فروش اقساطی در دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:16:14

دیجی کالا نامی است که برای اکثر قریب به اتفاق افراد جامعه آشناست. این فروشگاه اینترنتی همواره بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه می دهد. فروش اقساطی کالا نیز خدمت جدید این سایت است. البته پیش از دیجی کالا سایت های دیگری مانند قسطی کلاب نیز با ارائه شرایط ویژه فروش قسطی را آغاز کرده بودند. 

فروش اقساطی در دیجی کالا

اهمیت خرید و فروش اینترنتی در دنیای امروز 

امروزه ارزش اوقات فراغت افراد با توجه به مشغله‏‌ های روزانه بسیار ارزشمند تر از قبل شده است. تمامی افراد برای این اوقات خود برنامه ریزی فشرده ‏‌تری نسبت به گذشته دارند. دیگر فعالیت های بی اهمیت تر مانند خرید و صرف زمان‌های نسبتا طولانی تر در عملکرد روزانه  برای سفرهای شهری اولویت خود را از دست داده است.
اقتدار و مدیریت زمانی انسان ‌ها، آن ها را متقاعد می ‏‌کند که با ایجاد تغییر در روش های قدیمی و نا ‏کارآمد زندگی، هوشمندانه ‏‌تر و آسوده ‏‌تر زندگی کنند. افراد کاملا به این موضوع تسلط دارند که صرف وقت برای اوقات فراغت از جمله  آموزش، تفریح، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع دغدغه و خستگی ‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏ های وقت ‌گیر و در عین حال کم اهمیت ‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.
همه افراد این موضوع را درک کردند که امروزه دیگر برای بیشتر نیازهای روزانه راه‏ حل ‏‏‏‌های جدید و ساده تری وجود دارد، به طور مثال برای انتخاب و خرید کالا کمتر کسی  بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌ کند.
در دنیای دیجیتال مارکتینگ مشتریان قبل از خرید از گستردگی حق انتخاب و اطلاعات موجود در دسترس، نهایت استفاده را می‏‌برند. این امر باعث می شود که مشتریان حق انتخاب بیشتری را خواستار باشند و همچنین دقیق ‏‌تر و با جدیت بیشتری کالا یا خدمات مورد نظر را انتخاب کنند.
پیشرفت تکنولوژی تمام جنبه های زندگی را نیز تحت تاثیر قرار داده است، در نتیجه خرید امروز  بی شک به رو‏‌ش‌ های جدید ‏تر، هوشمندانه ‏‌تر و البته مطمئن تری را نیازمند است. بر همین اساس هر روز به تعداد افرادی که از استفاده‏ کنندگان سرویس ‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه ‏‏‌‏های اینترنتی هستند، افزوده می ‌‏‏شود.
خرید اینترنتی درحال حاضر در کشور ما به یک روش رایج و متداول ساده تبدیل شده است. بسیاری از افراد در پی گزینه های شگفت انگیزی برای خرید هستند، فروشگاه اینترنتی برای چنین افرادی طراحی  و خلق شده است.

خرید اقساطی آنلاین از دیجی کالا

خرید اینترنتی دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در انرژی، دسترسی شبانه روزی، مقایسه قیمت و کیفیت کالا ها است. به همین دلیل است که فروشگاه های اینترنتی امروزه طرفداران وفادار زیادی پیدا کرده اند و به یک تجارت پر رونق تبدیل شده اند.
به تازگی یکی از سایت های معتبر و فروشگاه آنلاین شناخته شده طرحی برای فروش اقساطی کالا را تحت عنوان طرح خرید فروش اقساطی در دیجی ‌کالا را مطرح کرده است. شاید امروز کمتر کسی را می توان یافت که اسم دیجی کالا را نشنیده باشد. فروشگاه آنلاین دیجی کالا در واقع با طرح فروش اقساطی در دیجی کالا در نظر دارد که در ارائه خدمات به مشتری  گسترده تر عمل کند.
در طرح فروش اقساطی در دیجی کالا به مشتری های وفادار و واجد شرایط این اجازه داده می شود که طبق اعتبار اختصاص یافته در کیف پول آن ها، از دیجی ‌کالا خرید و بهای کالا را به صورت اقساطی ماهانه پرداخت کنند.
در حال حاضر فروش اقساطی در دیجی کالا در فاز اول خود به سر می برد، فاز اول این طرح با پیش ثبت نام 100 هزار نفر از کاربران و مشتریان وفادار اپلیکیشن دیجی ‌پی بارگذاری شده است.  
در مرحله بعد فروش اقساطی در دیجی کالا بعد از بررسی و تایید مدارک بارگذاری شده توسط کاربران مجددا وضعیت اعتبار به آن ها اطلاع ‌رسانی خواهد شد و فقط  با کاربران و مشتریانی که شرایط لازم را داشته باشند، با دریافت چک ضمانت بانکی قرارداد خرید و فروش اقساطی در دیجی کالا بسته خواهد شد.
بر اساس شرایط کلی فروش اقساطی در دیجی کالا، حداکثر اعتبار تخصیص یافته به هر فرد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود و مدت بازپرداخت بدهی ۶ ماه است. جالب است بدانید که علاوه بر بررسی اعتبار بانکی و سابقه خرید از دیجی‌ کالا کد ثبت ‌نام به کاربران داده شده که براساس این کد، حق تقدم زمانی افرادی که در طرح فروش اقساطی در دیجی کالا ‌ثبت ‌نام کرده ‌اند، در نظر گرفته خواهد شد.

فروش اقساطی قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از حرفه ای ترین ها در فروش اقساطی کالا به صورت انلاین می باشد. هر فرد می تواند در قسطی کلاب تا سقف 30 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی داشته باشد. در سایت قسطی کلاب برخلاف بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که در فروش اقساطی کالا، بازپرداخت را حداکثر 3 ماهه در نظر می گیرند، مشتری می تواند به خواست و دلخواه خود مابقی مبلغ کالا را در اقساط 3 تا 12 ماهه با سود 5/2 درصد ماهانه پرداخت کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ ایسر

خرید اقساطی لپتاپ ایسر
برند ایسر از موفق‌ترین برندهای دنیا است که در ایران محصولات آن به آسانی قابل خرید می‌باشند. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی لپتاپ ایسر ...

خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ

خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با مدلی جذاب روانه بازار شد. برای خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...