله‌ای، پیش پرداخت اولیه جزء ضروریات است. این مسئله نیز ممکن است برای همه افراد و یا برای خرید هر وسیله یا خدماتی امکان‌پذیر نباشد.

  • ضامن معتبر:

یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن در این شرایط اقتصادی شاید پیدا کردن شخصی باشد که بتواند ضامن شما در خرید قسطی باشد. احتمالاً از هر شخصی بخواهید که شما را ضمانت کند، خودش به اصطلاح هشتش گروی نهش باشد.

  • حضور فیزیکی:

همان طور که مطلع هستید امروزه شکل و شمایل خرید و فروش از حالت سنتی خود به سمت مدرن شدن سوق پیدا کرده است. در واقع اکثر افراد خریدهای آنلاین را ترجیح می‌دهند. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های خرید آنلاین نیز، عدم نیاز به حضور فیزیکی در محل برای خرید است.

اما در بسیاری از مواقع فروشندگان وسایل اقساطی شما را مجبور می‌کنند تا در فروشگاه حضور داشته باشید.

با توجه به موارد گفته شده و پیشرفت تکنولوژی خصوصاً علم فروش در دنیای دیجیتال باید به دنبال راهکاری بود تا مشکلات روش سنتی را تا حد زیادی برطرف کرد. به این منظور راه‌حلی ارائه داده شده تا افراد بیشتری بتوانند از خرید قسطی بهره ببرند.

راه‌حل دنیای دیجیتال

مشاورین فنی و مالی سایت ما شرایطی را فراهم آورده‌اند تا هر شخصی از هر مکانی بتواند از خرید قسطی محصولات ارائه شده در سایت لذت ببرند. این شرایط مزایایی را با خود به همراه دارد که می‌تواند شما را در این بازار پر هیاهوی این روزها یاری کند تا شما نیز از تکنولوژی‌های مورد نظر خود استفاده کنید.

مزایای خرید قسطی از سایت ما:

  • عدم ارائه چک توسط شما:

ما هیچ فقره چکی را از شما طلب نمی‌کنیم.

  • عدم نیاز به پیش پرداخت برای بسیاری از محصولات:

تعدادی از محصولات ما حتی نیازی به پیش پرداخت ندارند و شما تمام مبلغ را می‌توانید به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

  • عدم نیاز به ارائه ضامن معتبر:

اعتباری که شما در سایت ما کسب می‌کند خود، ضامن شما در خریدهای اقساطی از سایت ما است. ما همواره به مشتریان خود اعتماد داریم و همیشه در تلاشیم که پاسخ اعتماد آنها را نسبت به خود نیز بدهیم.

  • عدم نیاز به حضور فیزیکی:

تمام مراحل خرید قسطی در سایت ما به صورت آنلاین انجام می‌شود و در هیچ مرحله‌ای شما نیاز به حضور فیزیکی نخواهید داشت. این یعنی شما هر نقطه‌ای از کشور می‌توانید خرید خود را به سادگی داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی کالا

فروش قسطی کالا
در قسطی کلاب امکان خرید لوازم دیجیتال ، لوازم خانگی و موارد مشابه وجود دارد که تمامی آنها بصورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت هستند...

قیمت خودرو اقساطی

قیمت خودرو اقساطی
در شرایط کنونی اقتصاد کشور مان اگر به دنبال خرید خودرو باشید به کجا سر خواهید زد؟ برای اطلاع از قیمت خودرو...