فروش اقساطی ps4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:34:40

کنسول بازی سونی با نام پلی استیشن 4 طرفداران بسیاری پیدا کرده است و پس از 8 سال از رونمایی این کنسول همچنان فروش بالایی را در دنیا دارد. برای خرید اقساطی ps4 pro به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ps4 pro


Ps4 مدل پرو

کمپانی سونی یکی از بهترین برندهای تولید کننده کنسول بازی در دنیا می‌باشد. ایکس باکس وان رقیب قدیمی کنسول پلی استیشن 4 می‌باشد و سعی کرده تا بر قابلیت‌های عرضه شده PS4 PRO فائق آید، ولی به معنای واقعی نتوانست این کار را عملی سازد. قابلیت خرید اقساطی ps4 pro در قسطی کلاب فراهم شده است.

کنسول بازی ps4 pro تا حد زیادی با PS4 مشترک است. با ابعاد 295×327×55 میلی‌متر مکعب که بزرگ‌تر از پلی استیشن 4 است و وزنی سنگین‌تر که رنگی مات و مشکی دارد. از نظر ظاهر نیز کمی به مدل اسلیم که چند سال بعد یعنی در سال 2016 میلادی معرفی شد، دارد. لوگوی نقره‌ای این پلی استیشن کمی بالاتر قرار گرفته و زیبایی خاصی را به کنسول می‌بخشد. 

در جلوی کنسول دو درگاه پرسرعت USB 3.1 و یک پورت در پنل پشتی دستگاه قرار دارد. درگاه پشتی برای شارژ شدن کنترلرها، اتصال هدست واقعیت مجازی و کانکتور برق به کار می‌رود و حتی درگاه‌های HDMI، اترنت، درگاه صدای اپتیکال و دوربین هم در این پنل قرار گرفته است. با خرید قسطی ps4 pro با دوستانتان آنلاین بازی کنید!

تغییرات فنی

شاید در ظاهر بین این دو کنسول تفاوتی را نبینید، ولی ظرفیت هارد دو برابر شده است. مدل پایه PS4 و حتی مدل پایه اسلیم ظرفیت 500 گیگابایتی داشتند. در حالی که در این کنسول، ظرفیت به یک ترابایت رسیده است. آنتن وای‌فای نیز، بهینه‌تر شده و از باند بی‌سیم دوگانه با استاندارد ac  802.11برخوردار است. به علاوه از بلوتوث نسخه 4 پشتیبانی می‌کند. این موارد در لود شدن بازی‌های پرسرعت بسیار مهم است. با خرید اقساطی ps4 pro یک تجربه متفاوت داشته باشید!

کنترلر ارائه شده در مدل پرو همان کنترلر قدیمی است که در مدل پایه اسلیم هم عرضه می‌شود و از دوال شاک 4 کمی کوچکتر است، تنها تفاوت اضافه شدن نوار نوری در بخش تاچ پد می‌باشد. امکان اتصال به صورت بی‌سیم برای دسته‌ها وجود دارد. در حقیقت، ظاهر کنسول اصلی در این مدل حفظ شده ولی این کنسول در قابلیت‌های گرافیکی تغییراتی فاحش داشته است.

قدرت گرافیکی PS4 PRO در حدود 2.28 برابر از نسخه اصلی و اسلیم بهتر شده و پردازنده یک رم اختصاصی از نوع DRAM به ظرفیت یک گیگابایت دارد. درحالی که یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR5 نیز در این دستگاه وجود دارد. سرعت انتقال داده این رم برابر با 218 گیگابایت در ثانیه است. با خرید قسطی ps4 pro صاحب یک کنسول با دقت و سرعت بی‌نظیر شوید!

پردازنده اصلی نیز همان مدل اختصاصی جگوار ساخت شرکت AMD است که سرعت آن چیزی در حدود 30% افزایش یافته و سرعتش از 1.6 به 2.1 گیگاهرتز رسیده است. باید بگوییم درایور نوری در این کنسول می‌تواند از دیسک‌های بلوری و DVD پشتیبانی کند. در مدل پرو امکان استفاده از درگاه LAN نیز وجود دارد.

کاربران این کنسول می‌توانند با هزینه کردن در شبکه PSN عضو شوند تا بازی‌های آنلاین انجام دهند. علاوه بر این که با وجود کابل HDMI می‌توانید به تلویزیون و لپ‌تاپ خود متصل شوید. اگر تلویزیون شما از قابلیت HDR پشتیبانی کند، خواهید توانست رنگ‌ها را در محدوده زنده‌تر و واقعی‌تری ببینید.

در جعبه محتویات این کنسول با یک کابل HDMI، یک کنترلر، یک کابل شارژر، یک کابل برق AC و هدست مونو رو به رو خواهید شد. با خرید اقساطی ps4 pro یک وسیله سرگرمی باورنکردنی داشته باشید!

پیشنهاد ویژه خرید Ps4 مدل پرو

برای حس یک تجربه هیجان انگیز می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و نسبت به خرید این نسخه کنسول اقدام کنید. در قسطی کلاب تمهیداتی برای اخذ وام و خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی فراهم شده است. می‌توانید به صورت قسطی کنسول خود را خریدرای نمایید و یک تجربه آنلاین و مفرح داشته باشید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ps4 pro از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي PS5

خرید قسطي PS5
کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از مححبوب‌ترین مححصولات برند سونی است. برای خرید قسطي PS5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

خرید ps4 pro

 خرید ps4 pro
خرید ps4 pro به عنوان یکی از کنسول های جدید بازی، برای هر خریداری می تواند بسیار لذت بخش و در عین حال جذاب باشد. به طور کلی، تجربه بازی های مهیج....